Wie kan mij uitleggen hoe ik moet bandageren????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fanny
Berichten: 73
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Amersfoort

Wie kan mij uitleggen hoe ik moet bandageren????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 17:30

Ik heb al een tijd mooie bandages liggen, maar ik heb ze nog nooit gebruikt!! Bloos! Ik weet nl niet hoe ik moet bandageren Verdrietig Het is zooo belangrijk dat dat goed gebeurd! Ik wil nl niet op mijn geweten hebben dat er iets fout gaat.
Wie kan mij wat aanwijzingen geven????? Alvast bedankt!! OK dan!


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:34

ik denk, dat je dat beter ana je instructrice kan vragen, tis ene beetje moeilijk om dat via de pc uit te leggen!!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:37

idd vraag het aan iemand in je buurt die er ervaring mee heeft, het is heel moeilijk het zo uit te leggen, want je kan niks voordoen. Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:16

gewoon een keertje een stalgenootje vragen om het voor te doen en dan vooral oefenen oefenen, het is een handigheidje wat je even te pakken moet krijgen.

succes!


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:17

Via bokt is het niet zo makkelijk uit te leggen hoe je moet bandageren denk ik vraag het eens aan iemand die er verstand van heeft of wie je er best vaak mee ziet rijden!

Live,LOve,'ndLaugh

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:50

Gewoon even iemand voor laten doen, dan doe je het na een paar keer zo na. Op de computer is het een beetje moeilijk uit te leggen.

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:53

Zoals ze al zeggen is het idd niet makkelijk uit teleggen via internet, maar laatst heb ik een plaatje hier oop bokt gezien waarop precies stond hoe het moest.... Misschien kan je de zoekfunctie gebruken Verward

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:55

Ik kon het eerst ook niet. Je moet aan iemand vragen of die het voor kan doen. En dan zelf veel proberen, dan kun je het zo. Maar er kan toch ook niet zoveel fout gaan? Gewoon niet te strak doen.

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:56

Er zijn al heel veel topics over geweest, dus even de zoekfunctie gebruiken. Schijnheilig
Verder lijkt t me handiger als je iemand vraagt op stal ofzo om t voor te doen, en of diegene ook even wil kijken als je t zelf gaat proberen.
Succes met je bandages, en foto's maken he! OK dan!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:56

Misschien kunnen bokkers naar aanleiding van deze foto uitleg geven (ben ik niet zo'n ster in)
Tenzij ze vinden dat ie niet goed zit, dan houdt het natuurlijk op
Afbeelding

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:19

ik vind de bandage op de foto niet goed zitten. Te ruim uitelkaar gedraaid. Dus te schuin gehouden.

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:21

Ik vind hem ook niet zo netjes zitten.

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:28


Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:01

Oefenen en oefenen en eerst een goed iemand die het voorkan doen )wou dat ik het kon voordoen) op de juiste manier. En is het voor met de arbeid of transport?

De bandage op de foto: niet bovenaan ge-eindigd, niet mooi verdeeld, te ruime en idd schuine slagen verder. Je hebt nu kans dat ie ergens losschiet en jah dat zegt genoeg denk ik. En wil je de kogel mee bandageren of juist niet? Diverse mogelijkheden dus. Maar leer het wel goed want zit het niet goed dan heb je pas problemen!

Suc6 ermee!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:05

die van stef was ook alleen maar om op de foto te zetten oor de verkoop vand e bandages maar het geeft een idee toch?

Fanny
Berichten: 73
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 10:04

Allemaal bedankt voor jullie reacties! Haha! Ik had nooit gedacht dat er zoveel reacties zouden komen. Ik ben nog niet zo lang bekend op Bokt, vandaar. Ik zal raad vragen aan iemand op stal en inderdaad veel oefenen! Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is voor jullie om het via de pc uit te leggen, maar wie niet waagt, wie niet wint, toch???
Nogmaals bedankt en ik laat wel ff weten of het allemaal is gelukt!
Bye bye...

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:08

Ja het is idd erg moeilijk via pc, je word al tureluurs als je over die slagen begint, en dan moet jij dat nog weer eens op een paard uitvoeren Haha!

Die foto vind ik idd ook niet goed, als ik het zo op school zou gedaan hebben zou het er me meteen weer afgetrokken worden : OPNIEUW !
Het is mij er aardig ingeramd hoe het wel moet, maar dat was echt heeel vaak het woord 'opnieuw' aanhoren en oefenen,oefenen, oefenen...

Suc6 er mee, als je de handigheid eenmaal hebt lukt het wel Knipoog

Fanny
Berichten: 73
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 10:11

Idd, oefenen, oefenen, oefenen. Nu nog even iemand zoeken die het op de juiste/perfecte manier voordoet!
Thanx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 19 bezoekers