Sponsor op sjabrak ????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Sponsor op sjabrak ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 10:24

Mijn bazin heeft mij verteld dat ze mij wel wil sponsoren met de wedstrijden.
Nu vroeg ik me af of je eigenlijk wel met een bedrijfsnaam op je sjabrak mag rijden?
Ik zie het namelijk regelmatig op wedstrijden maar volgens mij heb ik wel eens gelezen dat het niet mocht Verward
Weet iemand van jullie hoe het zit?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:26


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132005
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:28

Het mag wel, maar logo's ed. zijn wel aan maximale afmetingen gebonden.
Ik zal eens even in het reglement zoeken, daar staat nl. iets in over deze afmetingen.

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 10:29

Thanks!!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:32

200cm2
Maar ze hebben er zelf geen idee van hoe ze dat moeten meten........... Haha!

Zul je wel denken: dat is simpel, die CGJ12 zeurt weer.

Maar er staat echt nérgens dat er een vierkante / rechthoekige of andere convexe vorm omheen gelegd moet worden.
Dus als er letters op een wit sjabrak staan, is MIJN uitleg dat de witte ruimte tussen (of zelfs IN !!!!!) de letters niet meegerekend mag worden...............

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132005
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:37

CGJ12 schreef:
200cm2


Ik geloof je, en stop meteen met zoeken Clown

Ik kan me ook niet voorstellen dat de afmetingen exact nagemeten worden, daar is de regel ook te vaag voor.
Persoonlijk zou ik gerust met een logo / naam starten, 'k zou het alleen wel een beetje bescheiden houden.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:42

Het mag sowieso:

Artikel 19

1. Op alle wedstrijden mogen de deelnemers in de disciplines (afdelings)-dressuur, samengestelde wedstrijdsport, springen, en (samengestelde wedstrijd) mensport het logo van hun persoonlijke sponsor en/of vereniging op beide zijden van het zadeldekje resp. van het rijtuig voeren. De afmeting van dit logo mag niet groter zijn dan 200 cm2. Het dragen van het NHS-vignet is toegestaan voor zover de betrokken deelnemer deel uitmaakt of heeft uitgemaakt van een officiële NHS-equipe.

De deelnemer mag op de boord van het overhemd of van de sweater maximaal 2 reclame uitingen voeren. De afmetingen hiervan mogen niet groter zijn dan 16 cm2 elk. Op de rij-jas mag ter hoogte van de borstzak 1 reclame uiting gevoerd worden, die niet groter mag zijn dan 80 cm2.

2. Als een paard eigendom is van of de naam draagt van een commerciële onderneming, is het niet toegestaan dit paard onder de naam van de onderneming of van één van diens producten te laten deelnemen, tenzij met toestemming van de Vereniging NHS of van één der basiswedstrijdsportorganisaties.

3. Het is deelnemers toegestaan een sponsoringovereenkomst aan te gaan, onder de opschortende voorwaarde dat deze overeenkomst door het (Dagelijks) Bestuur van de basiswedstrijdsportorganisatie waarbij de betreffende amateur aangesloten is, wordt goedgekeurd. Het betrokken (Dagelijks) Bestuur is bevoegd aan deze goedkeuring nadere voorwaarden te verbinden.

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:41

ik heb het ook .. niet heel erg groot maar er staat wel een sponsor op

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 11:49

idd, afmetingen zijn bepalend
en t ligt aan je club, bij ons mag dat nl niet omdat we met een clubshabrak rijden Knipoog