voorstelling over komende wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

voorstelling over komende wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 17:10

Komende zaterdag heb ik wedstrijd in Dodewaard, ben ik nog nooit geweest. Nu had ik het idee dat dat een grote wedstrijd zou zijn (hoe ik daarbij kom weet ik ook niet, maar dat dacht ik gewoon). Krijg ik net de startlijst in de bus, waren het maar 2 A4-tjes, zal wel alleen onze ring zijn denk ik nog. Ga ik kijken: 'Startlijst dressuur zaterdag', dit was dus alles. We zijn met zijn 3-en in de ring, startten allebei 2x, totaal zijn er zaterdag 19 ruiters, dus erg klein. En ik maar de hele week denken, is een grote wedstrijd.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je een voorstelling maakt van een wedstrijd/manege zonder dat je weet waarom? En er uiteindelijk niets van klopt?

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:41

Ja heb ik ook wel eens! Dat was in werkhoven... Had ik een best grote cjique manege verwacht was het eigenlijk helemaal nix! t was een buiten wedstrijd en er waren maar 2 ringen Verward
Tsja heb ik wel vaker maar kan nu niet zo snel voorbeelden bedenken Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:45

had ik gedacht van Indoor Barneveld, denk mooie wedstrijd...maar vond het eerder een zootje!!
Indoor Meppel daarentegen vond ik juist wel heel gaaf!!!!

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:37

Maar 19 deelnemers op een wedstrijd? Hebben ze die wedstrijd geheimgehouden of zo? Verward

Ik wordt op het moment bijna doodgegooid met startcoupons. Knipoog Moet elke dag een flink aantal mensen bellen om te zeggen dat ze op de wachtlijst staan. En de wedstrijd is pas eind maart!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 16:50

AnoeskaB schreef:
Maar 19 deelnemers op een wedstrijd? Hebben ze die wedstrijd geheimgehouden of zo? Verward



Nee, stond in de paard en sport, wij moeten ook 3 kwartier rijden om er te komen volgens de routeplanner.
En die 19 ruiters starten wel allemaal 2x, maar ook de hele dag dezelfde jury.