foutje bedankt school!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caira
Berichten: 26045
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

foutje bedankt school!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 15:30

Vorige week werden we op school (HBO) erg bang gemaakt over de brieven over de studievoortgang, als je zo een brief kreeg dan zit je niet op schema en heb je kans op een negatief studieadvies! Maar volgens mijn mentor had maar 1 iemand zo een brief bij ons in de klas.

Nou ben ik postbode en heb ik mijn post altijd eerder dan de meeste mensen. Dus gisterenochtend maakte ik de post open en zat er dus idd een gevreesde brief tussen. Ik was dus meteen (laten we zeggen lichtelijk) over de rooie en zag mijn hele studie al in een doembeeld mislukken . Meteen klasgenoten opgebeld, om even stoom af te blazen.
Afin de rest van mijn ronde met erg depressieve gedachten gelopen, totdat een uur later de telefoon ging, het was een klasgenootje, wat bleek: die had ook zo een brief ontvangen!
En 5 minuten later belde de volgende, zij hadden dus beiden ook zo een brief gehad! Een van hun heeft de school opgebeld en wat blijkt, foutje van de administratie, iedereen heeft dus zo een brief gehad! Pff opgelost dus, maar dat was toch een heel heftig uurtje!


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:34

phew ik zou echt helemaal gek worden als ik zo'n brief zou krijgen!
weet je wel al wie de "echte" brief nou krijgt?

Caira
Berichten: 26045
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 15:35

nee, alleen hoorde ik al dat IK dat niet ben!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:14

jeetje zeg, wat een drukte!!!

ik ben blij voor je dat jij het niet bent! Lachen

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:43

whaa lekker is dat ! Ik zou me ook rot schrikken als ik zo'n brief zou krijgen Scheve mond
Leuk he school Verward

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

FuNcKyLaDy
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:46

zjow slordig foutje hoor..maja wees blij dat het niet zo erg is

Tong uitsteken16-*Smolarek*-16:P

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:47

Ik zou een schadevergoeding eisen Tong uitsteken


EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:22

zooo, een beetje een slordig foutje !
maar gelukkig dat je niet achterloopt en een negatief studieadvies kan oplopen !

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:32

Wat een slechte fout!

dat meot echt neit kunnen!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:44

Zo bijna fataal foutje.... Ik zou lichtelijk getikt worden denk ik.
Gelukkig dat het niet zo is.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:59

Jee, dat is wel een grote fout...Kan me goed voorstellen dat je lichtelijk geflipt bent..Maargoed dat het een fout was,stel je voor!

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:53

Lekkere fout zeg. Dat hoort toch niet, zulke fouten?
Bij ons op de universiteit had een meisje ook een negatief advies gekregen.
Wat bleek: foutje van de computer: ze had een vrijstelling voor een vak en de computer had dat gelezen als niet gehaald (omdat er dus geen cijfer voor stond)
Wat ik er nog het stomste/slechtste aan vind is dat die brieven (in dit geval dus) zomaar blindelings verstuurd worden, in de veronderstelling dat de computer wel gelijk zal hebben!!! Slecht toch dat er niet eerst door een menselijk wezen (met gezond verstand Haha! ) gecontroleerd word wat er nou eigenlijk verzonden wordt...

Maargoed, wees maar blij dat die brief ten onrechte verstuurd was iig!

:+: May the horse be with you :+:

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 01:00

Scholen zijn een grote chaos, is mijn conclusie...
En dat moet ons voorbeeld zijn? Geen wonder dat de hele wereld een grote chaos is Knipoog

You don't need eyes to see, you need vision.
De Jack Meagher methode is dè oplossing voor al je ontspanningsproblemen

gomir

Berichten: 25526
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 01:06

Bij ons kregen alle eerstejaars einde van het jaar een brief dat ze hun studiepunten niet gehaald hadden en dat de stufi dus niet kwijtgescholden zou worden...

Dat leverde meer dan 250 telefoontjes op bij het onderwijsbureau Knipoog De overige 50 hebben niet gereageerd, daar was het wsl terecht of die maakten zich er niet durk om Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Marije_jiplover

Berichten: 25251
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:00

Ach, zo kreeg ik een heel leuk mailtje van de studie-adviseur die mij waarschuwde dat ik nog 3 keuzevakken en een stage open had staan en dat er nog maar 3 weken voor gereserveerd waren in dit jaar. En aangezien er volgend jaar een nieuw curriculum is kan ik volged jaar geen vakken volgen. Ik schrikken, hoe kan dat nou, ik had alles begin van het jaar precies uitgekiend en ik zou het gewoon halen. Ik moet komende keuzevakken periode 1 week stage lopen en 1 week keuzevak, dacht ik. Wat bleek nou, ik had gelijk, want ik volg een vak dat in totaal 3 weken omvat, maar de andere twee weken vielen in de eerdere perioden van keuzevakken en die heb ik dus al gevolgd. Alleen de studiepunten krijg je pas na afloop van alle drie de vakken, maar dan krijg ik er dus wel meteen drie! Dus ik een beetje boos teruggemaild dat ik het nit leuk vond dat ze me zomaar om niks hadden laten schrikken, mailt die doos terug dat ze niet snapt hoe ik die drie vakken nog denk te gaan doen en een stage in 3 weken? Dat had ik dus net uitgelegd Stoom uit je oren
Maar goed, ik nog maar eens uitgelegd en ik denk dat ze het nu wel snapt, want ik heb nu geen reactie meer terug gehad.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:13

Pfoe das wel ff schrikken zeg! Sommige scholen..... Je zou ze wat! Boos! Gelukkig dat het toch nog goedgekomen is!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:15

Beetje grote fout van die school, ik zou me ook doodschrikken zeg!

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 22:59

Wel banketstaaf, maar je weet toch zelf wel of je op schema ligt of niet? Zo ja dan kan je van tevoren al bedenken dat er iets niet klopt...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Butterfly, ComscoreBot, Dancyy, DotBot, Ghazella, GrapeshotBot, ista, lissssan, marjor, Mirranda, Momo94, pinto_1, Rije, YandexBot, Yentaah, YvonneV en 26 bezoekers