dronten (gelderse)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

dronten (gelderse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 19:53

zo ik was vrij laat op de manege want had ruzie met me waterkraan en cornelie moest eerst ook nog op pride rijden maar goed daar belde ze me wel voor wakker om uhhh half 10 terwijl ik er weer eens pas om uhhhh geloof half 4 in lag haha maar goed!

we waren er rond uhhm ik geloof uurtje of 4, op de manege dus heb er een aantal zien rijden en zeer zeker ook de prijsuitreiking Haha!

ik heb wel shanna16 gezien maar zie nu net pas aan de foto's op de site dat zei het was haha Schijnheilig

dus voor de rest weinig gezien helaas,
maar laat ff weten hoe jullie hebbe ngereden!
Groetjes joyce&sparky

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:10

Hoe is het allemaal afgelopen???????

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 09:46

Haha het was een ramp bij mij.
Stephanie is reserve kampioen in de L1.
Shanna16 was 6e en er ging nog iemand hiervandaan maar k weet niet wie dat is.

Bij mij ging het slecht, heel apart, 2 na laatste ofzo iets met 144 en 149 pnt, en dat was nog hoog zat.
Hij was met inrijden al n heel vervelend ventje, en in de ring barste de bom helemaal los.
volte 10 meter in draf?Nee joh lekker galop.
Dat ik zo'n klote proef neerzette is lang geleden, mn 1ste wedstrijd ofzo.
Elke keer als iemand op de tribune ook maar iets kuchtte ofzo dan spurtte die weg, en hij sprong zelfs verkeerd aan en dat heb ik volgens mij nog maar 1x meegemaakt met deze en dat was toen mn eigen schuld en niet in een proef.

Het was een proef met 2en en 3en en 4en en 5en maar ook met heel veel 7ens, want als ik m ff onder de duim had dan liep die weer heel mooi, maarja dit was gewoon jammer...

Degene die heeft gewonnen vind ik helemaal een beetje naar, hele proef tong uit de mond hangen, en t dier liep bij het halsstrekken gewoon in dezelfde houding door...helemaal vast gereden volgens mij.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 10:01

hey, jammer ctal Afbeelding, maarja volgende keer beter!
Ik was er ook, was supporter van stefanie.
Ik vind het echt heel leuk voor der, met der 'springpony' he Afbeelding,
dressuurcrack bedoel je Tong uitsteken!
En stefanie ik heb je nog maar 10 keer gefeliciteerd ,
maar hier nog maar een keer: Gefeliciteerd steef! AfbeeldingAfbeelding

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 15:20

uhm sja...

die 'andere' ben ik dus Haha!

HOe het ging.... raar!
Inrijden ging redelijk, ze was een beetje sloom en had niet echt veel ruimte om haar echt goed los te werken, iedereen was ( opzcih wel begrijpelijk ) voornamelijk met zichzelf bezig... het was allemaal best rommelig dus...

Maar goed, de proef, ik kwam binnen en het enige wat Kim doet is achterwaarts lopen Verward uiteindelijk ging dat wel beter, maar moest haar wel een paar keer flink langs al die witte doeken 'slaan'
IK doe de proef dus uit m'n hoofd ( zonder voorlezer zeg maar ) en op een gegeven moment wist ik het niet meer Bloos dus ik heel dom rondjes rijden, zeg ik tegen mijn pa: help ik weet het niet meer, pa rukt vervolgens boekje uit handen van de gene die naast hem staat en begint vrolijk ( een heel ander onderdeel ) voor te lezen *LOL* wat helemaal niet mag, als je besluit het uit je hoofd te doen, mag je, je niet laten voorlezen... Ondertussen wist ik allang weer wat ik moest doen, dus ik schreeuw tegen pa: hou je kop dicht en ga weer ''vrolijk' verder met de proef...

Nouja, al met al een echt ramp! maar goed, was allang blij dat ik mee mocht doen....
Ben gelukkig niet gedist om dat ik eventjes (fout nog wel )werd voorgelezen, daar heb ik dan nog geluk mee gehad!
Uiteindelijk 15e ( van de 20 Clown ) geworden met 148 en 150 punten!

Nouja, volgende keer beter Pling

steef en shanna nog gefelici!

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:53


sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 20:36

he shanna!
als het goed is met de poef haha nee met losrijden zijn we niet wezen kijken nee we waren al wat laat vnawege uhhh haha mijn maffe fjord en cornelie haar rare appaloossa hahah nee hoor schatjes!
ik weet niet of je twee meiden zijn opgevallen met uhhh hele smerige schoenen! haha uhhh rode jassen o ja we waren chippies aan het eten o pde tribune en uhhh een manke en een andere hahaha! nou dsat waren wij!
Groetjes joyce en sparky

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:28

Ons stalgenootje is uiteindelijk 3e geworden in de L1... Ze was de kleinste van iedereen en was door de ene jury op de 2e plaats gezet en door de andere jury op de eennalaatste plaats Verward Ze was trouwens te herkennen aan Beauty, een kastanjebruine welshxdartmoormerrie... En bij het proefje had ze een grappig foutje...

Ze wist het proefje aardig uit haar hoofd, maar er werd toch voorgelezen en toen ze bij G halt moest houden, wilde ze bij X al stoppen, terwijl er toch erg overduidelijk "bij G halthouden" werd geschreeuwd Haha!


Ik ben trouwens niet geweest zaterdag, ik was bij de tinkerhengstenkeuring... Maar onze stalhoudster vertelde dit allemaal Lachen

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:58

CHIPS OP DE TRIBUNE???

ooh... was jij dat... haha lol

got wat was Bo maf he.. hij ging vol in de achteruit

maar als jij met chippies zat... dan heb ik jou wel gezien Haha!

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 21:51

hihih
ja dat waren wij haha

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 11:08

Hehe onrust stoker Tong uitsteken

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 21:44

gheghe solly!
maar heb het heel zachies gedaan hoor haha echt! voor mijn doen?!

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:32

voor jou doen ja Tong uitsteken

nou weet ik wrm Bo die tribune zo eng vond Tong uitsteken

wat vond je trouwens van ons Schijnheilig moet ik wel ff vermelden dat uuh.. t niet ECHT een geweldige proef was he Tong uitsteken

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:54

Floor Smid!! ontzettend aardige meid Lachen
en mooie pony !!

heb je mij ook nog zien rijden dan, tutje?