5 weken niet rijden :'(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

5 weken niet rijden :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 15:34

pff zoals jullie al in mn titel hebben gelezen, mag ik zeker 5 weken niet rijden ....bluhhh
mn voet zit in t gips doordat mn enkelbanden afgescheurd of ver ingescheurd zijn Scheve mond
pff dat worden 5 saaie weken


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:36

Sterkte.
En beterschap met je enkelbanden.

Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:37

Sterkte met het herstel en niet forseren hoor! ANders duurt het alleen nog langer.....
Beterschap !

Groetjes Gerda

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:37

Oei, dat is mooi balen zeg! Heb je er veel last van?

Heel veel beterschap en sterkte gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:39

Ook niet even stiekum als iemand het paard vasthoudt voor de zekerheid? Haha!

Sterkte!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:42

He, bah! Wat heb je gedaan?

* To Belg, or not to Belg *

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:42

OOeeiiii dat doet veel pijn! Ik heb net na de kerst mijn enkelbanden (rechtervoet) gescheurd Ach gut .

Ik heb al die tijd ingetaped gezeten, gelukkig wel elke week nieuwe tape maar toch lastig hoor met douchen enzo.

De tape is er nu twee weken af en ik ben natuurlijk meteen op mijn paardje gestapt, dat viel toch wel tegen. Omdat het mijn rechtervoet is, kan ik niet goed afzetten met opstappen dus dat ziet er niet uit nou met een krukje moeilijk doen.

Maarre als ik eenmaal zit gaat het goed en het is echt HEERLIJK om na al die tijd weer in het zadel te kunnen klimmen.

Wel een tip, forceer het absoluut niet want dan loop je er nog langer mee. Heel veel sterkte en vooral geduld gewenst. Balen hoor, weet precies hoe je je nu voelt Huilen

*tok, tok, tok* Rare jongens die romeinen...????(Obelix)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:47

O wacht even, dat is wat Baudyh van hier ook gehad heeft geloof ik. In dat geval NIET op een paard gaan zitten, ook niet stiekum. Bij Baudy heeft het nog aardig lang geduurd voordat ze er geen pijn meer aan had; die heeft er ook echt nog last van gehad met hakken uitdrukken nadat de tape er al af was.....

Beterschap, ik hoop dat het bij jou wat minder pijnlijk is dan bij haar toen!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 15:50

Marijke schreef:
OOeeiiii dat doet veel pijn! Ik heb net na de kerst mijn enkelbanden (rechtervoet) gescheurd Ach gut .

Ik heb al die tijd ingetaped gezeten, gelukkig wel elke week nieuwe tape maar toch lastig hoor met douchen enzo.

De tape is er nu twee weken af en ik ben natuurlijk meteen op mijn paardje gestapt, dat viel toch wel tegen. Omdat het mijn rechtervoet is, kan ik niet goed afzetten met opstappen dus dat ziet er niet uit nou met een krukje moeilijk doen.

Maarre als ik eenmaal zit gaat het goed en het is echt HEERLIJK om na al die tijd weer in het zadel te kunnen klimmen.

Wel een tip, forceer het absoluut niet want dan loop je er nog langer mee. Heel veel sterkte en vooral geduld gewenst. Balen hoor, weet precies hoe je je nu voelt Huilen



hoi,
pff ja t doet zeker pijn... ik ook in mijn rechtervoet Scheve mond
Ik heb er nu gips om en over een weekje knippen ze het aan de achterkant open en komt er klitteband zodat ik het met douchen dr af kan halen Lachen dat scheelt wel, want nu gaat het erg lastig.

Ik mis het rijden nu al.... ik ga t zeker niet forcerenik hoop dat het in ieder geval na die 5 weken helemaal over is Lachen
Heb jij dr nu nog steeds last van of kan je dr weer alles mee?
Groetjes Annika

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:00

Hai,

Ik ben nu dus twee weken tape-loos Knipoog en ik heb er met lopen en autorijden niet zo'n last van.

Op mijn paard klimmen is niet zo'n pretje en er af is heel voorzichtig en bewust op mijn linkervoet landen. Tijdens het rijden doet het wel pijn hoor, maar ja als je iets heel graag wilt... bovendien vind ik ook dat rust roest op een gegeven moment en de pijn die ik nu voel/heb zit echt in het gewricht wat stijf is doordat het al die tijd ingepakt heeft gezeten en heeft dus niets met de banden te maken.

Let wel op met douchen zonder gips dat je stevig staat hoor, ik ging de eerst keer zonder tape met vuilniszak er omheen onder de douche bijna onderuit.

Met tape erom kon ik gelukkig wel na drie weken zelf weer autorijden e.d. ik kan nu ook zonder tape weer op mijn normale schoenen (heb al die tijd met mijn stalschoenen aan gelopen zelfs op mijn werk Cool ) met hakken lopen.

Ik heb er wel last van hoor ik kan bijvoorbeeld niet normaal een trap op en af lopen omdat ik eigenlijk niet goed gewicht op mijn rechtervoet kan of durf te zetten.

Toevallig heb ik vanochtend een verwijsbrief gehaald voor fysiotherapie om te kijken of het daarmee wat beter gaat. Al met al valt het wel mee hoor, maar ik merk wel dat mijn pootje niet helemaal normaal functioneert. Rijden doe ik overigens wel volop even doorbijten en dan gaat het wel.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst en vooral niet forceren hoor, hoe graag je ook even op je paardje stapt.

Groetjes,

Marijk.

*tok, tok, tok* Rare jongens die romeinen...????(Obelix)

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:16

wens je veel sterkte ik ben namenlijk van 1 dec in ziekenhuis en nu thuis bed en rolstoel...en weet nie wanneer en of ik ooit ga kunnen rijden ..en had net een nieuw paard gekocht...ik ben er kapot van ik reed alle dagen...

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 17:29

cinv schreef:
wens je veel sterkte ik ben namenlijk van 1 dec in ziekenhuis en nu thuis bed en rolstoel...en weet nie wanneer en of ik ooit ga kunnen rijden ..en had net een nieuw paard gekocht...ik ben er kapot van ik reed alle dagen...

Huilen wat vreslijk voor je!!!
Echt heel veel sterkte!!
Wat is er gebeurd?
Succes!!

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:08

wou op mijn hengst stappen maa meneer zag een ezel en was wreed zeenuwachtig.dus schoot weg als ik opstijgde Boos! , had hem da trouwens afgeleerd !! had tijdje nie meer gereden.
Enfin ik ben met een gestrekt been op de grond terecht gekomen en met hem terug te willen nemen heb ik ook mijn been -knie gedraaid..
Dus breuk aan scheenbeen , heb 2 enorme lange vijsen en een plaat maar het ergste is da mijn eknie hele fel beschadigd is en weet nie of die ooit tegoei komt...is nu al 3 maanden geleden en heb ene hel doorstaan en zo pijn gehad , zware en pijnlijk eoperaties van been en knie...
zo vlug gebeurd en zo erge gevolgen...ik word zot gewoon soms. Heb dan nog last van meniscus gescheurd aan de andere knie dus ook nog operatie voorzien, te hoge bloedruk, allergie sinds de operatie, enorme rug pijn o.a hernia , schildklier problemen..dus je ziet het kan altijd erger hé Knipoog...

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst


piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 18:15

cinv schreef:
wou op mijn hengst stappen maa meneer zag een ezel en was wreed zeenuwachtig.dus schoot weg als ik opstijgde Boos! , had hem da trouwens afgeleerd !! had tijdje nie meer gereden.
Enfin ik ben met een gestrekt been op de grond terecht gekomen en met hem terug te willen nemen heb ik ook mijn been -knie gedraaid..
Dus breuk aan scheenbeen , heb 2 enorme lange vijsen en een plaat maar het ergste is da mijn eknie hele fel beschadigd is en weet nie of die ooit tegoei komt...is nu al 3 maanden geleden en heb ene hel doorstaan en zo pijn gehad , zware en pijnlijk eoperaties van been en knie...
zo vlug gebeurd en zo erge gevolgen...ik word zot gewoon soms. Heb dan nog last van meniscus gescheurd aan de andere knie dus ook nog operatie voorzien, te hoge bloedruk, allergie sinds de operatie, enorme rug pijn o.a hernia , schildklier problemen..dus je ziet het kan altijd erger hé Knipoog...


pfff dat is wel heel erg Verdrietig
Nogmaals heel veel sucecs!!!

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:34

Dank je wel , jij ook en hou de moed erin...ik denk altijd, er is erger dan mij Knipoog

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:26

he bah wat vervelend zeg,moest er niet aan denken,beterschap he

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:50

sterkte ik weet hoe het is, ga alsjeblieft niks forceren

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:04

piedrolover schreef:
pff zoals jullie al in mn titel hebben gelezen, mag ik zeker 5 weken niet rijden ....bluhhh
mn voet zit in t gips doordat mn enkelbanden afgescheurd of ver ingescheurd zijn Scheve mond
pff dat worden 5 saaie weken


maarre hoe is het bij jou gebeurd dan? Verward

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 20:56

JodyB"]
[quote="piedrolover schreef:
pff zoals jullie al in mn titel hebben gelezen, mag ik zeker 5 weken niet rijden ....bluhhh
mn voet zit in t gips doordat mn enkelbanden afgescheurd of ver ingescheurd zijn Scheve mond
pff dat worden 5 saaie weken


maarre hoe is het bij jou gebeurd dan? Verward
[/quote]

met gym tijdens het volleyballen Tong uitsteken
ik sprong maar tegelijkertijd moest iemand tegen over me ook springen en dan moest je boven het net elkaars handen klappen, en ja hoor in de lucht kwamen onze benen tegen elkaar en toen kwam ik dus nogal ongelukkig neer Verdrietig

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:08

cinv schreef:
Dank je wel , jij ook en hou de moed erin...ik denk altijd, er is erger dan mij Knipoog



Nou ga ik iets heel banketstaaf zeggen; Als ik iets lees als dit dan denk ik inderdaad het kan altijd erger dan valt het bij mij nog wel mee.
jij heel veel sterkte Ach gut jeetje het zal je maar overkomen...

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Maartje_M, Natascha en 28 bezoekers