werk ieuwww

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

werk ieuwww

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 07:00

Mensen wens me geluk want, jaaaa ik ga werken Haha!
Alleen schijnt het bij een klote bedrijf te zijn waar je barst van de pijn in je rug en niemand wat tegen je zegt........
Nou we zullen zien he , als dat zo is slaap ik morgen weer uit!!.......
(ik wil nieeeeet Verdrietig snikkkk)


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 07:33

Goeie instelling hoor... Daar zul je het nog ver mee schoppen OK dan!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:25

Sjonge jonge wees blij dat je werkt hebt..... Er zijn genoeg mensen die erg graag willen werken maar niet aan de bak komen Scheve mond
En juist met zo'n instelling word het niets Even iets positiever denken en dan met een goed gevoel beginnen.....

Succes Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:45

Ja lekker goede instelling...
Er zitten zat mensen te springen om werk, denk daar eens aan.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 09:32

hms... vind dit idd niet dé instelling! Mijn werk is ook niet fantastisch, maar ik probeer het leuk te vinden Lachen (meestal lukt dat ook aardig). Ik heb de hele winter gezocht naar een baantje, zelfs bij de meest troosteloze supermarkten in de buurt, maar het is haast onmogelijk. Een beetje blijer mag! Lachen

Der Ellmauer Dancing Queen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 09:56

Nou ze heeft anders met haar luie instelling wel vmbo gehaald hoor! En daarom is ze er nu al aan toe om te gaan werken, op haar 18de.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 09:59

sterkte, ik hoop dat het meevalt!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:47

Prima schreef:
Nou ze heeft anders met haar luie instelling wel vmbo gehaald hoor! En daarom is ze er nu al aan toe om te gaan werken, op haar 18de.


Ja, en? Ik werk sinds mijn 19e, fulltime, en heb met mijn geweldig goeie instelling vwo gehaald en volg nu een HEAO en een MEAO studie...

Met zo'n instelling zal ze overigens niet lang werken...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:20

Pervinco"]
[quote="Prima schreef:
Nou ze heeft anders met haar luie instelling wel vmbo gehaald hoor! En daarom is ze er nu al aan toe om te gaan werken, op haar 18de.


Ja, en?
[/quote]

Verder niets?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 17:07

Heeey ik heb gewerkt, en het viel echt mee heb alleen zere handen maar da boiet natuurlijk niet he, ben weer effe lekker aan de slag.
Die instelling had ik omdat een paar kennisen van mij daar gewerkt hadden en minder goede verhalen hadden .
Maar ik vond de mensen aardig en ik mag morgen weer komen.
En mijn instelling vatten jullie verkeerd op als ik niet wil werken ga ik ook nioet , en zou ik ook niet naar het uitzendbureau geweest zijn Haha!
ik moes de heel dag tijschriftenbundels op n karretje leggen , maar het viel echt mee dus ik ga morgen weer....
(is voor alleen als ze me nodig hebben, dus als het minder druk is lig ik eruit) maar ik heb even wat.... ja toch?? Haha!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 17:11

Pervinco"]
[quote="Prima schreef:
Nou ze heeft anders met haar luie instelling wel vmbo gehaald hoor! En daarom is ze er nu al aan toe om te gaan werken, op haar 18de.


Ja, en? Ik werk sinds mijn 19e, fulltime, en heb met mijn geweldig goeie instelling vwo gehaald en volg nu een HEAO en een MEAO studie...

Met zo'n instelling zal ze overigens niet lang werken...
[/quote]

jawel hoor zal ik wel lang werken ik heb 3 jaar lang bij een komkommerboer komkommers gesneden en ingepakt , vind je dat niet lang???? en ik ben daar weg omdat ik het in mijn rug heb en ze hadden geen werk meer voor me dus............ik was gewoon bang dat die mensen idd niet aardig zouden doen enzo , terwijl ik leuke collega's heel belangrijk vindt , en ik was ook bang dat ik het niet zou redden met mijn rug maar het viel wel mee..... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _kimm, Anouk_H, Ashleytjuhh, Besje, Eefje_Sammy, GrapeshotBot, heidiLOVER, IASCrawler, Iccc, janneke_S, katinker, koenlover, Lisewiesje, luxx, Marcella, MarjanB, Miran, Momo94, Paloma_Janet, sassefras, Sjokki, Sorro, Thami, TheNovelist, thequeensmum, winnetou4502, xSCWx en 56 bezoekers