[België] Wandeling in Meerdaalwoud? (Heverlee)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

[België] Wandeling in Meerdaalwoud? (Heverlee)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 19:40

Ik doe nog eens een poging tot, sinds onze vorige wandeling een beetje in het water was gevallen ...
Zijn er dus mensen die zin hebben om bv. in volgende week, i know, 't is krap Knipoog , eens te gaan wandelen in Meerdaalwoud? Mensen zonder eigen paard kunnen altijd een pony of paardje daar huren, maar volgens mij heeft iedereen in de omgeving van Leuven wel een eigen paardje, buiten mij dan Tong uitsteken Ik ga wel weer met een manegeknol Haha!

Elke (free), Anja (Anjatjeuh) en ik zijn al paraat

Dus, mensen die intresse hebben?

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:43

Volgende week zal toch een beetje heel krap worden denk ik Mien,
misschien kunt ge beter een beetje een verdere datum nemen,
denk dat er anders niet veel animo gaat zijn voor dit initiatief. Knipoog

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:44

Free staat paraat me mijn klein dutske !! Ik ben zoals gewoon weer altijd vrij Knipoog. Dus hopelijk komen er nog mensen, want vorige keer waren we maar met weinig he! Dus iedereen, KOMAAANN !!

Montana: L1

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 19:46

Ik ben druk PB's aan't versturen naar alle Bokkers in de buurt van Leuven *LOL*

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 19:52

En aan digi's zal er ook geen gebrek zijn Schijnheilig

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:06

hey
ik ben nog ni zeker, ma ik probeer om ook te komen Lachen
ik laat zeker nog iets weten!

The horse as the connection between the earth and the stars

To Belg or Not to Belg

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 20:07

Ok, ik denk dat iedereen in de omgeving van Leuven nu wel een PB heeft Tong uitsteken En nu hopen dat er ook een 21-plusser meegaat, voor de mensen onder de 14, zoals ik Schijnheilig

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 20:30

21-plusser meldt zich Haha! Maar vorige keer kon ik geen paard huren op die manège, omdat ik er geen proefles gereden heb, dus dat is nu weer zo hé. Anders zou ik wel graag meegaan. Heb volgende week toch vrijaf dus... En Donder (bijrijdpaard) past zo moeilijk in mijn auto Knipoog Hebben jullie geen zin om naar Kumtich te komen? Geen bossen zoals in Oud-Heverlee maar wel velden, velden en nog eens velden!


amargith
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Tienen (belgië)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:03

ja, eens in kumtich afspreken lijkt me ook wel wat. Kan ik mss mee op jugeton en eilandje op donder hihihi, dan kunnen we beiden mee. En veld is er idd genoeg

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:12

Dan heb ik weer het probleem dat Ushi nogal moeilijk in mn vader zn auto raakt Tong uitsteken
En ik heb toch graag een boom of ander vast voorwerp in de buurt... yust in case... Haha!

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 01:53

saartje39 schreef:
hey
ik ben nog ni zeker, ma ik probeer om ook te komen Lachen
ik laat zeker nog iets weten!


Als het in het weekend is, en ik eens heel lief naar Sarah haar paps kijk, die mij en mijn ferrari dan misschien wil meenemen, dan ga ik zeker mee!

Nog even wachten dus voor ik bevestig Knipoog

Ennueh... velden zijn hier al genoeg Haha!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:33

ik wacht gewoon datum af en zal dan wel zien of ik kom Haha!

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Cirano

Berichten: 318
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:43

Hallo,

Ik ben Cindy en woon in Nederokkerzeel en ben 26 jaartjes en heb eigen paardje. Ga af en toe ook eens naar Meerdalwoud maar ken daar ni zoveel wegskes, we hebben wel een kaart maar kunnen geen kaartlezen. Dus lijkt me wel leuk om eens me jullie af te spreken. Zit heel veel op bokt maar plaats ni zo veel. Dus intussen 'ken' ik jullie wel al een beetje maar jullie mij waarschijnlijk niet. Had wel al eens wa fotootjes geplaatst van mijn 2 scheetjes. Weet ni of volgend weekend gaat lukken maar laat maar iets weten als jullie gaan. Waar spreken jullie dan af. Ik zet meestal mijn van achter de ruiterschool.

Groetjes

Ik ben helemaal gek van mijn 2 lieverds

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 11:46

Ja, misschien kom ik wel. Als de rit niet té zwaar wordt, want Rocky is niet echt meer in conditie (na winter en examens enzo). Zeg eens een concrete dag en een concreet uur. Lachen

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:58

Goed idee om een concrete datum en eventueel uur af te spreken, dan pas kan ik zeggen of ik mee kan of ni. Want ik hoor niet meer tot de gelukkigen met vakantie volgende week. Ik behoor dan weer wel tot de 21 jarigen (zonder + Knipoog )

Afbeelding Cirano, ik weet Nederokkerzeel op de aardbol liggen! Maar woon zelf ook wel in Kampenhout. Misschien kunnen we samen komen naar de meeting Schijnheilig

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Cirano

Berichten: 318
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:14

Oh ja zou tof zijn! Waar woon je ergens in Kampenhout? Staat je paardje bij jouw thuis of ergens op pension?

Ik ben helemaal gek van mijn 2 lieverds

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 16:57

Een datum, wie helpt mij? Haha!
Denk niet dat het een superactieve wandeling zal worden, Trixie haar conditie is ook niet echt super Tong uitsteken

En een gids hebben we al Free! Lachen

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 17:33

OK, met de hulp van Titsia Schijnheilig , een datum voorgesteld: wat dachten jullie van 't laatste weekend van de vakantie? Dat is de ... euh ... 28e februari. Het is nog maar een voorstel, als iemand een andere suggestie heeft, vertel

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 17:53

Dus,

Bokkers die meegaan:
    Anjatjeuh (Anja) met Ushi, eigen paard
    Free (Elke) met Montana, eigen paard
    Mientjeuh (Yasmine) met Trixie, manegepaard

Als je mss meekan, zeg 't dan, dan maken we een lijst van Bokkers die mss meegaan Lachen

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:16

Zaterdag 28/2 kan ik wsl wel, als ik vervoer heb. De dag erna ga ik wel op wedstrijd maar als de wandeling niet te vermoeiend is, dan moet dat wel lukken. Uit bijgeloof geef ik mijn paardje altijd een gezellig en niet te actief wandeldagje de dag voor en na een wedstrijd, das voor zijn moraal hè Haha! (Ja ik heb een raar bijgeloof Cool )
Enfin, voor ik hier een heel verhaal begin: zet mij dus maar op de mss lijst Mientje (zoals ik al op msn heb beloofd)

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:19

Cirano schreef:
Oh ja zou tof zijn! Waar woon je ergens in Kampenhout? Staat je paardje bij jouw thuis of ergens op pension?

In Kampenhout zelf (stuur in pb waar precies, maar heel bokt moet dat niet weten, heb ik straks misschien stalkers Cool ) en mijn paardje staat aan huis

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 18:20

U vraagt, wij draaien Haha!

Bokkers die meegaan:
    Anjatjeuh (Anja) met Ushi, eigen paard
    Free (Elke) met Montana, eigen paard
    Mientjeuh (Yasmine) met Trixie, manegepaard

De 'misschien-mensen'
    Marengo_82 (Krisje) met Marengo, eigen paard

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

SarahJ

Berichten: 796
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: Erps-Kwerps, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:09

Hey!

Leuk dat je ook aan mij dacht Mientjeuh Lachen ! Bedankt voor de PB !
Maar kheb jammergenoeg geen eigen paard...ik zal jullie dus niet kunnen meeten... Verdrietig

Geniet er allesins van, eneuh... maak er een verslagje van he!

Groetjes van Sarah


Oh ja, Cirano, ook mij is Nederokkerzeel niet onbekend - ik woon er dan ook op een boogscheut vandaan Knipoog ! Je rijdt toevallig niet bij de LRV?

Cirano

Berichten: 318
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:43

Hey Sara,

Heb je een pb-tje gestuurd Lachen

Ik ben helemaal gek van mijn 2 lieverds

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 11:45

Oh, spijtig, Sarah Verdrietig
Zijn er hier dan geen Bokkers die een paardje kunnen regelen voor Sarah? Schijnheilig

Cirano, kan jij meekomen?

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 10 bezoekers