Mannen schijtlijsters?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Mannen schijtlijsters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 12:07

Valt het jullie nou ook op. De gemiddelde "stoere" man is doodsbenauwd voor paarden! Hoe stoerder ze doen, hoe banger ze zijn!

En voor de mannen die wel paardrijden OK dan!


LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:11

Nee, dat valt mij niet op. De meeste mannen die ik ken interesseren zich er in de eerste instantie niet echt voor, maar als er een paard in de buurt komt willen ze er toch wel op. Meestal komen ze daar dan snel genoeg op terug doordat het voor hen vaak niet zo comfortabel zit als ze het niet gewend zijn... Knipoog Mijn broertje (18 jr.) kan voor geen meter rijden, maar hij vind het hartstikke leuk en vaak wil hij alleen maar harder en harder! En zo ken ik er wel meer... Wat zijn jouw ervaringen dan?

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 12:15

Voornl met voetballers; vrienden en haar (toen nog) vriend kwamen ff kijken, dus ik zet mijn paard halt. Paar meter voor hun, gaat die jongen achter m'n vriendin staan, helemaal doodsbenauwd...
Was ook een jongen, die wou wel eens een x paardrijden, dus die komt naar de manege, waar ik al op m'n paard zat, die kijkt, en zegt, hij is toch wel errug hoog he, zat daar helemaal benauwd te zijn... Is er uiteindelijk wel op geweest... En gisteravond weer zo een, hadden een gesprek, en hij had het dus ook al niet zo op die beesten... Jongens... Verward

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:21

jah .
soms neem ik wel eens een vriend ofzo mee naar me verzorgponys en sommige zijn dan echt heel bang ze lopen in een wei en als ik dan het hek open doe gaan ze v ragen ze vallen toch niet aan he? Verward
en zijn we blij als ze weer naar huis toe kunnen.
en op school gaan ze dan hele stoere verhalen rond lopen vertellen
das echt heel grappig Tong uitsteken

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:14

De eigenaar van m'n verzorgpony is een groot voorbeeld van 'stoere'schijtlijster!!! Haha!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 13:54

Ja, Michiel is ook een beetje bang voor paarden, maar ik vind dat ook niet zo gek.
Ik bedoel, bijna alle bokkers zijn al van jongs af aan met paarden in de weer en dan is het iets normaals om met paarden om te gaan.
Net als dat je leert turnen als je klein bent; dan vind je ook nix eng...

Michiel is ook niet echt stoer te noemen Knipoog
En bij elk briesje of stapje "Ah Alet, wat doet ie nu?" vind ik ook wel weer oepig Haha!
Maar het wordt al beter!! Van de zomer gaat hij weer een poging wagen om meer te rijden. Hij durft alleen niet op Sikiley...

Faber quisque fortunae suae

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 19:50

:p mannen.....

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:40

Haha... zeker! Mijn vriend durfde ook nooit op een paard. Toch heb ik hem zondag op mn pony gepraat! Haha!

Haha, eindelijk na 2 jaar gelukt! (toen we net verkering hadden durfde hij nog niet eens een paard te AAIEN!)

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:42

OK dan! weer een "niet-meer-bang-voor-paarden" man erbij!

clementia
Berichten: 69
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:47

tja, mannen is toch zowiezo een verhaal apart (dat heb je als zij van Mars komen en wij van Venus). Maar volgens mij is omdat paardrijden (misschien onterecht) nog een meidending is en er gebeurt iets kun je er met vriendinnen over praten. Ik zie niet zo gauw jongens onderling tussen de 13 en de 18 met elkaar praten over dat ze van een paard zijn gevallen en niet meer durfen, en dat ze elkaar vervolgens weer het zadel inpraten, bij meiden onderling is dat sneller het geval... denk ik Knipoog POWER
Plus dat mannen moeite hebben met vertrouwen, zo zegt mijn oom dat hij liever motor rijdt omdat hij zkr weet dat die niet zal bokken, en met paarden weet je nooit wat ze gaan doen (dit vind ik wel weer zijn charme hebben)

Wat niet is, kan nog komen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:48

mijn neefje Haha!
heeft een vriendinnetje, en zij heeft een paardenranch thuis, veel grote paints enzo .
en dan zit hij van die stoere verhalen te vertellen dat hij meegesleurd werd door zo'n groot paard. (in feite had hij het halstertouw vast en schudde het paard zijn hoofd oid Haha! ).
ik heb hem verschillende keren bij paarden gezien, en hij durfde ze niet aaien.
en achteraf maar hard roepen dat hij gewoon GEEN ZIN had. die angst in z'n oge sprak boekdelen gewoon Haha!

Enya - Daya :-)

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:56

nou, ik kan niet bepaald zeggen dat ik bang ben voor paarden Haha! Ik haal idiotere stunts met ze uit dan de vrouwelijke collega's (en afentoe een klein ongelukje Schijnheilig )
Mijn broertje vindt ze niets, maar er echt bang voor is hij ook niet. Dus nee, kan niet zeggen dat ik mannen ken die er bang voor zijn

_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:27

zozo tamara wat een onderwerp

niet te koop aangeboden :
3,5 jarige mini appaloosa ruin (wantsley mithril x rocky van de hoeve) deze 3,5 jarige ruin is een beetje engels aangereden en super braaf...

Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:32

mijn vader durft ons veulen van 9 maanden al buiten te zetten haha maar dat is dan ook een klein, lief, braaf paardje Tong uitsteken

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:08

mijn broer ook perfecte voorbeeld!

ik nam hem eens mee toen ik nog maar net op paardrijden zat.
er waren toen op de manage 2 shetlanders, dus ik ging rustig de stal in om te poetsen en zei tegen mn broer dat ie ook moest komen, komt ie schoppen ze hem allebei.
nou sindsdien issie bang voor paarden!

maar hij ontkent t wel dat ie geschopt is *LOL* maar hij is t wel!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:32

haha klopt mn collega zegt dat iedereen zomaar paard kan rijden..dus ik zeg stap maares op melody maar hys nog steeds nie langsgeweest...

Melody T (Vitano x Gomel ox )
Fuente (First stayerhof Ramzi x Vitano)
Devarana's Balance (Reflection x Vitano )
In training,binnekort ter dekking
General Two (Generals Goldenboy x Doc's chinch bet)

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:25

klopt helemaal. Mijn vader is als de dood voor paarden. Zelfs de neus aaien van een paard gaat nog niet helemaal vlekkeloos. Maar er zit vooruitgang in hoor....het gaat steeds beter

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:27

mijn vader is helemaal niet bang voor paarden. Mijn moeder daarentegen vindt ze wel leuk, maar dan wel achter een hek Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:30

haha mijn vriend is ook bang voor paarden. Behalve voor die van mij, daar heeft ie zondag voor eht eerst bij in de box gestaan, en dat na 8 maanden Haha!
Maar goed hij is wel weg van haar en dat scheelt een hoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:36

Mijn pa is er absoluut niet bang van, zolang hij maar met twee benen op de grond mag blijven. Erop vind hij behoorlijk eng, en ik heb m wel een keer zover gekregen tot een rondje op het erf in stap... Clown Mijn broer is er ook niet bang van, maar heeft er niets mee... Voorbeeldje:
Ik was mijn open stal aan het mesten, en Amanda was enorm aan het klieren, probeerde alsmaar haar stal in te breken, en de kruiwagen om te gooien, dus ik was het zat, ik pak haar beet, neem haar mee naar een klein paddockje, die zit als het ware in een andere weide (grote grasweide), ik zie echter dat het tweede hek nog open is. En ik kan dat echt niet dicht krijgen met haar in handen, dus ik vraag aan Ivo "Wil je dr even vasthouden?" Huh? Jahwoh... dus ik ga zo de paddock in, doe het hek dicht. Amanda ziet dat, en ontploft van woede, echt gaat compleet over de rooie, begint te bokken en te steigeren en alle kanten op te slaan, "Wat doet dat stomme perd van joe noe weer?" riep hij naar me, en ik zie hem een stap opzij doen en het halstertouw wat verlengen... Meer niet, mijn moeder had allang gillend losgelaten, en ik ken nog wel meer ervaren paardenmensen die dat hadden gedaan, maar m'n broer niet Haha! Zegt enkel stom paard Naja, mooi dat ie er niet bang voor is denk ik dan *LOL* Maar erop durft hij ook weer niet....

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:48

Mijn vriend is niet bang van paarden hij vind er gewoon niks aan. Verward Haha!
Maar je zal hem never nooit niet op een paard zien, dat doet ie echt niet. ( stiekem toch bang haha )
De enige "man" die ik op ene paard heb gekregen is mijn broertje toen hij een jaar of 12 was. Hij heeft toen op mijn verzorgpony gereden, stap draf en galop! Hij kon niet meer lopen van de pijn in zijn je weet wel Haha! Maar hij heeft het toch gedaan.
Verder is het me bij geen enkele man gelukt, want ze vonden het stinken. Jaja ze waren gewoon bang. Knipoog


djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:36

Eens ff nadenken........

- mijn man rijdt en heeft zelf ook een paard
- mijn zoon rijdt
- mijn broer rijdt

Dus dat ik nou omgeven wordt door "schijterige mannen"....nou nee niet echt Haha! Haha!

Het paardenvirus heeft hier hard toegeslagen en niemand van ons wil hier van genezen worden!!!!!!!!!!!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:49

Ja, nu ik dr over na denk...
Mn vader heeft vroeger paard gereden en is een jaartje terug weer is op een paard geklommen.

Maar mn moeder... mooi niet!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:55

Mijn man is sinds 2 jaar bezeten van paarden en bang is hij er ook niet voor.
Ik ben er wel blij mee dat hij ook zo fanatiek is!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

McLoessie

Berichten: 51
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:16

Relly schreef:
Mijn vriend is niet bang van paarden hij vind er gewoon niks aan. Verward Haha!


Idem hier. Ik heb hem er welgeteld één keer opgekregen, hij vond het niet heel leuk maar vond het ook niet eng. Van hem hoeft het niet nog een keer, ik zou het wel makkelijk vinden als hij ook kon rijden. Scheve mond

Raya is my personal best!

CARNAVAL was mooi *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers