Hulp gevraagd ..... kijk even ajb.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
luxx

Berichten: 3503
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Hulp gevraagd ..... kijk even ajb.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 07:41

Hiya,

Als je even de tijd hebt terwijl je online bent dan kun je misschien even
langs www.thebox.nl gaan, rubriek 'Hot or What'. Als je dan klikt op
Technohead - 'I wanna be a hippy' dan kom je op de pagina waar je je stem kunt uitbrengen voor deze clip. Je vult een naam en email adres in (kun je gewoon verzinnen, zoals bijvb. pieter en plebs@hotmail.com), geef een score en een commentaar en klaar is pieter. Dit kun je elke keer doen als je opnieuw aanlogt met het net. 'K weet niet hoe dat zou werken met kabel of broadband omdat die connectie natuurlijk constant open is, maar goed.....dat merk je dan wel.....
Technohead [heet eigenlijk Michael Wells] is een goeie vriend van mij, en zijn plaatje heeft support nodig en ik hoop dat de bokkers mee willen helpen?

Dussss, als je er even tijd voor hebt........

gracias amigos

Ps en geef het een goed cijfer aub

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:22

Dat is echt een oud nummer, nog uit de vorige eeuw Haha!

luxx

Berichten: 3503
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 08:34

ja, en niet eens goed ofzo...
maar opnieuw gereleased, in een wat andere versie, ik heb hem eerlijk gezegd niet eens gehoord, maar het is sowieso niet mijn muziek.
maar michael is een schatje dus ik doe het voor hem Knipoog

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:59

Zal ie fijn vinden dat je zijn nummer 'niet goed' noemt... Scheve mond

Vind het overigens aardig hypocriet om dat te zeggen en toch te stemmen, maar goed...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


luxx

Berichten: 3503
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 09:18

Pervinco schreef:
Zal ie fijn vinden dat je zijn nummer 'niet goed' noemt... Scheve mond

Vind het overigens aardig hypocriet om dat te zeggen en toch te stemmen, maar goed...


het is niet mijn muziek, een oordeel over goed of niet is dan eigenlijk ook niet aan mij, dus dat was wat ongelukkig uitgedrukt.
kijk, ik ben 36, en ik vind jazz, blues, en klassiek mooi, bij mij hoef je niet met house aan te komen....
maar dat hoeft mij toch niet tegen te houden een vriendendienst te verlenen?
maar als jij dat hypocriet vind, en je wilt niet helpen, dan moet je dat ook niet doen.
vragen staat vrij, en nee zeggen ook.

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 09:24

Ik vind de nieuwe versie van dat nummer ook helemaal niks Tong uitsteken


De vorige vond ik wel phat Vork



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, IASCrawler, Koekie_186, komone, Lanoca, loveslimpie, Mo_86, Muronia, nimbletje, Poety, Punz, Roosch, Snippergroen, x_spekkie_x en 42 bezoekers