Ironique gaat de goede kant op!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Ironique gaat de goede kant op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 00:00

Eind vorig jaar had ik al groen licht gekregen van de DA om Ironique weer op te pakken (na een gebroken griffelbeentje), helaas zat het weer allesbehalve mee en was de bak voor haar niet te rijden.
Dus het was niet meer dan 2-3 per week een buitenritje, ging verder prima, ondanks het enigszins grote energieoverschot Knipoog

Afgelopen weekend heb ik na een maand eindelijk weer eens in de bak rond kunnen sturen. Ongelooflijk hoe ze het weer oppakt, ze biedt veel aan waar ik wel heel erg mee uit moet kijken. En toch begon het niet weer te kriebelen om haar weer te starten, ik heb absoluut vrede met mijn besluit om haar lekker recreatief te rijden. Ik ga eind volgende maand met haar op bezoek bij Jantina op Ameland, daar heb ik echt onwijs veel zin in!!

Gelukkig heb ik wel een ander paard om te starten zoals een hoop mensen al weten, namelijk Taling, een Fries. Hij is nog vrij groen (ondanks zijn 6 jaar), maar gaat erg vooruit en zoals het er nu naar uit ziet ga ik hem komende maand voor het eerst starten in de B. Weer heel wat anders, maar ik zie het wel zitten Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:04

Wat goed van je, dat je Ironique nu helemaal recreatief gaat rijden. Daar doe je vast goed aan. Kun je lekker genieten van je paard en toch ook nog van de wedstrijden en het gerichte trainen met Taling. Lekker van twee walletjes eten Haha!

Enne.... sja ... Maart.... Dat wordt wat Haha! Vergeet je je witte bandages en hoedje niet? Knipoog

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:16

Mooi dat het goed gaat Lachen

Ze biedt veel aan omdat ze lekker veel energie heeft natuurlijk Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 06:27

Hee super Nienke dat het zo goed gaat met Ironique OK dan!
Erg knap van je dat je besloten hebt om recreatief te gaan rijden met haar,aangezien je nogal een fanatieke rijder bent.
Maar je kunt je nu lekker uitleven op Taling Haha! ben trouwens best benieuwd hoe hij het straks gaat doen.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 09:44

Leuk hoor Nienke!
En super dat alles zo snel geregeld is met Taling. Moenira moet nog steeds gechipped worden, maar ik heb tot de voorjaarsvakantie geen tijd om met haar naar de veearts te rijden. Hopelijk wordt het eerder door de eigenaresse geregeld...

Ben wel benieuwd hoe het gaat als je straks weer regelmatig een beetje kunt trainen...

Succes met Taling straks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 12:33

Hey leuk berichtje dat het nu goed met hem blijft gaan Lachen En ontspannen rondhobbelen Knipoog is ook erg leuk, maar het is nog mooier dat het bij jou niet weer kriebelt, dat zou nogal vervelend zijn. Maar je hebt idd ook een nieuw project waar je geheel op kan storten. Veel plezier met beide paarden!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:00

Fijn dat het weer de goede kant op gaat! OK dan!
En helemaal leuk dat je ook nog een ander paardje hebt om uit te brengen, het houd je van de straat he Haha!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:53

knappe beslissing van je om dirk puur recreatief te geen rijden OK dan!
fijn dat het zo goed gaat
en met je mooie donkere man gaat het vast goed komen! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:38

Scheelt idd dat je voor het starten een ander paard hebt, zodat je het misschien ook makkelijker kunt accepteren dat dat er voor Ironique gewoon niet meer inzit. Fijn dat ze weer zo lekker gaat en dat tripje naar Ameland vind ze vast ook geweldig, leuk dat je er ondanks de teleurstelling van een tijdje geleden weer zoveel plezier in hebt, mooi zo!! Lachen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 23:50

Misschien heeft het er wel mee te maken dat ik een ander paard heb om mee te starten, maar anders had ik er ook vrede mee gehad. Ze loopt fijn en het idee dat het allemaal niet meer 'moet' is wel fijn. Bovendien maak ik me er niet zo vreselijk druk meer om als ze een keer een pasje onregelmatig loopt Lachen

Taling wordt een project apart, maar we zullen zien Knipoog

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:35

Met Taling gaat het ook vast lukken, jullie vormen echt een leuke combinatie.

Fijn dat het met Ironique ook weer beter gaat, ik vind het nog steeds erg knap van je dat je besloten hebt haar niet meer uit te brengen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 01:25

hé wat goed nieuws!! Genieten van Dirk en presteren met Tjalling, ideale combi toch?? Lachen

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:50

Wat leuk dat Ironique weer fit is
En Taling gaat je veel rijplezier geven, let maar op! Goed nieuws allemaal!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:39

Fijn zeg
Kun je lekker gewoon rijden met Ironique en genieten van je paardje.
En toch nog spetteren in de ring met een ander paard.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 18:39


Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:46

jammer dat je stiekem een maandje eerder gaat maar in Almelo gaan we weer gezellie bijkletsen.
Ik ben heel erg benieuwd naar je Fries en als hij op concour net zoloopt als op de foto's heb je zo je eerste punten in de B binnen.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:55

Fijn dat het wel zo lekker gaat...
Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje kriebels krijgt. Gelukkig ben je niet helemaal wedstrijd af, ik ben benieuwd hoe het gaat als je Taling gaat starten!

[edit]Domme typo Bloos [edit]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, dollyspikkel, Ginny135, Kopmeeuw, La_Lune, Lanoca, Mutti, nikolletje, pamts1, Poekkie, renatexx, Sanne_zepp, SentiBot, Sjafrane, Spike2019 en 82 bezoekers