jeugdhonk onderwepen vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

jeugdhonk onderwepen vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:08

[JH] Het grote -hoe doe jij je tampon in- topic Vork

Naar aanleiding van dit topic vraag ik me af of bokt hiervoor wel bedoeld is.
ook een heleboel andere dingen op jeugdhonk vind ik persoonlijk helemaal niet passen op een paardensite, ook al staat het dan op jeugdhonk.
Wat vinden jullie daar nu van?
En dan wil ik niet alleen maar antwoorden hebben van jeugd, maar ook van ouderen die tegen dingen soms net wat anders aankijken Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:13

Van mij hoeft het ook niet zo nodig Scheve mond
Zal nog even overleg plegen met andere mods als ze online zijn, en dan specifiek die van Jeugdhonk.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:14

Ben ik een oudere Clown ?
Ik ben het helemaal met je eens!
En niet ten onrechte zijn er ook al aardig wat van topic in die trent verwijderd.

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:15

Dat ik er net zo over denk als jij in dit geval wist je al.
Topics over wanneer-waar-door wie-in welk standje ben jij ontmaagd hoeven van mij ook niet. Lekker balangrijk... Heeft de yes oid niet een forum waar dit soort dingen beter passen?

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:16

Ik ben het helemaal met je eens kawa.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:17

Zoiets kan toch op sites van tina of viva of weet ik veel wat, maar een paarden site?

Het gaat me ook niet alleen om dit onderwerp, maar veel van het jeugdhonk.
Natuurlijk krijg je nu naar je oren dat je als oudere daar niks te zoeken hebt, maar zoiets zie je als oudere nu eenmaal anders en dat lijkt me soms ook maar goed ook.

Want in gedachten weet je nu al waar dat tampon topic heen gaat, het blijft niet keurig bij het zit of staan antwoord.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:18

Ik kom normaal gesproken nooit op JH, maar nu heb ik toch even een kijkje genomen.

Mijn mening: hier is Bokt niet voor bedoeld
Het nut van zo'n topic ontgaat me totaal, ranzigheid troef, en niet geschikt voor de jongste lezer (of eigenlijk uberhaupt niet geschikt voor lezers Knipoog ).
Het doel ontgaat me echt, en om eerlijk te zijn kan ik me ook niet voorstellen dat er iemand geinteresseerd is in hoe iemand anders een tampon inbrengt Verward

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:23

Haahaaha tja lekker onderwerp Haha!
Waar liggen je grenzen he....

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:29

Ik heb het topic net ook even gelezen en het nut ervan ontgaat mij ook volledig. De mensen die het wel boeiend vinden komen met reactie als 'lees het dan niet' ,maar ik vind dat dit onderwerp niet op een paardenforum thuis hoort. Zowieso vind ik het een totaal nutteloos onderwerp en vind ik het vrij triest dat je je gaat interesseren voor de manier waarop andere mensen hun tampon inbrengen. Voor mij zouden dit soort onderwerpen dus niet teogestaan moeten zijn hier op bokt. Mensen die zo'n onderwerp niet willen missen kunnen beter naar een site gaan die speciaal gericht is op dit soort boeiende levensvragen Knipoog zoals de viva of tina denk ik

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:33

Ik heb er voorlopig maar even een slotje op gezet in afwachting van wat de mods van JH ervan vinden.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:50

Nee, dit lijkt me alles behalve op Bokt horen.
Het beste kan er in dit soort topics gewoon verwezen worden naar het Forum van Fancy, daar stellen ze dit soort vragen wellicht wel op prijs.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:39

Stom topic.. laatst waren er ook van zulke idiote topic's geopend..Scheve mond

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:44

Sjimmy schreef:
Ben ik een oudere Clown ?
Ik ben het helemaal met je eens!
En niet ten onrechte zijn er ook al aardig wat van topic in die trent verwijderd.


Dan ben ik vast een jonge Clown ..
Ik ben het er ook helemaal mee eens, ik erger me er dood aan Scheve mond . Tuurlijk is het een jeugdhonk, maar dit is weer zo overdreven. Als het over jongens gaat, of liefde of kleding oid. vind ik het allemaal passen, maar dit doort dingen.. .

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:47

Daarom is het toch jeugdhonk om sommige dingen te bespreken ?? Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:50

Maar bedenken ze dan niet dat iedereen zo'n topic kan lezen??
Dus echt jong en oud? De buurman en het vrouwtje van de bakker?
Iedereen kan bokt lezen, of je nou aangemeld bent of niet.
Lijkt me wel iets om over na te denken.
Als het nou een topic was als 'wie gebruikt er tampons' okee, maar dit gaat dan net weer te ver.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:26

Cody schreef:
Maar bedenken ze dan niet dat iedereen zo'n topic kan lezen??
Dus echt jong en oud? De buurman en het vrouwtje van de bakker?
Iedereen kan bokt lezen, of je nou aangemeld bent of niet.
Lijkt me wel iets om over na te denken.
Als het nou een topic was als 'wie gebruikt er tampons' okee, maar dit gaat dan net weer te ver.


Ja inderdaad.... schamen sommige mensen zich dan helemaal nergens voor Verward En dit soort onderwerpen vind ik niet dat "kinderen" dat hoeven te lezen. Er zijn natuurlijk jongens en meiden van 10, 11, 12 jaar ..... Sorry maar dit is geen info voor kinderen van die leeftijd

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:18

Ik heb het topic niet gezien en is nu niet meer terug te vinden, maar bij de titel kan ik me wel wat bedenken.

Ik weet niet eens of ik nog bij de jeugd hoor Verward (of jong volwassene dan? Haha! ).
Maar dit soort topics hebben toch geen toegevoegde waarde! Dat er soms vragen zijn over de pil, menstuatie enz.. daar kan ik inkomen (al zou een andere site misschien geschikter zijn?). Maar je kan ook net even te ver gaan en dit is naar mijn mening te ver.

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:48

opzich heb ik met dat topic geen problemen, mar ik hoef niet tot in het verste detail te horen hoe iedereen dat doet. maar opzich als het algemeen blijft zegmaar en niet overschakelt via wat tussendingen naar seks (ook weer tot in detail) heb ik er geen problemen mee..

heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:51

ik vind dat dit is dan wel een paardensite mar jeugdhonk gat totaal niet over paarden ik heb er geen problemen mee

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:06

heidiLOVER schreef:
ik heb er geen problemen mee


Nee dat heb in in principe ook niet, maar wel op Bokt! Dit is een paardenforum, en dat jeugdhonk er is, is leuk, maar het moet gewoon niet te ver gaan. Ik trek vaak ook mijn wenkbrauw op als ik weer zo'n topic langs zien komen, over het algemeen lees ik ze zelfs niet eens. En dan zijn er mensen die het gek vinden als ze geband worden om dat soort vunzige posts.

Ja ik ben een zeikerd, wel te verstaan een jonge zeikerd (nog "maar" 16 jaar Haha! )

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:35

ik vind dat er op algemeen ook behoorlijk intieme zaken de revu passeren Haha! (weliswaar vaak anoniem). ik heb er geen problemen mee, maar ik kom ook zelden op JH.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:13

Ach alles op algemeen slaat ook totaal niet op paarden....

Ik bedoel jeugdhonk is voor jongeren, dat hoef je als oudere geen last van te hebben want de onderwerpen die daar besproken worden gelden dan ook niet echt meer voor jezelf.

Ik kan het topic niet meer zien, maar tampons is toch een heel normaal jeugdprobleem. Weet niet hoe gedetailleerd het uitgelegd werd maar toch.. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:27

Het hoef ook niet op paarden te slaan, maar wat voor nu heeft het nou om te weten of je staand of zittend die dingen in brengt?
Nog ff en we weten het in detail, vind je dat nu nodig?

Dat er gevraagd word of je ze gebuikt, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar veel dingen die in jeughonk voorbij komen, komen naar mijn idee ook beter in zijn recht op www.viva.nl of zoiets.
Dat het over huiswerk, jongens, uitgaan enz gaat, is super leuk.
Maar welk standje enz, nee, het is en blijft een paardensite.
Waar ouders hun 11 jarige op laten komen en niet verwachten zoiets tegen te komen.

en ook als oudere kom je de topics tegen, klik maar op berichten sinds je laatste bezoek en dan zie je het al.

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:17

Ik vind dat soort topics wel mkogen, zeker nu Jeugdhonk een besloten groep is. Vaak heb je dan toch wel met paardenmensen te maken die óók op de paardenfora posten, en af en toe zo'n topic.. Nee, ik lig er niet wakker van en vind ook dat het gewoon moet kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:03

runningkawa schreef:
Waar ouders hun 11 jarige op laten komen en niet verwachten zoiets tegen te komen.


heb je het over mijn moeder Schijnheilig