Startkaart binnen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Startkaart binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 18:29

Ik heb vandaag mijn startkaart in de bus gekregen. Gisteren kreeg ik nog een brief van de KNHS waarin stond dat ze mijn aanvraag niet konden uitvoeren omdat ze de noodzakelijke kopien uit het paardenpaspoort niet hadden. En dat terwijl ik ze toch echt, in tweevoud zelfs, bijgevoegd had Haha!
Maar ja, ik heb 'm nu eindelijk. De gegevens kloppen ook nog allemaal. Ik ging al helemaal angstvallig de gegevens doornemen omdat ik al veel verhalen over foutjes van de KNHS had gehoord, maar gelukkig klopt alles.

Nu nog inschrijven voor een wedstrijd. Ik hoop in april/mei te starten (paard moet eerst nog een basisenting hebben).

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:55

veel succes met je wedstrijden!
Hoe lang heeft het aanvragen geduurt?
Ik ga binnekort met een 2e pony starten maar ik zou niet weten hoe snel/langzaam nu alles gaat!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:56

Ik ben ook benieuwd hoe lang het heeft geduurd. Twee weken geleden heb ik me aangemeld bij een vereniging en die zouden me een acceptgiro sturen en een aanvraagpakket voor een startkaart. Nog niks ontvangen....

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 22:37

Het heeft 4 en een halve week geduurd, vanaf het moment dat ik het ingevulde verenigingsformulier en de startkaartaanvraag aan mijn instructrice meegaf. Zij heeft het toen eerst naar de rijvereniging gebracht, die hebben mij lid gemaakt (nog niks van gehoord, maar rijvereniging staat wel vermeld op m'n startkaart) en vervolgens de startkaartaanvraag naar de KNHS gestuurd. Best snel dus. Ik denk dat de KNHS er 2 weken over gedaan heeft ofzo.

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:16

Leuk dat je gaat starten. Ook in Wijk? Ik ken het jurylid dat daar altijd jureert Lachen

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 23:47

Ja ik ben ook van plan in wijk te starten. Ik wilde me al opgeven voor de wedstrijd van 24 en 25 april maar die zat al vol
Nu sta ik op de reservelijst. Ik doe 20 juni wel mee met de wedstrijd in wijk.

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:50

ik weet dat ze in ieder geval het binnenseizoen jureert.....als je een mooi paard hebt haal je al punten extra......tsja jureren is niet eerlijk

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:21

Dat zit eigenlijk ook snel vol zeg.........maar goed, het jurylid is wel reeel hoor. Alleen is het natuurlijk geweldig als er een leuk paard de ring binnenkomt en dan zitten wij helemaal te kwijlen als het nog eens goed gaat ook........je kan er echt veel van leren om mee te gaan schrijven

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:39

dacht dat het alleen hier in de buurt zo snel vol zat! lang leven de vooruitgang..... maar niet heus