trailer ramp!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ajieto
Berichten: 93
Geregistreerd: 02-07-03

trailer ramp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 21:35

hoe krijg ik in godsnaam mijn paardje normaal de trailer in!
Als ik alleen ben gaat ze gewoon als een standbeeld met twee benen op de laadklep staan en dan kijken wie het meeste geduld heeft. Ze zit gewoon te pesten, want als er iemand aankomt met een zweepje dan weet ze niet hoe gauw ze er in moet lopen Verward . Ze was eerst heel bang voor de trailer, ben toen wel een dag bezig geweest met brokjes e.d. om de angst te overwinnen. Maar ze is nu niet bang meer, wie weet de oplossing. Er is niet altijd iemand die me kan helpen inladen.
Alvast bedankt!
groetjes Hanneke

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:49

Van VvdD naar VMR.
ajieto: welkom op Bokt. Lees voor je iets plaatst even wat voor soort berichten er onder dat forum thuishoren (regeltje onder de forumnaam)

ajieto
Berichten: 93
Geregistreerd: 02-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 21:50

ho ja ben net nieuw moet nog leren Lachen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:02

Mijn pony heeft een tijdje hetzelfde gedaan. Voorpootjes op de klep en lekker blijven staan. Ik ben zelf gewoon in de trailer gaan staan/zitten en dan net zolang volhouden tot het niet leuk meer is en je pony opgeeft. Het ging bij mij niet in één keer, maar ik heb wel een paar dagen flink geoefend en toen ging het nog niet echt geweldig. Vooral veel belonen als ze het braaf doet en voor de rest veel oefenen. Succes.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:17

Waarom probeer je niet eens om elke dag te voeren in de trailer? Dus nergens anders bix geven dan in de trailer... eens kijken hoe snel ze in die trailer willen komen als ze eenmaal door hebben dat ze daar te eten krijgen Knipoog

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:21

hee han Haha!
nog altijd in ''gevecht'' met marijn he... ~~}>
alhoewel ze afgelopen zondag toch behoorlijk snel de trailer in liep toen we naar havelte gingen... Bloos
gewoon geduld blijven bewaren en verder gaan zoals je nu bezig bent denk ik..... OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:29

ajieto schreef:
hoe krijg ik in godsnaam mijn paardje normaal de trailer in!
Als ik alleen ben gaat ze gewoon als een standbeeld met twee benen op de laadklep staan en dan kijken wie het meeste geduld heeft. Ze zit gewoon te pesten, want als er iemand aankomt met een zweepje dan weet ze niet hoe gauw ze er in moet lopen Verward .


Je geeft zelf het antwoord al Haha!
Als je alleen bent gewoon een lange dressuurzweep meenemen zodat je haar zelf een tikje kunt geven.