Here we go again... (boxrust)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Here we go again... (boxrust)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 11:46

Jajaja, na een operatie en revalidatie en toen ineens een scheurtje in de kogel achter en dus een maand aan de hand gesedeerd stappen heb ik een controle gehad met als resultaat pas over 6 weken een nieuwe afspraak en tot die tijd: BOXRUST! Ik mag eventueel de laatste twee weken wel een keer met hem gaan stappen als hij rustig blijft (nou heb ik sedatie op voorraad om een olifant - wat zeg ik, 3 olifanten - mee plat te spuiten dus dat moet lukken..)

Ik haat boxrust maar heb me er nu maar bij neergelegd. Het is niet anders en we moeten toch weer een keer aan de goede kant van de lijn zien te komen...


Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 14:34

Sterkte ermee. Het is heel vervelend, zo lang boxrust, maar als het er goed mee komt is het de moeite waard.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:13

Boxrust is altijd vervelend ja je word er beiden niet vrolijker van. Nu maar hopen dat het helpt dan is het het idd waard geweest. Nu maar hopen dat het gauw zomer word daar knappen de paarden vaak ook vanop.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:51

Het zit ook echt niet mee he! Ach gut
Heeft dat magneetveld ding toch niet het gewenste resultaat gehad?
Ik hoop hard met je mee op betere tijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 15:53

He wat vervelend. Ik heb het niet helemaal gevolgt maar ik begrijp wel dat het de zoveelste keer is of niet?

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 16:38

Nou we zijn zolangzamerhand toch wel een aantal maanden uit de roulatie. Ik hoop op het buitenseizoen 2005 Knipoog

De magneetveldtherapie heeft wel resultaat opgeleverd, tenminste dat denken we, maar de fractuur heeft meer rust nodig. Het was op de foto al wel verbeterd maar vooral klinisch was het beeld nog lang niet goed genoeg. Dus leg ik me nu eindelijk braaf neer bij waar ik me steeds tegen verzet heb: boxrust. En mijn paard vond me al zo'n ontieglijk vervelend vrouwtje worden...

Maar ja, als het dan over 6 weken maar beter is en we eindelijk weer het werk op kunnen pakken...en GEEN nieuwe blessures meer krijgen!!!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:51

Jeetje, Lot wat een tegenvaller!
Zit de blessure hem in het scheurtje van de kogel of is het de operatie die nog opspeelt?

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:25

Jemig arm dier zes weken boxrust!
Als de boxrust nu maar helpt,dan weet je waar voor je het gedaan hebt!
Ik wens jullie heel erg veel sterkte,en zal elke dag even voor jou en het paard duimen!
Geef hem maar een dikke knuffel van mij Liefs Lundi!

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:46

Goh Lot, wat een pech Huilen echt he-le-maal maar niks aan te doen; geduld hebben en de tijd ervoor nemen is echt het enige dat telt en we leven met je mee Ach gut

PaulineS
Berichten: 246
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:16

Tja, ik weet wat je meemaakt. Mijn paard heeft zo'n 4 maanden boxrust gehad. Het is trouwens bijzonder hoe ze zich daar mee om ging. Ze geven zich eraan over. Je zult zien, die 6 weken zijn zo voorbij. succes & sterkte

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 13:12

Voorlopig legtie zich nergens bij neer...Heb gister een rustgevende massage geprobeerd Schijnheilig Hij had echt zo iets van 'opzouten, wanneer gaan we iets zinnigs doen!!!!' Man hij vreet me zowat op..


Pfff. Ga vanavond slaapliedjes proberen oke? Knipoog

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 13:26

Ja, het kan echt erg zijn....
Ik herken mijn paardje bijna niet meer terug. Ik gebruik nu sedalin om na de boxrust normaal te kunnen stappen.
Het is ook echt vreselijk die boxrust. Ik heb er ook erg veel moeite mee gehad. Je kunt ze niks uitleggen....
Veel sterkte en succes!

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:55

Oh wat vreselijk Scheve mond
Heel veel succes en sterkte ermee komende tijd..

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:04

Heel veel succes en maar hopen dat alles goedgaat. Wens hem maar beterschap