Overnachtingsadressen in de buurt van Otterlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Overnachtingsadressen in de buurt van Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 19:26

Met Pasen willen wij een driedaagse trektocht gaan maken. We zijn nog op zoek naar een adres in (de buurt van) Otterlo. Is er iemand die een leuk adres weet, met de volgende mogelijkheden:

* weidegang of stalling (waarbij ze 's avond nog wel even naar buiten kunnen)
* hooi/kuil en krachtvoer voor de paarden
* ontbijt en het liefst ook diner voor ons
* beddengoed en handdoeken

Eadem mutata resurgo.


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:37

De enige die ik ken is Manege de Mossel in Otterlo.
Zij zijn gewend om paarden van buitenaf te stallen.

De meningen zijn er verdeeld over (zit Bit)

Succes!

Op zoek naar de zon!!!

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 19:39

Dankjewel. De Mossel ken ik wel, maar ik wist niet dat je daar ook kan overnachten. Zelf wist ik 'De Kleine Pol' al. Is er iemand die nog een ander adres weet?

Eadem mutata resurgo.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:50

de Kleine Pol is erg leuk als overnachting. Is het gelijk een mini-boktmeeting, want Michelle en ik staan daar allebei met onze paarden.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 19:54

ArwenLune schreef:
de Kleine Pol is erg leuk als overnachting. Is het gelijk een mini-boktmeeting, want Michelle en ik staan daar allebei met onze paarden.


Dat jij daar stond had ik inderdaad al eens gezien. Ken je Mickey toevallig nog? Dat is de moeder van de andere pony die mee gaat.

Eadem mutata resurgo.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:28

Mickey de race-haflinger? Die heeft hier vorige zomer een paar weken vakantie geviert ja Lachen

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 20:32

ArwenLune schreef:
Mickey de race-haflinger? Die heeft hier vorige zomer een paar weken vakantie geviert ja Lachen


Die ja Haha! Weet ik gelijk van wie Pep het racen heeft Schijnheilig.

Eadem mutata resurgo.

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:00

He leuk als jullie daar zouden komen!! en mickey... geweldig paardje!!! heb haar een paar keer gereden voor nel toen ze bij ons logeerde.

Lijkt me leuk als jullie komen!

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 18:11

Lijkt me ook leuk.

Weet iemand nog andere adressen?

Eadem mutata resurgo.

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:56

bij het fjordenstamboek in hoenderloo kun je gezellig overnachten in een blokhut. goede voorzieningen voor de paarden, aardige lui

en vlakbij het natuurpark

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:20

De Pandyhoeve in Wekerom. Bed and breakfast. Zoek even, want er is al eerder op bokt over geschreven.

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:37

helga schreef:
bij het fjordenstamboek in hoenderloo kun je gezellig overnachten in een blokhut. goede voorzieningen voor de paarden, aardige lui


Ik heb gehoord dat die te koop staat, maar dat moet je heel even navragen. Lijkt me wel leuk in een blokhut. en vooral dan in die omgeving.

DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:43

De Pandyhoeve doet het niet meer. Zit een nieuwe eigenaar in die alleen een privépaard heeft, geen pension meer.
Je zou ook De Woelige Stal (slaapzaal) in Ede kunnen proberen of de Elysahof in Otterlo (minicamping).
Michelle: jij bedoelt misschien de Veluwe Ranch, die schijnt te koop te staan.

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:11

ja maar die andere ook, want mijn zus vroeg laatst of ik nog een fjord wou want in hoenderlo was die manege opgedoekt. en dat is wat anders dan westernpaarden. dat wist ik een tijd terug inderdaad al. weet het ook niet zeker, maar kon me geen andere fjorden manege bedenken dan die van het fjordenstamboek.

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 07:23

Michelle schreef:
ja maar die andere ook, want mijn zus vroeg laatst of ik nog een fjord wou want in hoenderlo was die manege opgedoekt. en dat is wat anders dan westernpaarden. dat wist ik een tijd terug inderdaad al. weet het ook niet zeker, maar kon me geen andere fjorden manege bedenken dan die van het fjordenstamboek.



nou het lijkt me stug, want het is 1 van de rijkste stamboeken van nederland, ze leven ook niet echt van de lessen, dus ik denk dat het misschien toch de veluweranch is.

maar op www.fjordstudbook.com kun je even informeren, je kunt beter even bellen want mailen komen ze niet aan toe

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:44

helga schreef:
want het is 1 van de rijkste stamboeken van nederland


Ja de manege is er ook mee op gehouden het stamboek zelf niet. Maargoed we gaan een beetje off topic.

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:12

helga schreef:
bij het fjordenstamboek in hoenderloo kun je gezellig overnachten in een blokhut. goede voorzieningen voor de paarden, aardige lui

en vlakbij het natuurpark



Is het hier alleen voor overnachtingen of ook voor vakanties van een week?? Hebben jullie hier ook een tel.nummer van of hebben ze een website??

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:28


Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:47

Op de SVR camping in Hoenderloo doen ze dat ook. Je paard kan in een weitje en je kan je tentje opzetten. Maar dan moet je wel een eigen tent hebben. Verder moet je ook zelf overal voor zorgen.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:50

Mackie"]
[quote="helga schreef:
bij het fjordenstamboek in hoenderloo kun je gezellig overnachten in een blokhut. goede voorzieningen voor de paarden, aardige lui

en vlakbij het natuurpark



Is het hier alleen voor overnachtingen of ook voor vakanties van een week?? Hebben jullie hier ook een tel.nummer van of hebben ze een website??
[/quote]


website heb ik al neergezet, wij zijn eerst te paard van west naar het oosten gereden en toen hebben we gezellig een weekje bij het fjordenstamboek gelogeerd.


Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:24

Ik heb mijn paard 2 dagen op de Mossel gehad. Stond tot zijn buik in het stro en toen ik de dame gevraagd had om er wat uit te halen stond ze me aan te kijken alsof ze spoken zag. (Hij had vlak daarvoor een dure koliek aanval gehad met wat liters parafine en een sonde door de neus).

Zadel kon opgeborgen worden in een kluisje met zelf meegenomen slotje en hij stond daar prima op zn gemak. At het biks gewoon en zn hooi ook.

Ikzelf sliep in een huisje op camping beek en hei. Huisje was erg duur vond ik zelf voor 1 nachtje (welles waar samen met een vriendin maar het was prijzig 40 euro ofzo) en de Mossel was 12 euro per paard, viel reuze mee dus.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 17:02

Bedankt allemaal. Hier zit vast wel een geschikt adres tussen.

Eadem mutata resurgo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, lazy, Nalonyda, Poldermenner, Prince, Trendiction en 36 bezoekers