god*er ik moet sidje verkopen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

god*er ik moet sidje verkopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:27

ik wil haar echt niet kwijt. alleen al bij het idee dat ze strax bij iemand anders is maakt me kapot.
die pony betekend zo veel voor me Verdrietig
maar heb het geld gewoon niet meer. ik ga wel werken, maar dan nog red ik het niet.
ik voel me zo schuldig, want ze staat daar zo goed waar ze nu staat. in een grote groep merries van alle leeftijden en soorten in een hele grote paddock, waar ze de hele dag haar buikje kan vol eeten aan kuil en nog een droge inloop stal.
ik kan haar toch niet weg doen. vind het zo zielig, want ik weet hoe ze is als ze verhuisd en dat vind ze echt niet leuk. ookal zal ze haar plekje wel weer vinden het voelt net alsof ik haar in de steek laat.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:37

Balen, meid! Heb je alle andere mogelijkheden al overwogen? Goedkopere stal, betalende bijrijder, etc?

* To Belg, or not to Belg *

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:40

nah ik ga proberen te kijken of de eigenaren van de stal haar niet willen overnemen voor weinig, maar verder weet ik het echt niet

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:50

maar kan je niet kijken voor een bijrijdster?? of dat je stallen daar uitmest oid zodat je minder hoeft te betalen enz.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:58

uh nou ze is wat klein, dus zou een klein meisje moeten zijn en aangezien ze eigelijk in de middel of nowhere staat kunnen die er niet komen en ze hebben al mensen zat werken daar, maar ja miss kan ik het voorstellen iig bedankt voor het idee.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:17

Waarom probeer je idd geen andere stal, of vraag het eens hier op bokt...misschien kan er wel iemand een weidemaatje gebruiken of zit er iemand hier op bokt die bij je in de buurt woont en wat voor je weet...
Kom op...ff verder zoeken, wie weet vind je nog wel wat. Kijk ook eens op marktplaats, staan ook vaak stallen op, misschien vind je daar nog iets wat goedkoper is dan wat je nu hebt....


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 19:34

tja maar ik heb nog twee andere paarden die daar dus ook in die groep staan en dus een te mooi leven hebben om ze daar weer weg te halen, dus een andere stal is niet echt een optie, maar ik ga nog wel ff bij de stal eigenaren proberen wat voorelkaar te krijgen. maar iig heel erg bedankt ik wardeer het echt heel erg.
duim voor me als je wilt dat het lukt met die stal eigenaren. ik heb al wel twee mensen die haar willen huren, maar die nemen haar dan wel mee. wel minder erg dan verkopen, maar toch.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:48

Anders kun je misschien een advertentie plaatsen dat ze je paard mogen 'leasen'. Maar dan wel op de stal waar ie nu staat...is ook een idee!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 19:50

ja dat is ook zo, maar er zijn er maar weinig die daar trek in hebben, want ut is een takken end weg. da's dus een beetje ook het probleem.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:52

wat erg zeg!!!!
heb zelf me eigen paard om die reden weg moeten doen.
ken je niemand in de buurt die hem wil kopen.
dan kan hij misschien nog in de buurt blijven.

heel erg veel succes ermee en hopen dat alles goed komt

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 19:59

dank je
tja ik ga het bij de stal eigenaren proberen van het weekend of oliebol ze gaan met vakantie k*t uh hopen dat ze er morgen nog zijn kan ik het hoopelijk dan vragen

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 20:00

haha da's vet de scheld worden worden gewoon meteen al veranderd haha hmm off topic

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Duhelo

Berichten: 28501
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:22

vel succes morgen!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 21:44

een meisje bij mij op stal zei net dat ze d'r wil hebben ze moet het allen wel ff vragen dus duim voor me please

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:19

hahaha k duim voor je hoor!
En anders ligt mijn aanbod er altijd nog Knipoog

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:32

hoe ben je aan drie paarden gekomen zonder genoeg geld? ik neem aan dat dit niet een plotseling geldgebrek is. Als je een paard koopt weet je dat je er voor langere tijd voor "moet" zorgen.

Z1+1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 09:41

Heleen, misschien kun je Sidje anders als "grasmaaiertje" uitlenen aan iemand, zodat je haar wel in de gaten houdt en ze geen andere baas krijgt? Ze gaat dan wel verhuizen, maar blijft van jou...

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 12:11

uh ik heb haar gekocht nadat phoenix is overleden. een maand na zijn afscheid zelfs. ik kocht haar omdat ze drachtig was en exel dat toen ook was. het veulen zou naar een vriendin van mij gaan9daar is ie ook) en sidney zou weer verkocht worden, maar dat was duf natuurlijk, want zo'n paardje aanschaffen als je emotineel aan de grond zit is niet slim, maar ze heeft me wel door de ergste maanden heen gesleept en tja nu is het dus moeilijk afschijt nemen. vorig jaar stond ik ook als voor de keus, maar toen bleek het mee te vallen, maar dat gaat nu niet lukken helaas.

ja sonja dat is ook wat ik het liefst zou hebben. ik hoop ergens dat tom en mieke haar voor hun uk wel willen houden. ze zouden haar zo kunnen krijgen als ze daar maar kon blijven.

Ikkiekikker ik ben heel blij met jou aanbod en daar zal ik ook zeker op ingaan mocht het bij mij opstal niet lukken.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:14

Zou inderdaad mooi zijn als zij haar willen hebben voor die kleine meid, ik hoop voor je dat ze er op in gaan.
Sidje heeft jullie indertijd heel goed getroost toen iedereen kapot was van het verlies van jouw mooie Phoenix. Ze verdient het om heel goed terecht te komen.

Verder alles goed met jullie? Ik stuur je nog effe een PBtje.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-04 12:30

aaaaaah nu krijg ik het helemaal koud enzo. tja sidje is een super monstertje en ik zou zo graag van de zomer nog met haar naar het strand gaan ofzo. ik hoop zo dat ze kan blijven. tja een meisje bij mij opstal die haar wel eens doet is ook helemaal weg van haar en gaat het dus thuis proberen. ik hoop dat het lukt. tom en mieke zijn maandag pas weg dus ik kan het ze ook nog voor leggen.
ik heb je terug gepbt. thanx

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 11:38

ik heb de stal eigenatren gevraagt gisteren, maar die wilde het niet, dus het is nu afwachten of dat andere meisje haaar mag.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:22

Heb je al nieuws?
T zou leuk zijn voor je als ze gewoon bij jou op stal kan blijven!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 13:49

ja maar die kans word steeds kleiner.
je kunt denk best komen kijken als je wil.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:51

Ok!
Dan moeten we maar een keer een afspraak maken!
Jammer dat het bij jou op stal niet lukt trouwens.... Ach gut

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 14:28

tja kleine kans dat het nog gaat lukken, maar goed uh pb me maar als je een dag weet dat je kunt

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Tinkermuts en 34 bezoekers