over mij psychiatrie of de dood

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 22:18

ik ben al een hele lange tijd zwaar depressief en dat komt door mijn verleden ( pesten en misbruikt )
en door mijn anorexia.
ik neem medicijnen ertegen : cipramil 60mg.
nu ging ik gisteren naar belgie om laten pendelen...
en er kwam zo onwijs veel negatief uit en als het zo doorging dan ging ik of dood of belande ik in een psychiatrie
snik ik weet dat het stinkmodder gaat met mijn leven maar dat het allemaal zo erg was.
ik had zenuwstoornis ( heb ik ), zware depressie, vitamine tekort ( heel veel ) en nog vele andere dingen
dus maar goed dit was ff in het kort

liefs kelsey

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 22:26

hoi Kelsey, wat ontzettend stinkmodder voor je, allemaal, zeg, en die dingen van dat pendelen maken het er allemaal natuurlijk niet beter op! Maar ik vraag me af of je dat allemaal wel moet geloven. Maar als je in de psychiatrie terecht komt, wil dat echt niet zeggen dat je er voor eeuwig hoeft te blijven, hoor! En als je er niet alleen uitkomt, dan helpen zij je daar!
Sterkte, Kinta

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 22:45

Ga nu zelf naar een psychiater, als je er nog niet bij bent, daar moet je je niet voor schamen hoor! Zo iemand kan je goed helpen, en je zal merken dat het je zal opluchten.
Neem de tijd om 'je hoofd leeg te maken', en investeer veel tijd in jezelf. Dat is echt heel belangrijk, je leeft immers voor jezelf, niet voor anderen.

Veel succes.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 22:46

Aan alles komt een einde. Zo ook aan jou ellende. Iedereen gaat wel eens een keer door een diep dal. De 1 erger als de ander.

Misschien is opname ook wel heel goeg voor je? Blijf erover praten en stop niet je gevoelens weg.
Zowiezo is een psycholoog of psichiater goed voor je.

heel veel sterke en liefs.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 22:58

Hoi Kelsey

Da's allemaal niet zo leuk natuurlijk, maar heel veel sterkte!

Weet ff nie wat ik anders moet zeggen Bloos

Liefs Danielle Party!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 23:08

nou je mag wel een tijdje bij mij komen wonen hoor, als je dat goed zal doen!
Advies: totale omgevingsverandering doet altijd goed.

gr,
Prima

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 23:26

Hoi Kelsey!

Ik vind het goed van je dat je erover kunt praten! Dat is altijd de eerste stap op weg naar genezing. Mijn zusje heeft ook anorexia gehad, dus ik kan me heel goed indenken (heb het natuurlijk niet zelf meegemaakt...) wat je meemaakt. Als je erover wilt praten kan je me altijd een PB-tje sturen. Okee?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 00:01

Zoek professionele hulp (als je die niet al hebt) en hecht niet teveel waarde aan wat zo'n persoon allemaal voor verhalen bij elkaar pendelt.
Als je morgen terug gaat, dan slingert dat ding waarschijnlijk ineens heel anders en ga je een zonnige toekomst tegemoet!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 00:25

Heeft die sukkel je ok nog tips gegeven om eruit te komen? Sorry dat ik dit zo bot plaats, maar ik vindt het belachelijk om iemand die het toch al moeilijk heeft zo de grond in te stampen, dat kan ik zo ook wel, daar hoef ik niet voor te pendelen.
Ik zou idd proffesionele hulp zoeken, voor zover je dat nog niet hebt. Bedenk echter dat JIJ degene bent die het op moet lossen, zo'n psygoloog kan het niet voor jou, die kan je alleen de weg wijzen.
Je moet er zelf voor gaan, de beuk erin, kom op voor jezelf, verbrand de schepen achter je en begin opnieuw. JIJ moet het doen, JIJ moet het willen, JIJ moet het uitvoeren, die anderen kunnen je helpen, steunen, op je in praten en je een beetje de weg wijzen.
DOE HET, GA ERVOOR, DE BEUK ERIN!!!

Succes, Gery.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 06:18

Ik ben het niet met jullie eens dat pendelen onzin in, maar ik vind dat die man of vrouw die het deed het wel raar heeft gebracht.

Ik zou inderdaad zo snel mogelijk professionele hulp zoeken.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 08:31

Kelsey: depressie is een ziekte, geen mentaal probleem. Zoek professionele hulp. Je hebt hoogstwaarschijnlijk een tekort aan een hoop noodzakelijke stoffen. Mijn vrouw was verleden jaar ernstig depressief, toen had ze een chronisch Kalium tekort. Toen dat was opgelost, was ze ineens een stuk vrolijker.

Het korten van de dagen heeft heel veel met depressie te maken. Finland heeft ontzettend veel depressieve dagen. Geen wonder, als de dagen maar 5 uur duren..

Dus in het kort: ga naar de dokter, en laat je niet met een dooie mus blij maken.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 08:33

PS: ik zie dat je al medicijnen neemt. Waarschijnlijk zijn dat nog niet de juiste medicijnen. Een goed onderzoek doet meer wonderen dan een pendelaar.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 09:51

Laat je niet in de put praten door zo'n stinkmodder bericht doo zo'n negatief bericht kun jij je nog veel ongelukkiger gaan voelen terwijl dat misschien wel helemaal niet nodig is.

Zoek professionele hulp, je kunt hier wel uit komen als je er zelf 200% achter staat.

Kop op meid!!

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 11:11

thnxx voor jullie lieve berichtjes.
ik ben al vaak bij een psychiater geweest maar die hielpen niet.
nu ga ik volgende week vrijdag naar een nieuwe psychiater toe...en ik hoop dat dat wel helpt.
ik zal ook door zetten hoor echt waar want ik wil ook een leuk leven...aan me paardje heb ik ook ontzetten veel steun hoor...
ik laat het jullie weten hoe het dan met die psych is geweest!!!!!

ik weet niet wat ik van dat pendelen moet geloven maar er kwam wel ontzettend veel uit.
de meeste dingen dat ik een psychiatrie kom kon ik zelf inderdaad ook wel bedenken , want ik heb er zelf wel eens over gedacht....

thnxxx allemaal

liefs kelsey

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 11:26

Psychiaters die niet helpen? Dat is vervelend. Maar wat je wel goed in de gaten moet houden: een psych lost jouw problemen niet op: dat moet je ZELF doen. Een psych kan je de goede weg op leiden, en helpen, en samen met jouw oorzaken zoeken en eventuele oplosingen... maar uiteindelijk ben JIJ degene die het doen moet.
Succes!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:22

Je mag blij zijn dat je zelf inziet dat je anorexia hebt! de meeste willen het niet zien!!

Voor de rest erg rot voor je!!! en veel sterkte

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 11:53

thnxxxxxxx allemaal

liefs kelsey