HA HA! Mijn moeder heeft 'n potloodventer gezien!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

HA HA! Mijn moeder heeft 'n potloodventer gezien!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 22:12

Mijn moeder kwam vandaag terug met de fiets van de opticien in Maasbracht. Daar gaat het fietspad langs struiken, daarnaast is de A2 maar daar zit dus een geluidswal tussen. Sprong er opeens z'on freak tussen de struiken uit! Jas open en toen ging dat handje. Misselijk ! Ik vroeg of ze zich was geschrokken, nee dus! Ze had naar hem geroepen of hij het niet koud had! het waaide nogal! Bah wat een vieze kerel! Als ik hem toch tegenkom! Dan gaat hij toch in het vervolg gecastreerd door het leven Haha!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:14

hahahaahaha vet lollog als je zoiets meemaakt .
wel droog dat je moeder dat zo tegen hem zei Haha! Clown

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:19

xo lollig lijkt het mij niet Scheve mond

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:19

Ik denk dat ik zou schrikken... Bloos
En achteraf zou willen dat ik anders gereageerd had Haha!
Vroeger is dit ook een klasgenootje gebeurd, op de bassischool dan is het best eng hoor...

Wel een leuke reactie van je moeder Lachen

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:25

Ik zou er toch even een melding van maken bij je plaatselijke politie straks zijn het onschuldige jonge meisjes die niet zo beidehand zijn als je moeder...

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:26

Gewoon kei hard lachen en zeggen "woh zo'n kleine heb ik nog nooit gezien"

gewoon geen onderschrift :D

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 22:37

Mijn moeder heeft signalement door gegeven, maar ik denk dat hij gewoon een paar mensen bang maakt en dan even wegblijft. Die nerd weet ook wel dat de politie ingeschakeld wordt. Wat bezielt die mensen? Die vent moet wel heel wanhopig zijn Knipoog Als hij op deze manier aan aandacht moet komen. Nu kickt hij hier op, maar dat wordt hij ook wel eens moe... En dan? Dan gaat hij verder. Vieze, goor gedrocht dat ie is!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:39

frostwood schreef:
Gewoon kei hard lachen en zeggen "woh zo'n kleine heb ik nog nooit gezien"



whahahaaaaa sorry maar hier lig ik drieDUBBEL van... ROFL! *LOL* Pling

Enya - Daya :-)

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 22:45

Wat dacht je van mij! Ik zie mijn moeder al staan! Met haar bijdehante opmerkingen! Hi HI

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:50

ponyzotje"]
[quote="frostwood schreef:
Gewoon kei hard lachen en zeggen "woh zo'n kleine heb ik nog nooit gezien"



whahahaaaaa sorry maar hier lig ik drieDUBBEL van... ROFL! *LOL* Pling
[/quote]

hahahhaah jah en ik 5 dubbel !!!! haha zoiets zou ook wel iets voor mij zijn omdat te zegge..en dan er achteraan !! pas maar op dat ie er niet af vriest Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:51

Oh lijkt mij niet leuk. Ik weet op zulke momenten niks uit te brengen, terwijl ik anders wel kan praten.
Als er iemand anders bij zou zijn, zal ik wel eerder wat zeggen.

Ik zou denk ik alleen maar heel hard gaan trappen en als ik kan uitgeput thuis kom er van balen dat ik niet een bijdehandte opmerking heb gemaakt.

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:54

is wel lache wie doet nou zo iets Haha!:D:D
dan ben je niet goed bij je hoofd wat zal die klein zijn door de kou hahaha

ook als je van katen houd is er ook een forum voor. www.kattenpraat.nl

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:55

SAKKIA schreef:
Oh lijkt mij niet leuk. Ik weet op zulke momenten niks uit te brengen, terwijl ik anders wel kan praten.
Als er iemand anders bij zou zijn, zal ik wel eerder wat zeggen.

Ik zou denk ik alleen maar heel hard gaan trappen en als ik kan uitgeput thuis kom er van balen dat ik niet een bijdehandte opmerking heb gemaakt.


precies ja en dan als je thuis bent de hele tijd gaan zitten denken: Dat had ik moeten zeggen ..

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:02

wahha in harderwijk is er ook een..
Als je naar de mac donalds fietst *LOL*
Grappig.. rare mannetjes!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:08

manonnetjoe schreef:
Dan gaat hij toch in het vervolg gecastreerd door het leven Haha!


*LOL*
wahahaha je zal maar zo iemand tegenkomen he! Ik zal dan echt voor me leven gaan rennen of zo brrrrrr..... Misselijk

Live,LOve,'ndLaugh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:09

Goed hoor dat je moeder het doorgegeven heeft wat een engerd man. gatver.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:10

Ik denk dat deze moeder dan wel met de mond vol tanden staat Volgens mij ga ik heel hard rennen.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:14

Ik zou echt keihard gillen volgens mij Haha!

Je moeder reageerde wel heel leuk, haha *LOL*

Het leven is een gebakje!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:28

miranda_84 en ik hebben er ook 1gezien afgelopen zaterdag

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 01:24

We kwamen vroeger tijdens buitenritten nog wel eens van die viezerikken tegen in het bos. Als er dan modder lag... gingen wij daar ff heel hard doorheen scheuren natuurlijk! Schijnheilig
Een keer gilde zo'n man: ik bel de politie hoor!
Haha moet je vooral doen! Stond ie dan in zijn vieze modderjas Haha!
Maar ja dan waren we met meerdere mensen. Als ik alleen geweest was, was het denk ik toch wel anders geweest. Dan had ik misschien ook niet durven reageren.
De laatste paar jaren heb ik z eigenlijk niet meer gezien. Misschien heeft ie toch de politie gebeld Haha!

:+: May the horse be with you :+:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 01:33

Klinkt bekend, ik baal er nog steeds een beetje van dat ik destijds geen melding heb gemaakt bij de politie. Altijd doen in zulke gevallen. Al leidt het in de meeste gevallen niet direct tot aanhouding, het is wel prettig als de politie van dit soort dingen op de hoogte is. Hoe meer meldingen er binnenkomen, hoe gerichter er actie ondernomen kan worden tegen zo'n figuur.

Mijn ervaring van een jaar of twee geleden: [VvdD] potloodventer gespot in Twents bos

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 02:12

Ik kom dit soort mensen meerdere keren per week tegen in het bos, daar is een soort van homoplek. Bepaalde mensen kicken er dan ook op om alles midden op het (RUITER)pad te doen. Niet alleen dit soort praktijken dus, maar ook dingen die je al helemaal niet wilt zien. Politie doet er niks aan, ze hebben letterlijk gezegt dat ze ze daar niet weg willen jagen omdat ze dan een andere plek gaan zoeken. Hier hebben niet zo erg veel mensen er last van volgens hun. Heel fijn dus. Klink raar, maar ben er zo langzamerhand aan gewend en we laten ons daar niet wegpesten. Ligt een heel fijn ruiterpad, dus jammer dan.

Maar ik kan me voorstellen dat je heel erg schrikt van zoiets, daar kicken ze tenslotte ook op. Tsja, het blijft goor en ongewenst...
Zal inderdaad ook altijd aangifte doen met dit soort dingen, dan kunnen ze er wat aan doen (als ze willen... )

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 02:29

Niet te geloven dat de politie er niks aan wil doen Carlaa! Want het is toch wel ziekelijk gedrag en dat zou ik (ondanks het ruiterpad heel fijn is) tóch uit de weg gaan...

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 02:35

Het is ook echt ziek hoor, echt. Er is ook een jongen van 18 en een andere van 23 die zich daar verhuren en op afspraak komen. Heel ranzig allemaal.
Sommigen zijn heel schuw en willen niet herkend worden, anderen juist wel. Ze willen die schrikreactie zien, bij ons komt die al lang niet meer... Bij een paar vaste mannen is de lol er ook al af. Ze leggen wel systematisch boomstammen op de weg, maar vergeten blijkbaar dat paarden kunnen springen.
Als het schemerig wordt rij ik er liever niet, dan zie ik ze niet aankomen en wie weet hangen ze opeens in de teugels omdat ze het vervelend vinden dat ze gestoord worden (de schuwere), maar overdag kan het me niks schelen. Toch ben ik wel op mijn hoede vaak, bij die mensen zit vaak al een steekje los en ik wil er niet zijn als er eentje flipt omdat hij "gestoord" wordt...

Motormuis
Berichten: 100
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:34

had je moeder haar nieuwe bril al op??? zal ze geschrokken zijn


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jokonootje, Tigerboy en 151 bezoekers