heb op een PAARD gereden!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-01 23:48

hoewel ik dacht dat het een pony was, bleek ze toch 162 te zijn. En ik stapte er zo zonder pardoes op!!!!! Jihaaaaaaaa


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 00:00

ja echt wel! Zelfs zonder ook maar enige twijfel.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 08:43

OKE DAN!!!!!!!! Goed gedaan meissie!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 08:45

GO stef!!!!! en hoe washet?
wist je pas naderhand dat je op een paard had gezeten?!?!?!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-01 12:17

jah, ik was bij heike, en die had les gehad op ginger. Dus ze gaat uitstappen, en zegt van wil jij er ff op, dus ik, oh is goed hoor. Ik stijg op, en zeg van ja, dit is nou een mooi maatje voor mij, zegt heike van nou, ze is toch 162 hoor. Ikke, WAAAAAAATTTT?????? Tja, en toen zat ik dus op een paard, hihi. Misschien dat het scheelt dat het een braaf manege paard is ofzo?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 15:00

haha braaf manege paard. Die hebben wij niet hoor! ik heb nog veel verhalen over ginger haha. Vraag het anders eens aan amina

Nee de paarden hoeven niet veel te lopen en ze mogen nooit achter elkaar sjokken. Er zit nog steeds genoeg leven in gelukkig.

Ginger was gisteren bij mij nog twee keer weggesprongen... Maar dat had je niet gezien. En bij het uitstappen ging ze ineens erg hard lopen en hield ik haar bijna niet meer in. Maar ginger is wel erg braaf hoor

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 15:37

Ginger is braaf hoor! Ik heb 1 x gehad dat ze een maffe bui had. Tja, dat hebben sommige paarden ooit. Was wel geinig.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 16:12

Zie je nou Stef? Paarden zijn ook hadstikke lief!
Goed van je dat je op een paard gereden hebt, enne... misschien durf je nu wat vaker!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 16:41

wat is er mis met paarden? Mijn moeder vindt die van ons overigens ook eng hoor, no offence dus... En het is een stap in de goede richting.
Ik hou wel van een stuk karbonaad ('t is geen varken nee, maar als je ze af en toe ziet) tussen mijn poten. Voltrack (1.63) vind ik altijd nogal smal.. Joop (1.68) is goed, en Herc (1.71), die is wat overdreven...
Ze zijn overigens niet eng hoor, pony's doen gekker dan paarden. Paarden moeten nl een groter lijf mee sleuren. Dus die draaien niet zo snel, al is Joop nogal lenig én snel én sterk (alssie wil). Paarden maken zich sterker... Maar pony's is voor mij ook al JAREN geleden hoor...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nathan__
Berichten: 90
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: LimburgGgGgg (H)(H)(K)(L)(K) nathan mijn pony

Re: heb op een PAARD gereden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:38

cool zeg! ik rijdt ook wel eens op een paard en dat is heeeeel anders als mijn hafliegertje Nathan!!!! nathan maakt niet zoon grote passen als dat paard en dat paard is heel snel omdat hij niet vaak gereden wort en omdat hij ook arabies bloed in zig heeft en omdat hij altijt haver krijgt

anja love nathan nathan is mijn pony
!!!!!sorrie ik heb dislektie!!!!!

TargaryenJarig

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: heb op een PAARD gereden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:21

Nathan__ schreef:
cool zeg! ik rijdt ook wel eens op een paard en dat is heeeeel anders als mijn hafliegertje Nathan!!!! nathan maakt niet zoon grote passen als dat paard en dat paard is heel snel omdat hij niet vaak gereden wort en omdat hij ook arabies bloed in zig heeft en omdat hij altijt haver krijgt

Uhm, dit topic is bijna 7 jaar oud? Scheve mond

Ik tem even.

Nathan__
Berichten: 90
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: LimburgGgGgg (H)(H)(K)(L)(K) nathan mijn pony

Re: heb op een PAARD gereden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:31

Ymke schreef:
Nathan__ schreef:
cool zeg! ik rijdt ook wel eens op een paard en dat is heeeeel anders als mijn hafliegertje Nathan!!!! nathan maakt niet zoon grote passen als dat paard en dat paard is heel snel omdat hij niet vaak gereden wort en omdat hij ook arabies bloed in zig heeft en omdat hij altijt haver krijgt

Uhm, dit topic is bijna 7 jaar oud? Scheve mond

Ik tem even.

ooooooo sorrie! dat wist ik niet... wat is tem?

anja love nathan nathan is mijn pony
!!!!!sorrie ik heb dislektie!!!!!

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Re: heb op een PAARD gereden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:39

Nathan__ schreef:
cool zeg! ik rijdt ook wel eens op een paard en dat is heeeeel anders als mijn hafliegertje Nathan!!!! nathan maakt niet zoon grote passen als dat paard en dat paard is heel snel omdat hij niet vaak gereden wort en omdat hij ook arabies bloed in zig heeft en omdat hij altijt haver krijgt


Hoe heb je dit topic ooit kunnen vinden Huilen van het lachen


Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: heb op een PAARD gereden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:40

Ik zet even een slotje. Topic is bijna 7 jaar oud.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, anoushka, BranwenGC, MaanNaam, Mark0919 en 36 bezoekers