Beau aan de teugel in draf

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 13:38

Wat was het lekker weer vandaag en Beau en ik hebben vanochtend een ritje zonder zadel gemaakt. In stap liep hij heel netjes aan de teugel ( dat kon hij al wel) en toen ben ik dat het eens in draf gaan proberen. Aandrijven en een beetje opvangen en taraaa hij liep zo aan de teugel. Omdat de zon zo mooi scheen kon ik heel goed onze schaduw zien en ik kon het niet laten telkens even in de berm te kijken hoe netjes hij wel niet liep. Het zat echt zalig Dromen . Ben zo trots Lachen !


Sasja
Berichten: 130
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:40

Wat leuk zeg.

Heeft die dat nog nooit geleerd (aan de teugel lopen)?

Nou mooi dat die het nu ook in draf kan.

Groetjes Sasja


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 14:03

Nee dat heb ik hem geleerd. Ik heb hem hoogstwaarschijnlijk ook zelf ingereden ( er had alleen een paar keer iemand op gezeten toen ik hem kocht). Ben dus best trots Lachen

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 14:14

Stoer hé!

Chess die begint het ook al een beetje door te krijgen om in draf aan de teugel te lopen.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 14:46

Het is inderdaad een supergevoel *LOL* als je paard ineens lekker door de hals en rug loopt. Paity liep altijd met zo'n weggedrukte rug en het hoofd omhoog, maar na veel buigoefeningen en heel veel aandacht en liefde liep ze in stap al heel ontspannen. En vorige week, na nog meer oefeningen (hoofd inbuigen, schouderbinnenwaarts voor zover ze dat al kan) en een klein tikje van de lange zweep als hulp voor mijn benen bleef ze in de overgang naar draf ook zo lekker ontspannen lopen. Pling Ik had helemaal zo'n jubelgevoel, omdat ik kennelijk haar vertrouwen gekregen had! Lovers

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 16:06

Ik weet hoe blij je je voelt want Odin liep ook nooit aan de teugel en nu wel heel vaak. Echt goed van Beau ( en van jou natuurlijk)

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, rollyjogered en 48 bezoekers