ervaringen met Bach Therapie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

ervaringen met Bach Therapie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 19:57

Graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met bach therapie bij paarden. Dan zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn, zowel positief als negatief.

Alvast bedankt

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


baudyh

Berichten: 4274
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:49

ik heb een zeer positive ervaring.Mijn pony zat niet lekker in zijn vel.Liep maar heen en weer door zijn stal.En viel daardoor heel erg af.De dierenarts was al geweest en hem spul gegeven om hem rustiger te krijgen,maar dat werkte niet.
Toen is er iemand langs geweest met de 38 bachbloesem flesjes.Van die 38 bleken er 6 overeen te komen met mijn paard.Van die 6 maakten ze een flesje en moest ik elke dag 2x 6 druppels op een stukje brood geven.
En het werkte.Hij werd rustig,en langzaam weer dikker.Ik kon zelfs de rest van de paarden in het land zetten en hem laten staan.Voorheen had ie dan over zijn stal deur gekomen.
ik ben er dus erg positief over.

Trots op onze 2 merrieveulens ; Una bella Donna prinses G.W.( McLaren x cover story) en Uliantha G.W. ( Vaderland x Sander)

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:55

Heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik sprak gister een collega van me die er ERG positief over was.


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:57

mijn ervaringen zijn ook positief... Banjer leek er innerlijk wat stabieler van te worden.... Lachen Nu zijn we inmiddels zover dat we ze niet meer gebruiken... (jaja.. ik heb ze ook genomen... Haha!)

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 14:30

alvast bedankt voor jullie reactie's ben er erg blij mee, omdat ik op het moment ten einde raad met mystery ben. Hij is helemaal geflipt staat maar te draaien op stal, en in omgang gaat het de laatste tijd ook niet echt lekker. Ik merk ook echt aan hem dat hij niet lekker in zijn vel zit, en hierdoor ga ik mij ook niet lekkerder voelen.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:14

Heb je Margriet Cremers van Silverlinde er al eens bij gehad? Bij een vriendin op stal stond ook zo'n paard. Ze waren ten einde raad en wisten het niet meer. Iedereen was er zo'n beetje al bij geweest.
Margriet is geweest en dat heeft geholpen; het probleem is OVER!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:20

Ik heb ook zeer positieve ervaringen met Bach bloesems. Vooral mijn shet heeft er zeer positief op gereageerd. Maar idd laat eens iemand van Silverlinde komen of bel eens naar het spreekuur.

Lovers Estragon & Herlando Lovers

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 20:48

Iemand bij ons op stal, is een beetje in dat wereldje thuis, van accepuntuur masage etc. Zij wist waarschijnlijk wel iemand dus dat wacht ik even af. Maar ik ben blij om te horen dat het allemaal positief klinkt. Lachen

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:22

Ik heb Bach bij mijn hond, kind en mijzelf gehad, en het werkt echt. In alle drie de gevallen neit direct, het bouwt zich langzaam op (2 weken ofzo). Een absolute aanrader.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:52

Treasure en ik hebben het ook een korte periode gebruikt en het heeft ons heel erg geholpen.

Zelf gebruik ik nog zo af en toe Rescue Remedy. Een vaste samenstelling van bachbloesems en ik merk dat ik er zeker baat bij heb.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:00

Ikheb het voor Polly gebruikt in de laatste maanden van de dracht. Ze was enorm gespannen en een kennis die er heel veel mee doet heeft toen iets voor haar samengesteld waar ze enorm van is opgeknapt. Ik kreeg de tip om vlak voor de bevalling of tijdens de bevalling Rescue te geven, maar was helaas te laat...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:05

Ik heb er ook ervaring mee, de Rescue Remedy gebruik ik al heel lang, dat vind ik geweldig spul.
Heb nu Mimulus voor Bas, en ik moet zeggen dat hij behoorlijk koel en kalm is sinds hij dat krijgt. Dus ik ben er zeer over te spreken.
Ik weet ook nog wel iemand voor je die het uit kan zoeken wat je paard nodig heeft, mocht die andere niet lukken

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 11:07

SANEX schreef:
Ik heb er ook ervaring mee, de Rescue Remedy gebruik ik al heel lang, dat vind ik geweldig spul.
Heb nu Mimulus voor Bas, en ik moet zeggen dat hij behoorlijk koel en kalm is sinds hij dat krijgt. Dus ik ben er zeer over te spreken.
Ik weet ook nog wel iemand voor je die het uit kan zoeken wat je paard nodig heeft, mocht die andere niet lukken


alvast heel erg bedankt, ik hoop volgende week iets meer te weten. en als die gene het niet meer doet of wat dan ook pb ik je wel even voor het telefoonnummer goed?

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers