ZZGP Wanrooij halve finale's!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

ZZGP Wanrooij halve finale's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 23:27

heej, wie gaat er zondag toevallig naar Wanrooij, naar de Zzgp wedstrijden, en de junioren enzo? Ik ga wel mee als groom, met Marieke Pijnenburg, heb er best zin in volgens mij kom je daar namelijk errug gave paarden tegen *LOL* ooh ja jacobien, rijd jij daar ook of heet jij geen Jacobine dijkshoorn?


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:41

nope, wij hebben 14 maart een ZZGP wedstrijd op de vereniging....
maja ik als dressuurleek...heb ik dus geen verstand van....mijn dressuur gaat tot M1 hahaha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:54

hoi hoi ik moet daar rijden, zaterdag young riders en zondag halve finale licht tour. Allebei de dagen met Jordan.


Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:56

Ik zou zaterdag moeten rijden met Joop, bij de junioren, maar hij is hardstikke kreupel.... Dus ik baal echt heel erg dat ik niet kan nu... Had ik net heel moeilijk moeten doen om mezelf in te kunnen schrijven enzo omdat me ouders met vakantie zijn, istie kreupel...

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:26

Ik ga zondag a.s. mee als groom met mijn instructrice, Linda Verwaal, die in het ZZ-zwaar de halve finale rijdt in Wanroy. Heb er wel zin in!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:33

Klopt Jacobien rijdt daar ook
(ik ben een stalgenootje maar helaas, ik kom zelf niet kijken, al lijkt het me wel mega spannend!! Haha!)

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:47

Ik zou ook graag even kijken, maar ja ben jarig Misselijk

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:38

Ik moet daar morgen rijden. Maar ik ben gister van mn jonge ruin geknikkerd en heb nu erg last van mn knie, kan amper lopen...
Vanavond even de fysio laten kijken en dan zien we wel of we morgen starten...

She's my lady Lovers

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:51

Ik start er ook met omia bij de junioren! Het is voor de derde keer, ik hoop dat ze dit keer braaf is, de vorige keren vond ze het erg spannend.
Hey rockey, jij bent de groom van marieke he? Dan moet ik je kennen. Mn ouders hebben Poegatsjov gekocht.
Wat klote zeg bibi en bettine. Ik had ook eerst mn twijfels om te gaan want omia had dinsdags ineens weer een dik been Huilen gelukkig is het nu weer weg Haha! Ik denk dat ik iets te hard gewerkt had.Hopelijk tot morgen bibi!!
groetjes danielle

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:02

Ik kom zelf niet maar ken wel iemand die er rijd Lachen Bart Bax met Orion en My To
ik zal em maandag is uithoren hoe het gegaan is Lachen

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:42

Ik doe ook mee bij de junioren niet dat ik er veel van verwacht maarja al;tijd leuk om mee te doen! En tja nou gaat het bij mij de laatste tijd ook even niet zo lekker met me paardje en kan ik niet zo veel rijden door school Boos! Dat word wat morgenvroeg! Naja ik heb er toch wel zin in om mee te doen! Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:10

Ik had er ook mee mogen doen, helaas is mijn paard (Karonijcke) geblesseerd Boos!

Ik wens Jacobien héél veel succes! OK dan!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:20

Ik wou heen, omdat Kimberley meedoet in de prix st george, maar toen las ik ff beter en toen zag ik knhs centrum wanroij! En ja dat is me echt ff te ver vanuit drenthe! Jammer dus

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:59

Nog gestart, bibi??
Ik duidelijk niet dus, Joop is nog steeds filnk kreupel... Als het maandag nog zo is maar ff de DA bellen...
Succes verder iedereen!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:55

Ik ga morgen heen! Uiteraard voor Jacobien en dan komt later nog Junior inde Inter II, dat wil ik natuurlijk ook niet missen. Verder rijdt mijn instructrice nog met twee paarden mee ennnuuuuhhh...... als ik dan toch in het zuiden van het land ben..... ga ik ook nog even carnevallen... Haha!:D:D:))

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:10

En hoe hebben de bokkers het gedaan!?

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:04

hallo, ik had vandaag bij de Young riders 63,11 en 63,25. Jordan liep echt fijn was gelukkig niet kijkerig en maakte niet zo veel fouten. Alleen in de eerste proef was hij wat te heet in de galop waardoor een serie niet vlekkeloos verliep. Morgen moet ik weer en dan lichte tour (=prix) maar dat is gewoon om ervaring op te doen want bovenin meerijden lukt toch nog niet. groetjes

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:10

joop007 schreef:
hallo, ik had vandaag bij de Young riders 63,11 en 63,25. Jordan liep echt fijn was gelukkig niet kijkerig en maakte niet zo veel fouten. Alleen in de eerste proef was hij wat te heet in de galop waardoor een serie niet vlekkeloos verliep. Morgen moet ik weer en dan lichte tour (=prix) maar dat is gewoon om ervaring op te doen want bovenin meerijden lukt toch nog niet. groetjes


Super dat je weer een stijgende lijn te pakken hebt!
De vorige keer 60,00% en nu al weer 63,11 en 63,25%.
Fijn joh, ik duim voor je morgen!

Don't dream your life, live your dreams!

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:29

Ik heb bij de junioren gereden. Het was mn derde keer bij de junioren. Mn eerste proef ging niet zo, ze was nogal gespannen door de planten die om de bak stonden. Ik had een hierdoor een paar schrikreacties En ik had verder nog een paar kleine foutjes.De tweede proef ging iets beter, ze was minder gespannen maar ik had nog wel wat foutjes.Uiteindelijk had ik de eerste proef 57,44 % en de tweede proef 61,54%!!Dat viel me dus alles mee want ze vond de bakken zo spannend.Ik ben erg blij met mn scores *LOL* Haha! Nu maar hopen dat ze het de volgende keer minder spannend vind!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:41

Nou dames! Dat is toch niet verkeerd dacht ik zo! Knipoog

Het blijft een goede oefening, dus van harte met deze resultaten! OK dan!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:51

Sandra zou vandaag mee doen maar dat is niet doorgegaan omdat ze dan niet mocht starten volgende week ofzo iets vaags.....

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:55

Vandaag heeft een clubgenootje gereden: Sheela van Bregt met Finesse. Morgen moet mijn juf rijden in de lichte tour, jammer dat het zóon eind rijden is, anders had ik wel willen gaan kijken!

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:59

Ver he, mijn instructeur rijdt ook mee, maar het is me net iets te ver.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:29

Ik ben vandaag mee geweest als groom met Karen Galema en ben net pas thuis... De prijsuitreiking was behoorlijk laat en we moesten nog een behoorlijk eindje terug rijden. Al met al een lange, maar vooral ook een hele leuke dag gehad.

DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:54

Het was best leuk in Wanroy, maar ik hoorde iedereen klagen over de bodem, die leek wel van beton, en zo klonk het ook. Nog leuker was het dat mijn naamgenoot Diederik nu zowel bij de junioren als youngriders start. Hoewel ik de regels niet ken zou het best leuk zijn als hij zowel bij de junioren als youngrider nederlands en misschien zelfs wel europees kampioen zou worden.

Diederik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miicchhellee, paardnmeisje en 51 bezoekers