Gunther gevonden...maar kapot geschrokken!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Gunther gevonden...maar kapot geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:42

Vandaag was de dag! Ik ga de pony zien waar ik a,tijd veel om gaf! Na 6 jaar zoeken eindelijk gevonden!
Kom ik op die manege in Beverwijk staat daar een zielig paardje...hartstikke mager en vol met kale plekjes! En nog bijterig ook! Ik kon wel door de grond zakken....ook hoe die stalletjes eruit zagen! Echt ik heb daar bekant staan janken!
( sorry voor de mensen die daar rijden )
Is toch te erg voor woorden?


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:55

zoals jij het zecht klinkt het inderdaad niet best

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:58

Is er een mogelijkheid om hem daar vandaan te halen? Kun je een paardje betalen? Als je een oude liefde tegenkomt, en je kunt hem daar vandaanhalen....ik zou het meteen doen!

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:02

Het probleem is dat ik al een paardje heb! En 2 paardjes houden word me wel wat duur! En wil mijn paardje ook voor geen goud missen...tis nog maar een veulentje dus die doe ik nie weg! Maar ik ga wel wat bedenken!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:03

dat is inderdaad pijnlijk, je had een totaal ander beeld verwacht.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:12

Cinnepin schreef:
Maar ik ga wel wat bedenken!


Wat wil je dan bedenken? De enige oplossing om hem daar vandaan te halen is door hem te kopen....begrijp ik goed dat hij manegepaard is?

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:14

Ja tis een manege pony....maar misschien dat ik iemand vind die hem wil kopen je weet nooit

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 07:53

Veel suc6 met zoeken naar iemand! Ik heb vroeger ook en pony verzorgd op de manege, toen ik hem later nog een keer op wou zoeken, was hij geslacht Verdrietig , zoek maar snel iemand voor em, op maneges zijn ze niet zo moeilijk als een pony eenmaal 'op' is.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 08:21

Idd veel succes met zoeken naar iemand!
Zo te horen is het hard nodig...

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 08:23

Wat erg,
Hopelijk vind je snel iemand

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:06

sorry dat ik het zo zegt, maar ik denk dat je hem in deze toestand voor weinig heb, want als hij er uit ziet zoals jij hem beschrijft

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:34

Was het zo slecht?? Zou je dan de bescherming van de dieren er niet opaf zenden, als die pony slecht wordt onderhouden.. Ene hoe erg waren die stallen dan...?? Heb je niet foto's genomen om ze hier te kunnen laten zien.?? Succes

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:36

Cassidy"]
[quote="Cinnepin schreef:
Maar ik ga wel wat bedenken!


Wat wil je dan bedenken? De enige oplossing om hem daar vandaan te halen is door hem te kopen....begrijp ik goed dat hij manegepaard is?
[/quote]

moet je daar dan net geld voor hebben he!

Das altijd klote als je je oude pony tegen komt en hij er zo uitziet Scheve mond

Dag lieve mama...

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:38

droppie_18 schreef:
sorry dat ik het zo zegt, maar ik denk dat je hem in deze toestand voor weinig heb, want als hij er uit ziet zoals jij hem beschrijft


Goede, betrouwbare manegepaarden zijn over het algemeen niet echt te koop... Is ook weer een klasse apart.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:12

ja en vaak vragen ze schofterig veel voor zo'n paardje (ruim boven de marktprijs) omdat ze doorhebben dat er emotionel waarde aanvast zit. Succes met het zoeken naar een koper hoop dat er snel een oplossing komt.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:15

jarrah schreef:
op maneges zijn ze niet zo moeilijk als een pony eenmaal 'op' is.


lekker alles over 1 kam scheren...... Alle manege's zijn tenslotte hetzelfde...

Sterkte met de pony

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:00

james100 schreef:
Was het zo slecht?? Zou je dan de bescherming van de dieren er niet opaf zenden, als die pony slecht wordt onderhouden.. Ene hoe erg waren die stallen dan...?? Heb je niet foto's genomen om ze hier te kunnen laten zien.?? Succes

De dierenbescherming grijpt niet snel in Verward Als een paard een dak boven zijn hoofd heeft een eten en drinken, doen ze niks, daar zou verandering in moeten komen!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:06

jarrah"]
[quote="james100 schreef:
Was het zo slecht?? Zou je dan de bescherming van de dieren er niet opaf zenden, als die pony slecht wordt onderhouden.. Ene hoe erg waren die stallen dan...?? Heb je niet foto's genomen om ze hier te kunnen laten zien.?? Succes

De dierenbescherming grijpt niet snel in Verward Als een paard een dak boven zijn hoofd heeft een eten en drinken, doen ze niks, daar zou verandering in moeten komen!
[/quote]

Zou idd in sommige gevallen wel wat strenger mogen maar ja aan de andere kant hoe ver wil je gaan. Als er echt heel erg op het welzijn gehamert gaat worden mag bijna niemand straks een paard meer houden. moeilijk moeilijk

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:11

Owh wat erg!! Ik hoop dat je snel een goede oplossing kan bedenk en dat de manege een beetje mee wil werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 13:26

Ja Want hoe ie eruit zag toen ik hem nog dagelijks zag en nu.....nou ik ben er niet blij mee! Hele donkere kleine stal vol met spinnenwebben en stoffig een heel vierkant kontje heeft ie waar z'n heupies helemaal uitsteken! Hij had zo'n mooie volle voorpluk! Nu een sliertje nog van over...de staart is helemaal kapot geschuurd! nou echt erg gewoon

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:21

oi oi oi.. wat een slechte manege.
ik snap niet dat er zulke maneges zijn. die paarden moeten hun geld verdienen... verschrikkelijk. suc6 met je zoektocht, maar ik weet uit ervaring dat het kopen van een manege pony lastig is en dat de manege je wel eens wil bedriegen Boos!

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:16

Nou nav dit berichtje ben ik even wezen kijken bij deze " zwaaaaaaaar toegetakelde pony" Nou sorry hoor maar zijn voorpluk is heel lang en vol dus dat snap ik niet... De stallen tja wat moet je daar van zeggen laat ik het zo zeggen ben je wel eens op andere maneges geweest, daar staan ze 9 van de 10x op stand en hier hebben ze ondanks dat ze 1.10 m zijn allemaal een stal van minstens 3 x 3 dus..
Ene van al die kale plekken kon ik er precies 2 vinden een kleintje in zijn hals (denk van zijn buurman) en achter het zadel een klein plekje waar ws het sjabrakje een beetje schuurt.....

Kortom ik denk dat je behoorlijk aan het overdrijven bent en als ik vd week in de buurt ben maak ik een foto van deze slecht verzorgde pony zodat jullie je oordeel kunnen geven... Maar ik denk dat je eerst maar eens beter rond moet kijken voordat je zoiets neerzet Dame!!!!

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:29

Oja ik vergeet je nog te zeggen dat ik niet aangevallen ben door dit gevaarlijke ponytje..........

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:54

Kan dit paardje niet bij je veulen op het land? Bonita/Zariska toch? Misschien is het een oplossing.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:00

Er is helemaal niets loos met deze pony....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Vagabondo en 2 bezoekers