WN: Vorstenborsch - BQ FREESTYLE REINING

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

WN: Vorstenborsch - BQ FREESTYLE REINING

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 21:55

Zondag 8 februari 2004 zal er een onderlinge wedstrijd plaatsvinden bij Burgmeijer Quarter Horses in Vorstenbosch.

De onderdelen die zullen worden verreden zijn:
* Pleasure (Youth en Amateur)
* Horsemanship (Youth en Amateur)
* Reining (Youth en Amateur)
* BQ Jackpot Freestyle Reining (Open)

De onderdelen zullen in deze volgorde verreden worden en de wedstrijd begint om 13.00 uur. Pleasure en Horsemanship zullen volgens AQHA rules verreden worden en de Reining en de BQ Jackpot Freestyle Reining volgens de NRHA rules. Het is toegestaan met elk legaal bit om op 2 handen te starten in alle klassen. De muziek van de Jackpot Freestyle Reining dient aangeleverd te worden op cd.

Inschrijfgeld is 5 euro per onderdeel en voor de Jackpot Freestyle Reining is er een inschrijfgeld van 10 euro met 5 euro Jackpot, dan valt er ook nog iets te winnen! Haha!

Deze wedstrijd wordt gejureerd door Rieky Young en gesponsord door Arthur's Westernstore.

Wij hopen op een zeer grote opkomst van jullie allemaal! Als je meer info wenst, dan kun je mij pb'en. Pling

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 22:16

Ik heb het item in de kalender opgenomen.

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 15:22

Ook open voor toeschouwers neem ik aan Lachen
Dan kom ik effe kijken nl...

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:56

He wat jammer we hebben dan al een wedstrijd met de hond. Mis ik de beste omroepster uit de streek Haha!

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 21:17

Ik ga niet omroepen hoor, ik ga meedoen aan de freestyle! En ik heb al een leuk idee Lachen

ivoo
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:05

hey, dat is mooi.. zo'n freestyle reining!! Ik denk dat ik ook ns mee zal doen.
Heeft er iemand misschien ideeen??

prinses
Berichten: 18
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:05

hoi willeke doet mylo ook mee? GROETJES MONIQUE

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 20:55

Ehm dat is nog niet zeker, waarschijnlijk start Saskia met Bonfire de freestyle reining. Mylo gaat wel heel goed hoor de laatste tijd! Ik weet alleen niet of ze hem start.

velvet
Berichten: 396
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:27

hihi lijk me wel lachen om al die mafketels op paard te zien........hahahahahah.
Dus kom maar op met die gekke ideeen die is gek.....ik kom wel kijken

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 21:00

Ik doe ook mee, reining jeugd. Doen er al veel jeugd ruiters mee?

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 19:04

Je kunt je op de dag zelf inschrijven Celinde, dus ik kan nog niet echt zeggen of er veel meedoen. Maar ik hoop het wel natuurlijk!

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 22:17

Zo, gisteren was het dan zover, de onderlinge wedstrijd in Vorstenbosch met natuurlijk de BQ Freestyle Reining!

Wat was het druk!! Normaal is het echt een stuk rustiger, maar het was zeker gezellig dus allemaal bedankt voor de grote opkomst! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alle klassen heb gezien, maar ik heb wel wat mensen gezien hier van bokt. Celinde, met Paultje, Ivoo natuurlijk, Sharon, waar ik de boktnaam niet van weet en nog wat paarden die ik herkenden van profielfoto's maar verder niet.

De freestyle reining was natuurlijk wel het toppunt van de show! We hadden zoal Tarzan en Jane, King Africa, een Skier, Ma Flodder, een echte Bonduelle wortel (of moet u nu toch de groenten van Hak hebben?), Kiss, een Smurf, een hele mooi Elfje en natuurlijk koningin Maxima en haar lieve Willem Alexander die zeker niet vergeten mogen worden Knipoog Een zeer gevarieerd aanbod dus Wat vooral erg leuk was dat iedereen er erg goed zijn best op had gedaan en dus ook allemaal heel mooi verkleed waren OK dan!

Ik weet zeker dat er meer bokkers zijn geweest als dat ik hier genoemd heb, dus het zou leuk zijn als jullie ook reageerden en natuurlijk jullie (enthousiaste) ervaringen vertelden, zodat er volgende keer NOG meer deelnemers zijn, dus mensen kom maar op met die reacties en verhalen *LOL*

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:19

Haha! Verward Verward Foto's Verward Verward Haha!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:20

En uitslagen Lachen

ivoo
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:33

Nou.. er zijn gister iig van de freestyle reining veel foto's gemaakt, al was het maar in de inrijbak. Het was alleen wel jammer dat mn muziek het de eerste keer niet deed, maar dat mocht de pret niet drukken Tong uitsteken. Ik weet alleen de uitslag van de freestyle: 1. het elfje op de eenhoorn 2. Maxima op WA 3. King Africa (oftewel ik) 4. Ma Flodder op Whiskey 5. Smurf 6. Wortel 7. Jane op Tarzan 8. Kiss

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar fotows, ik weet eigenlijk niet hoe ik er zelf uitzag..

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 22:39

Ivoo, rustig aan, rustig aan. Heb je die man met die camera in zijn hand naast Rieky gezien? Dat was mijn lieve papa die alles op de geweldige uitvinding 'videoband' heeft gezet. Alle deelnemers van de freestyle kunnen deze natuurlijk bij mij laten overspoelen. Wel even een videoband aanleveren aub.

En foto's? Ik moet eerlijk toegeven dat ook ik een paar keer geposeerd heb en ook errug benieuwd ben naar de foto's maar ik weet niet wie ze allemaal gemaakt hebben

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:41

Kun je van de video geen 'stills' maken ??

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 23:15

Ehm zo goed ben ik niet met videocameras, sorry Bloos

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:44

Ik was er ook en iemand die met mij was had een camera bij zich en heeft die ook gebruikt...
Ik zal eens informeren of ik die hier kan krijgen...

LindaVelingsJarig

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 04:24

En wat heeft celinde gedaan met Paultje??

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:47

Ik was er ook! Maar heb eigenlijk het grootste deel van de tijd met Commander staan knuffelen Bloos .Zo'n scheet is dat he! Schijnheilig

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:35

Hallo, ik heb ook meegedaan. Ben tweede geworden in de amateur pleasure en tweede bij de amateur horsemanship. Vond het een hele gave dag, het was erg gezellig en er hing een goede ontspannen sfeer. Zelf was ik wat minder ontspannen, maar ondanks dat heb ik toch goed gepresteerd. Volgende keer zeker weer. OK dan!

jody87

Berichten: 994
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:04

heey willeke je zult me wel niet kennen (nieuwe baasje van mozart) maar ik vond je er wel gaaf uitzien en de rest ook.

jody87

Berichten: 994
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:04

heey willeke je zult me wel niet kennen (nieuwe baasje van mozart) maar ik vond je er wel gaaf uitzien en de rest ook.

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:15

Laatste bericht is 2 dagen geleden, maar ik was er dus ook. Ik was 4 de in de reining jeugd. Tging alleen niet zo goed, mijn rechter cirkels gingen verschrikkelijk, maar daar moet ik nog aan werken.

verder een erg leuke dag