Slim paard?!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 18:39

Jaja, ik weet dat andere paarden dit ook schijnen te doen maar mijn vorige deden het nooit....mijn huidige peerdje sleept zijn hooi richting waterbak, pakt een pluk, sopt in de waterbak en eet het dan op. Haha! Geniaal toch? Hebben die van jullie ook van die slimme trucjes?


* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 18:42

net als koffie met een koekje Haha!
ff dippe Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 18:50

Die van mij vist soms wortels uit zijn zemelen en legt ze dan op zijn zoutblok. Dan kan hij eerst zijn zemelen opeten en daarna nog van zijn wortels genieten Cool

En laatsts had hij een pol gras beet waar nog een kluit zand aan zat. Hij bedacht dat je dat er af kon krijgen door met de kluit tegen mij aan te slaan (dank je wel Pablo , echt fijn al dat zand in mijn haar Frusty )

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:31

Als mijn vorige pony brokken kreeg maakte ze er eerst slobber van en at het dan pas op!!!!!!!!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:35

gambler van mn werk doet dat ook. heel slim van m, hij heeft nl iets aan zn luchtwegen en soms krijgt ie daar meer last van. bv zoals van de zomer, toen moest ie toch weer nat hooi krijgen ivm zn luchtwegen. maar daarvoor maakte hij t zelf nat door een hap te nemen en dan te soppen. vandaar dat t wat langer duurde voordat wij wisten dat ie er meer last van kreeg, hij loste t in feite zelf al een stuk op. maar toen ie nat hooi kreeg ging t gelijk weer beter en nu krijgt ie weer gewoon droog hooi en maakt ie t zelf ook niet meer nat dus t is weer goed met gampie Lovers Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:50

ach net onze papagaai. als je die een stukje brood geeft doet ie t ook eerst in zn waterbakje anders is t te hard. Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 10:04

Gail, mijn hengst doet dat ook. Weet jij waarom ze dat doen?
Het maakt niet uit of het hooi of kuil is. Hij neemt een pluk sopt effe lekker in zijn waterbak en eet het dan op. Geen idee waarom hij het doet maar ik lig steeds in een stuip als hij dat doet.
Iemand een idee waarom sommige ''vreemde'' paarden dat doen??? Verward

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 10:36

Ja maar met donker kuil doet hij het niet! Maf he?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 10:36

de mijne is een viespeuk die zelf wortelenstamp en appelmoes maakt. Hij eet de wortel of appel eerst op, werkt vervolgens de prak weer eruit, kijkt even om zich heen en gaat het dan met een verlekkerde blik op staan eten Misselijk

Niets zo charmant als een paard in her land.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 10:40

Getver haha.
Dat van dat hooi is wel slim als je paard last van zijn luchtwegen heeft.

Vorige winter toen het vroor moesten we 2x per dag naar de wei om het ijs in de waterbak kapot te slaan. Toen we dat een dag of 3 hadden gedaan had IJsco het door. Als we eraan kwamen ging ze met een voorbeen in het bad staan, lekker stampen zodat de stukken ijs haar om de oren vlogen, maar het water was weer drinkbaar *LOL*
Voor de zekerheid de komende dagen toch gaan kijken of het wel goed ging met het water maar IJsco maakte netjes een paar keer per dag het bad ijsvrij. Clown
(ze was trouwens ook wel bereid om voor haar eigen eten te zorgen, dat was iets minder handig, aangezien ze daarvoor ging inbreken in het hooischuurtje, maar dat is een ander verhaal... Party!! )

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 10:40

Rare beesten die paarden Haha!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:25

Dan is die van mij zeker heel dom want die kauwde gister zijn wortel tot moes en spuugde het uit op de vieze piesmest in de bijna volle kruiwagen (ik was aan het mesten) Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 15:17

haha leuk die verhalen
mijne sopt gewoon alles in haar waterbak...laat dan helaas de helft daar lekker in rond dobbere Misselijk voor later ofzow Verward
en ik maar water vernieuwen *LOL*
verder tja ze kan de voerkist openbreken en ook netjes dichdoen zodat ik het niet ziet Schijnheilig ( denkt ze...misschien ook wel zo Haha! )
ze kan helaas haar stal open maken Frusty
tja slimme dieren die paarden Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Miiej en 32 bezoekers