Lotus notes en MSN ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 16:02

Wie o wie

Ik probeer hier op mijn werk MSN te downloaden maar dat lukt dus niet. Kan het er mee te maken hebben omdat we met Lotus Notes werken ipv Outlook. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:01

ik denk het wel, msn is van microsoft he!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:08

Verward
Vaag soort logica.. Zeker ook van overtuigd dat je Hotmail moet hebben om MSN te kunnen gebruiken? Knipoog

Anyway, outlook, hotmail, dat soort meuk heb je allemaal niet nodig voor MSN, zelfs Windows is niet nodig (thank God Haha!).

Het downloaden en draaien van MSN is vooral afhankelijk van de firewall op je werk. Er veel bedrijven hebben MSN en ICQ geblokkeerd (is ook niet goed voor de productiviteit Haha!).

_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-27 18:08 ]</font>

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 10:12

He BartVB,

hoe kom ik erachter welke firewal wij hier hebben? Misschien kan ik dat aanpassen in mijn computer. (hoop Ik)

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 10:32

Barbara, Ik denk niet dat je de firewall waar bart het over heeft via je pc kan aanpassen.... Verdrietig

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 10:38

Bart dat van Hotmail hoeft dus niet he ??

Ik heb een planet email adres en ik heb gewoon MSN dus op mijn planet adres. Het werkt PRIMA ??

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 10:50

Ik kan op het werk ook geen bestandjes downloaden (heeft inderdaad iets met proxy-server en/of firewall te maken >> de mac-helpdesk hiero zegt dat het dan aan de fire-wire ligt... jaaaaa sukkels Frusty ) bestanden afspelen met RealPlayer kan ook niet... Huilen

Heel vervelend, maar blijkbaar vinden ze het nodig...