Hij kan heel hard :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Hij kan heel hard :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 11:59

Hoihoi! Gister even naar mn paard gegaan, die heeft een paar daagjes rustig aan moeten doen, hij had een spier verrekt (dr is ook altijd wat met zo'n beest!). Maar nou mocht ie los in de bak. Zooo, dat heb ik geweten Lachen. Eerst mocht ie lekker rollen, toen maakte ie de leukste bokkensprongen, maar vervolgens, nadat ik zn peesbeschermers ff goed had omgedaan (die waren vergeten), had ie er niet zoveel zin meer in. Dus ik die bak in met de longeerzweep. Eerst was ie braaf, en toen ineens vond ie het genoeg geweest. RACEN, BOKKEN!!! Aaaargh, ik schrok me he-le-maal kapot. Want hij was eerst heel onschuldig over de hoefslag aan het draven. Maarja, dat heb je als je paardje een paar daagjes rustig aan heeft moeten doen Lachen. Niet zo'n boeiend verhaal, maarjah, verveelde me Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:09

Ik hoop voor je dat hij die verrekte spier niet opnieuw geblesseerd heeft, want dan kan je van voren af aan beginnen. Misschien was het handiger geweest om de beweging gecontroleerd te hervatten...

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 12:12

Jah dat hebben we dus ook gedaan. Eerst gewoon stap draf onder de man, en longeren, opbouwen dus. Dus niet vanuit rust gelijk de bak in hoor!!! Dat zou wel heel stom zijn... Dus eerst weer beetje gewoon opbouwen en dan los, want het was dus wel weer helemaal okay met hem. Overigens was het niet de bedoeling dat ie zo hard zou gaan, we zijn ook gelijk weer gestopt, want dat vind ik sowieso een beetje gevaarlijk in een binnenbak, als ie dan onderuit gaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:20

't Is Bokweer, stond gisteren nog een topic over op PP.... Ze hebben 't allemaal geloof ik... Zelfs mijn Fjord staat op klappen, en die is normaal totaal weerongevoelig.... De combi van vrieskou en voorjaar, samen in de lucht.... *LOL* *LOL* *LOL*

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 12:26

Afschuwelijk, ik ben dr een paar weken terug naast gedonderd, en nou had ik het wel prettig gevonden als ie nu wat rustiger was. Maar dit weer!!! Ik wil echt dat het lente en zomer wordt, lekker paardje de wei in en rustige buitenritjes maken.. hoop ik Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:54

*zucht* ja lekker, laat maar komen!