T-Mobile plotseling geen ontvangst meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

T-Mobile plotseling geen ontvangst meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 11:49

Leuk is dat, zit ik op de uitslag van een sollicitatie te wachten (ze zouden op mijn mobiele bellen), heb ik zomaar ineens vandaag geen ontvangst.
Ik baal hier behoorlijk van. Ik ben zojuist de tuin al eens ingelopen, maar ook daar heb ik geen ontvangst.
Is er iets veranderd met T-Mobile? Ligt het aan Assen of hebben meerdere mensen er last van? Of ligt het zelfs aan de wijk waar ik woon of aan mijn telefoon?
Normaal gesproken heb ik hier altijd wel gewoon goed ontvangst.

Ik heb al gebeld naar T-Mobile, maar daar krijg ik geen medewerker aan de telefoon, alleen maar zo'n computer. Daarna heb ik een mail gestuurd en inmiddels zit ik al een flinke tijd op antwoord te wachten.


Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:51

ik heb gewoon ontvangst hier in Groningen..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:51

Weet niet of het aan Assen ligt Haha! Maar ik heb het idd ook, kan niet bellen, niet SMS'en, niks. (ook T-mobile dus)

Hoop dat er nog wat mensen van buiten Assen reageren Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:53

Lekker slordig van ze.
Zijn ze aan een zendmast bezig, of is er een kapot ofzo.
(heb wel ontvangst maar geen T mobile)

:evaw:

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:54

Ik heb de laatste dagen ook veel problemen met mijn telefoon (ook t-mobile).
Ik ben er nog niet uit of het aan mijn foon ligt of aan T-mobile.

Als ik sms zegt hij bijna standaard 'bericht niet verzonden'... en dan duurt het een eeuwigheid voordat het berichtje wel wordt verzonden.

Ook als ik wil bellen zegt ie vaak zoiets van 'geen verbinding mogelijk'.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:57

Mijn T-mobile doet het de laatste tijd ook niet bepaald goed. Wanneer ik wil bellen dan doet hij het niet, SMSjes komen niet aan en mensen komen meteen op mijn voicemail..
Raar, erg raar

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:00

Ik heb het echt vandaag voor het eerst, nooit eerder last van gehad. En Kitty en ik wonen dan wel allebei in Assen maar ik vermoed dat we toch niet via dezelfde zendmast bellen, wonen wel een stukje uit elkaar.
Was ook al naar beneden gelopen om te kijken of ik daar ontvangst had, maar niet dus.


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:04

Kan ook niets...bereik ligt onder nul! Bah... Hier in Emmen is dus ook bagger....

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:11

ik heb NOG nergens last van... wat klote zeg!! zeker terwijl je op zo'n belangrijk telefoontje zit te wachten!! hoop dat ie t snel weer doet!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:15

nou ik heb altijd iets met hun ( het was toch voor heen BEN) ik ben blij dat ik er van af ben. Haha!:D:D:D:D:D:D:D. en jij maar wachten hoop voor je dat die het snel weer doet. Ach gut

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:16

laat even weeten wat het is gewoorden???? sterkte hoop dat je het bent gewoorden Haha!:D:D:D

ook als je van katen houd is er ook een forum voor. www.kattenpraat.nl

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:42

Hier in Rotterdam gewoon bereik

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:46

hier ook nog steeds geen problemen...

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:51

Het spijt me maar ik vind T-mobile echt nix,wij hebben alle 4 een abbonnement op t-mobile zodra het abbonnement aan zijn eind is zeg ik ze alle 4 op!
Er zijn zo veel plaatsen waar T-mobile slecht ontvangst heeft!
Bv Aalsmeer Uithoorn Almere nou zo kan ik nog wel wat plaatsen noemen!
Mijn man is chauffeur en is vaak niet bereiken doordat hij geen ontvangst heeft!
Lundi

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:00

Hij doet het bij mij weer OK dan!

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 13:08

Bij mij doet hij het nog niet, maar ik kreeg zojuist wel een antwoord op mijn mailtje:

U geeft aan dat u normaal gesproken altijd mobiel kunt bellen als u thuis
bent en dat uw toestel vandaag ineens geen bereik van het T-Mobile netwerk meer heeft. U vraagt hoe dit komt. Uit onze gegevens blijkt dat in verband met een technische storing enkele zendmasten in Assen niet goed functioneren. Hierdoor is het mogelijk dat uw toestel weinig of geen bereik van ons netwerk heeft. T-Mobile medewerkers zijn inmiddels bezig deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. De verwachting is dat de benodigde werkzaamheden aan het einde van de dag voltooid zullen zijn. Tot die tijd vragen wij u vriendelijk om uw geduld.


Dus, duidelijk.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:11

Hier is mijn bereik ook weer weggevallen, kreeg een half uurtje geleden wel een SMS binnen, maar toen ik net zelf wilde bellen was ik weer buiten het bereik van het netwerk.
"eind van de dag" klinkt weinig hoopvol...

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:43

Hier in zwolle prima bereik! Ook nog geen problemen gehad met t-mobile!

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:52

Idd in de buurt van Zwolle nog steeds goed ontvangst!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:07

Ik heb ook al jaren T-mobile bereik is sowieso altijd een minpuntje. Hoop dat ze je voicemail inspreken.... wel spannend hoor. Als je telefoon het straks weer doet kun je tenminste terug bellen.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:41

Sundancer schreef:
Kan ook niets...bereik ligt onder nul! Bah... Hier in Emmen is dus ook bagger....


Een vriendin van mij heeft ook T-mobile en die is altijd heel moeilijk te bereiken omdat constant de voiccemail aanslaat ivm slecht bereik... Ook hier in Emmen dus... Mooi balen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:40

Ik wilde nog wel overstappen naar hun vanwege het onbeperkte geldigheid van het beltegoed maar als ik dit lees....voorganger was Ben nee dan ben ik weg!

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 18:07

Gelukkig hebben ze me van die sollicitatie op mijn vaste telefoon gebeld, dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken.
Het is inmiddels vijf uur geweest en ik heb nog steeds geen bereik.

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:09

ik heb nu een maand lang t-mobile en ik heb NERGENS last van... ook de laatste dagen niet... heb vandaag nog in de benedenfoyer staan bellen (lees---> kelder met weinig ramen) prima bereik hoor.... Ik heb juist helemaal geen last van het bereik... sterker nog bij mij thuis en op vele andere plaatsen heb ik beter bereik dan de andere providers van gezinsleden (telfort, vodafone, kpn...)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:11

ben je het geworden?? Haha!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Duran123, Huni, JoT, kaatje89, kvika, Roosch, Saaams, Selina, Verara, xoranlover, xSagan en 182 bezoekers