Was het gister soms nationale wegspring-dag :-P?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Was het gister soms nationale wegspring-dag :-P?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 10:46

Jeetje, het rijden ging gister echt waardeloos. Het weer was hier gister nogal onstuimig en achter iedere spiegel, drafbalk of hindernis leek wel een monster te schuilen volgens Ozis Mevrouw deed de hele tijd niks anders als wegspringen, hard snurken en dribbelen... Echt niks mee te beginnen dus Knipoog

Bij ons op stal bleken meer paarden niet echt hun dag te hebben gehad en ook van andere hoorde ik dat hun paarden ook niet echt lekker liepen Tong uitsteken Volgens mij was het gister dus nationale-kwal dag Tong uitsteken Nog meer mensen last gehad van zo'n fijn onstuimig paardje Knipoog ?


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:30

Wat een opluchting om dit te horen zeg....Gisteren was de mijne ook zo verschrikkelijk aan het kwallen...
In het begin ging alles nog aardig ontspannen,maar na 10 minuten was echt álles eng....
Nee,was zeker geen ontspannen ritje

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:32

Ben ik even blij dat ik gisteren niet gereden heb. Hopelijk was het gisteren niet het begin van de nationale wegspring-week Schijnheilig

Eadem mutata resurgo.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:35

Mijn paard doet daar niet aan Tong uitsteken . Hij is alleen maar op eigen houtje met zijn verzorgmeisje er op naar huis gegaan toen we nog geen 50 meter op weg waren. Verzorgmeisje word eventjes boos en hij rende weer net zo hard het erf af en we konden weer vertrekken Lachen .
Tis ook een muts, dat is een ding dat zeker is.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:35

hallo,

Ik ben hier nieuw! Lachen

Nou bij ons was het ook een vrolijk gedoe hoor.
Mijn moeder en zusje hadden s'middags al het een en ander beleefd op hun pony's. Wegspringen en overal van schrikken enzo.
Later ging ik nog op m'n pony rijden en ja hoor.......bokken en vrolijk zijn.
Gelukkig zijn ze niet iedere dag zo. *LOL*

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:39

sultana had dit gedrag dinsdag. Snurken dat ze deed als nooit te voren. Staart op de rug. (zie je bij haar ook niet vaak).

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:55

Ja die van mij had er gister ook last van..

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:00


Ik ben een gelukkeling.

Loesje


LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:04

En die van mij ook weer! Heb al tijden niet meer zo hard gedraafd met haar Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:07

Wij lieten ze gisteren alleen maar los (ze hebben ADV op woensdag *LOL* ) maar Leo ging zo vreselijk uit z'n panty dat we 'm echt af moesten remmen. Echt niet normaal. Als een idioot in het rond, bokken (ruggetje helemaal rond), snuiven, showen.... Prachtig gezicht, alleen ging het een beetje TE.....
En dat terwijl ze overdag dus gewoon een paar uur buiten gestaan hebben.....

't Is Bokweer, 't zit in de lucht......

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:23

Laten we 18 februari inderdaad maar noteren in de agenda als NWD!
Ik had er ook last van; heb de bak van voor naar achteren in 2 seconden gezien. Was blij dat ik bleef zitten Haha! !

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 12:39

Haha Haha! Als ik dit zo lees was het inderdaad NWD gister Tong uitsteken Normaal gesproken rijd ik altijd wel een uurtje maar gister had ik het na 30 minuutjes al wel gezien Knipoog Ik was allang blij dat ik niet gelanceerd was Clown

Citaat:
Hopelijk was het gisteren niet het begin van de nationale wegspring-week


Laten we het niet hopen zeg Knipoog Normaal gsproken heeft Ozis op donderdag een rustdag maar ik geloof dat we vandaag toch nog echt iets uit te vechten hebben Haha! Ik ben benieuwd hoe het zal gaan vanavond Tong uitsteken

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:39

hihi ja fab was ook lekker bezig maar dat doet ze de hele week al.. laten we zeggen dat ze gewoon enthousiast is Tong uitsteken

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:26

Zou het koudere weer er voor tussen zitten?

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:51

Inderdaad, dat idee krijg ik ook een beetje de laatste tijd Scheve mond
Mijn paardjes lopen ook de laatste tijd erg te klieren. Vooral dat 'schrikken' is erg vervelend en begint me nu al aardig de keel uit te hangen. Ik wil zomer... Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:01


I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:53

alle paarden bij ons op de pensionstalling hadden er last van. Te rijden viel er niet. We mochten mee van de dames en heren Lachen

Draf kon alleen maar hard en zo gestrekt mogelijk... Een paard dat voor mij aangaloppeerde leverde bij B'elanna een IIIIIIIE! BOK BOK scheur weg op!

Ik heb het opgegeven. Ik ben gaan crossen met mijn paard. Vonden we allebei leuk!

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:58

Komt gewoon van het mooie weer Cool Gezellig toch Beetje vrolijkheid in de paardjes. En straks weer heerlijk op buitenrit OK dan!

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:32

die mafkees van mij lijkt iedere keer wel een andere reden te zoeken zodat hij weer eventjes mag racen erg grappig soms, maar soms ook erg vervelend (he nien Tong uitsteken)

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:43

Het mooie weer, de hormoontjes, LENTE IS COMING JOEHOE !!!!

Zo denk ik ( nou ja die hormoontjes maar achterwege Tong uitsteken ), dus zo denken de paarden ook Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Niika, Sanne_com, Vagabondo, YandexBot en 53 bezoekers