Krappe arbeidsmarkt?!Niet voor mij:P

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Krappe arbeidsmarkt?!Niet voor mij:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 03:13

Al een paar weken had ik het niet meer naar m'n zin bij de supermarkt waar ik werk.Reden was dat ze me naar een andere afdeling hadden geplaatst op zich niet erg wereldschokkend,maar op de afdeling zit je je af en toe dood te vervelen.En dat is dus helemaal niks voor mij,moet wat te doen hebben anders vlieg ik tegen het plafond.
Daarnaast kreeg ik nog geen twee weken geleden te horen dat ik per 1 maart m'n vrije woensdag moest gaan inleveren omdat ze dan krap zaten.Dat ik een mondelinge afspraak had staan over die bewuste dag word opeens ontkent.
Naast nog wat andere dingetjes waar ik me liever niet over uitlaat was dat echt de druppel.In mijn ogen is een afspraak een afspraak(mondeling of schriftelijk,vind ze beide bindend)en van leugenaars moet ik al helemaal niks hebben.
Afijn maar ben dus afgelopen zaterdag gewoon een andere supermarkt binnengelopen,heb gevraagd of er nog open vacature's waren.Kreeg een sollicitatieformulier mee,maar moest beloven die maandag gelijk in te leveren,omdat er nog meer kandidaten waren.Zo gezegd zo gedaan,maandag gelijk een afspraak gemaakt voor een gesprek.Vandaag het bewuste gesprek gehad,vond het allemaal positief klinken,salaris ga ik ook mee omhoog,het enige verschil is dat zij niet aan een winstuitkering en kerstpakket doen.Drie kwartier later krijg ik een telefoontje dat ik ben aangenomen en we zijn tot een afspraak gekomen dat ik de woensdag middag voortaan vrij heb. OK dan!
Kan haast niet wachten tot morgen om ontslag te nemen bij mijn huidige baas *LOL*
Ik moest even m'n blijdschap kwijt,weet dat veel mensen op het moment werkloos zijn en waarschijnlijk niet begrijpen waarom ik zo blij ben om m'n baan per direct op te zeggen.Maar daar kan ik heel kort over zijn:er is teveel in korte tijd daar gebeurd waardoor ik me van binnen zat op te vreten en niet lekker in m'n vel zit/zat.....

LindaVelingsJarig

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 04:30

Veel geluk met je nieuwe baan OK dan!

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 08:39

gefeliciteerd met je nieuwe baan en heel veel plezier.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:45

Zooow! mazzel zeg! Ik ga weer gewoon aan de slag bij de ijswinkel, net zoals de afgelopen 3 jaar (het enige nadeel is dat het seizoenswerk is)! Succes met je nieuwe baan! Mij willen ze niet hebben bij supermarkten! Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:50

Ik hoop dat dit berichtje al die anderen die nog aan het zoeken zijn, weer een beetje nieuwe moed geeft.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop dat je het daar beter naar je zin zult krijgen!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:51

Leuk Chan waar ga je nu werken dan??

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 14:21

Ik heb je gepbt fem lijkt me beter dat ik geen namen noem,ook omdat ik in dezelfde branch ga werken.
Iig heel erg bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat dit idd de mensen die op het moment werkloos zijn,weer een beetje moed geeft.
Ik had ook niet verwacht zo snel al weer iets te vinden.Zo zie je maar het bedrijf heeft een hele grote fout gemaakt door te denken arbeidsmarkt is krap,dus we behandelen onze mensen maar als vuil.... Scheve mond

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:14

Congretulations! En maar hopen dat je het beter naar je zin hebt. Maar onthou er is overal wel eens wat!