verschrikkelijk mager

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 12:00

ik was gister op een wedstrijd met me pony
en met inrijden was er een nrps/arabiertje, ik weet niet precies
maar hij was echt verschrikkelijk mager, oke mijn pony is ook nix te dik, maar ook niet mager!
deze dus wel
verder leek hij wel gezond hoor, glanste ook wel enzo
maar hij was echt zooooooo mager, ik had het idee dat ie der nog eens bij neer vallen zou

maar kun je zoiets tegen die rijden zeggen, of moet je je er niet mee bemoeien verder, het meisje (ik vond haar net iets te zwaar voor zo'n magere pony) was erg lief voor hem, en die pony zag er ook echt wel gezond uit verder

maar ik vond het zo zielig


Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:07

Misschien heeft dat paard nodig een wormenkuur nodig!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:30

Bij mij op de manege stond ook altijd een pony (Lydie) die erg mager was, maar toch glanste ze enzo. Ze kreeg op tijd haar wormenkuren, ze kreeg zelfs ook meer eten als de andere pony's. (Alle pony's kregen 2x per dag te eten, maar Lydie kreeg daarbovenop nog een emmer slobber met alle dingen erin die ze nodig hebben). Misschien heeft die pony gewoon een aanleg om mager te zijn, maar misschien is ze voor de rest wel hartstikke gezond Pling !

xxx

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 12:46

eehh ik denk dat ie een wormenkuur nodig heeft of misschien heeft ie lintworm, daar worden ze ook ontzettend mager van maar dan kanbeter de dierenartskomen...
als je er nog een keer ziet kunje misschien ff praten met hem of haar

liefs kelsey

Be My Hero Paul

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 16:46

ik denk dat ze zelf wel verstand van pony,s hebben anders lopen ze geen concoursen hoor.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 16:48

nou wedstrijden rijden bewijst anders echt niet dat je verstand van pony's hebt hoor!!!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 17:12

misschien heeft ze die pony net en wilde kijken wat die kon of zo of het was haar bijrijd paardje? vind het niet zo leuk om dat te horen maar het gebeurd echt wel vaker!! Verdrietig

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 18:11

hmm opw elk niveau was die pony, ken wel een meisje die op een vrij iel en rank paardje rijd en zij zelf staat er neit echt mooi op omdat ze wat zwaarder is.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 148 bezoekers