Sir Sinclair

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Vlinder
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Noord Holland

Sir Sinclair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 21:47

heeft iemand informatie over deze hengst en zijn nakomelingen?

Ik weet dat hij inmiddels in Amerika is.


Loucky
Berichten: 24
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:57

Sir Sinclair heeft al in een paar dressurwedstrijden gelopen in Florida(USA) en met veel sukses. Alle wedstijden (op eentje na) gewonnen met schitterende scores.Ook doet hij mee in de competitie voor 5 jarigen en daar stond hij ook bovenaan.

Bonnelover

Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:59

Erg mooi beestje hoor !!!!! OK dan! Die Sir Sinclair. IK was v/d zomer van plan om toen mijn 17 jarige merrie door hem te laten dekken. Maar heb toen toch besloten om haar te verkopen en een friese ruin te kopen. Als je wilt kan ik je Cheese! en bewegende beelden naar je sturen. Mail dan even je e-mail adres.

Vlinder
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:01

bonnelover, ik heb je gepbt

Vlinder
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:09

Heeft er iemand nakomelingen van hem en eventueel daar foto's van.
Dit jaar gaat iemand die ik ken met hem fokken en ik heb zeer veel interesse in dat veulen en wil graag wat meer info over hem en zijn nakomelingen, alle info is welkom....

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:15

Een kennis heeft een nakomeling van sir!erg leuk dier en leuk bewegen!
Ik zal kijken of ik een foto kan krijgen Pling

zeg je nee dan krijg je er twee.....!!!

NYBreeder
Berichten: 20
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:36

Hoi Loucky! Hoe gaat het? Wil je enige van jou merries met Sir Sinclair dekken? Ik denk deze jaar ik wou een van mijne merries met Sir Sinclair latten dekken-- misschein mijne Ferro (x Persian Path xx) merrie. De Voltaire merrie is drachtig met Contango (Juni), en ik zal deze merrie deze zomer weer met Contango dekken. Ik heb de Armstrong merrie verkocht (adult amateur); jammer, maar geld is geld. Gaan jullie naar CA voor de annual meeting? Ik zal het doen!! Groetjes aan jullie beide, jms

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:17

op marktplaats staat een jonge merrie te koop van hem

Suzanne F.

Berichten: 48963
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:30

Dan mag je hopen dat je merrie goed recht op de beentjes staat want ik ken een paar ERG ongelukkige veulenjes van m. Zelf staat ie ook niet zo recht op zijn pootjes.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:34

Hij is niet voor niets vertrokken na zijn veulenafstamming. Fijn dat er overzee altijd weer mensen heel gelukkig mee zijn. Hij past trouwens best op een Facet merrie met veel bot.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:43

sarabande"]
Hij is niet voor niets vertrokken na zijn veulenafstamming. Fijn dat er overzee altijd weer mensen heel gelukkig mee zijn.
[/quote]
Die lezen mee en hebben verrekt lange tenen geloof ik. Dus pas maar even op........
Voor je het weet weten alle 12 amerikaanse KWPN fokkers hoe je over ze denkt.
Straks komen ze weer bij Huub Van Helvoirt en Gerard Vervoorn om wat moois te kopen en gaan ze jouw huis voorbij Sarabande!
Dat kan toch niet de bedoeling zijn..............
GREAT stallion.........and so CUTE!


[quote="sarabande schreef:
Hij past trouwens best op een
Facet merrie met veel bot
.

Wat weer een gedetailleerde uitspraak .......... Verward

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:15

PB Marjolein even, zij heeft volgens mij met deze hengst gewerkt toen hij nog in Nederland stond

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Bonnelover

Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:23

Ach ja er zijn mensen die denken dat HUN paard 100 % in orde is. Maar aan elk paard is wel wat op aan te merken. En tuurlijk wil je een zo goed en mooi mogelijk paard. Maar:

"FOKKEN IS GOKKEN"


Valentinotje

Berichten: 373
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:29

Wij hebben een aantal veulens van Sir Sinclair op stal staan, hele fijne beestjes in de omgang, mooi gebouwd en onwijse gangen...

~*Valentino*~ B+10 = L1+10 = L2+12 = M1+11 = M2+15 = Z1 + 16 = Z2 + 0 = eindstand, startkaart opgezegd

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:44

Ik heb van de zomer een boel sir veulens gezien en ik vond ze allemaal erg lijken op elkaar in eerste instantie, bruin zonder aftekening, hoog opd e benen en allemaal een typisch sir hoofdje. In omgang waren ze erg makkelijk. Ik heb geen opvallende beenstand gezien. Sir zelf staat frans, maar ik heb het nooit als storend beschouwd. Hij had er in zijn beeging geen last van. Zelf zie ik ze ook liever iets frans dan toontredend. en geen enkel paard staat 100% recht op zn benen.
Sit zelf is een erg fijne hengst, die graag werkte, Ook met het springen op de fantoom was hij erg braaf en wond zich niet overdreven op. hij had zn eigen manier ervoor en ik heb altijd hard om hem gelachen als het weer eens op zijn manier moest. Ik vond sir een erg fijne hengst en vind het erg jammer dat hij naar amerika is verkocht, had graag gezien hoe hij en zn nakomelingen het in nederland in de sport gedaan zouden hebben.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:54

ik ook..........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:01

wij hebben ook een sir sinclair veulen
ui een hele goede fokmerrie
een keur-prestatie merrie , zandigo x farn
al haar nakomelingen blinken uit in de sport, 3 ervan lopen in amerika
maar goed, bla bla bla
het veulen van vorig jaar uit deze merrie was dus een sir sinclair
een geweldig mooi veulen, zeer correct gebouwd
en zeer goed bewegen
er zijn zelfs mensen van ver af komen kijken naar hem.. maar helaas is het een klein poppetje.....

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:03

Nu hopen dat het een D-tje blijft..... Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:04

whaha jaja cg, dan zal ik zijn voer maar eens drastisch gaan beperken Schijnheilig
oh ja en voor foto's kun je loulou even pben
die heeft ze volgensmij nog wel op haar pc staan

Vlinder
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 13:55

Crossmonster, wat bedoel je met klein poppetje?
Heb je een foto van je poppetje?

Vlinder
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 13:55

Ik zal loulou ff pben

NYBreeder
Berichten: 20
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:29

Bedank! Ik denk mijne (fok)merries zijn regelrechte correct; zij zijn fokmerries, niet koopmerries Haha! ! Nakomelingen report voor Sir Sinclair: "Uniforme collectie rijtypische, rassige veulens die voldoende ontwikkeld zijn met een licht fundement. De draf is lichtvoetig met een goed gebruik van het achterbeen en heeft veel houding en tact." But I don't know if they are CUTE Verward

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:49

Tóch een gevoelige snaar.
Ja hoor, ze zijn lief........... Ach gut

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

NYBreeder
Berichten: 20
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 01:58

Zeker Haha! ! Maar, wat beloef je met "D-tjes" CGJ? Ik weet het niet Verward

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 08:37

Een D-tje is een pony met stokmaat 1.37m t/m 1.479m (ik kijk even niet op een millimeter bij de ondergrens)

Tot een dergelijk schofthoogte mogen pony's internationaal mee doen op een EK (E-pony's gaan t/m 1.569m en mogen niet meedoen).
Dergelijke beestjes kunnen wel eens heel erg duur worden als ze nét in de D-maat blijven, maar bewegen als een paard.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: janneke584, SentiBot en 4 bezoekers