ik wil later nooooit..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

ik wil later nooooit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:24

Dit riep ik altijd, ik wil later geen saaie bruine pony hier! ik wil een bonte *LOL* dat riep ik al vanaf het begin..
en ja hoor wat heb ik gekocht; een saaie bruine Wat voor paard wilde jij nooit en heb je nu toch?


Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:25

een schimmelhengst en wat kreeg Raimaer vorig jaar

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:27

whaha, ik ken ook iemand die wou absoluut geen zwarte en nou heeft ze een zwarte Haha!
zelf wil ik geen vos (kwpn) hoewel ze best mooi kunnen zijn heb ik niet zoveel met vosjes Haha!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:27

een paard met een bles .en wat heb ik nu een paard met een bles Haha!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:28

Ik wilde een bruine met zwarte benen, manen en staart.. en die heb ik Haha!
Maar verder heb ik ook een bonte, voor zover ik weet, wilde ik ook geen bonte vroeger

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:28

Ik wilde vroeger nooit een arabier! Het liefst wilde ik een bruine KWPNer. En nu heb ik een vos arabier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:31

stom eigenlijk he..net zoals heel veel mensen riepen ik wil geen schimmel en nu hebben ze er 1! en mijn vader riep altijd er komt hier nooit een pony, die kopen we NIEt en wat hebben we, juist een pony!!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:31

ik wilde nooit een vos..of een vos met lichte manen..die heb je al zoveel..nu heb ik zo'n shet..en een haflinger erbij gekocht...ach jah..uiterlijk is niet altijd alles toch Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:35

Haha, ik kreeg ook nooit een pony en nu heb ik er een! Haha! Haha! Haha!
Ben er nog steeds heeeeeel blij mee.
Beetje off-topic

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:37

wat is er mis met bruin??? >;)

Citaat:
zelf wil ik geen vos (kwpn) hoewel ze best mooi kunnen zijn heb ik niet zoveel met vosjes

of een kwpn vossemerrie? >;) Dat is het beste paard van de wereld hoor Schijnheilig

nee in mijn pennytijd wou ik ook alleen maar een paard als het ofwel bont, ofwel valk ofwel palomino was. Schijnheilig En nu zit ik ook opgescheept met een doodgewone kwpn vossemerrie(ja zeg maar wat daar mis mee is hoor >;) Tong uitsteken ) een een saaie bruine ruin Haha! naja saai, zo saai zijn ze niet.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:38

ik heb nog nooit een kleur gekocht die ik eigenlijk nie wou, altijd toch wel een kleur geweest die ik mooi vind.
Wel een onbeleerd paard kopen terwijl je eigenlijk op zoek bent naar een paard wat minimaal M gelopen heeft...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:40

Ik wou altijd een donkerbruine Oldenburgerruin, maar ik heb nu een platenbonte schimmelmerrie. En Tiq is dan ook nog eens een KWPN-er.

Eadem mutata resurgo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:46

geen merrie!!!!! geen KWPN (veel te saai, allemaal hetzelfde) en geen schimmel (supermooi, maar veel te lastig om schoon te houden) en wat is het gewordne: een schimmelmerrie, een KWPN en ja,...... Het was gewoon liefde he

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:50

ik wou geen zenuwpees, zit er nu tog mee

F

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:54

[quote="xKatleentjex"]wat is er mis met bruin??? >;)

Op zich is er niks mis met bruin maar ik vond het zo`n saaie kleur..net zoals vos vind ik ook niet zo leuk..maar toch is Lucky bruin..ik wilde altijd een aparte kleur, bont ofzo..

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:57

Ik zal nooit een fjord kopen zijn wel leuk en lief maar spreekt me niet aan......Ik spreek jullie wel weer als ik ooit n paardje gekocht heb (zul je zien is het een fjord)
haahah Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:05

Vroeger wilde ik altijd een schimmel met zwarte benen, manen en staart en een donkere neus (je ziet ze wel eens in films langskomen)... Echt helemaal weg was ik van die beesten! Verder was er niet iets dat ik echt niet zou willen... ik vond (en vind) eigenlijk alle paarden mooi op hun eigen manier (naja... ze moeten wel een beetje een sprekend hoofd hebben!)

Der Ellmauer Dancing Queen

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:09

Hè, ben ik dan de enige die gewoon thuis komt met wattie zoekt? Ik zocht een brave pony voor buitenritten, liefst eentje met zo'n leuk tuigpaarden-drafje. En als het even kan ook geen paard dat iedereen al heeft, maar toch iets aparters... En ook al geen schimmel.

En waar kom ik mee thuis: een merensmerrie die veel van buitenritten houd en ook heel goed in het tuig kan. Precies wat ik zocht dus!

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:09

ik wilde nooooooooooit een fjord, eigenwijze stomme beesten, en nu heb ik er toch echt 1

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:10

Ik wilde, en wil of heb nog steeds, geen fjord.
Zal er ook nooooooit 1 krijgen. Wel wil ik graag een lichtbruin paard, met bles en witte voeten. Heb er toen ik nog naar een paard op zoek was 1 mooie gezien, maar die was me toch een partij niet lief...

clementia
Berichten: 69
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:12

Ik d8 dat ik zelf ook bruin saai zou vinden, maar ik ken nu een arab bruine merrie en zij is zooooooo mooi, Mooi bruin is niet lelijk Lachen

Wat niet is, kan nog komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:14

Een schimmel ik vond dat absoluut geen kleur.Ik heb als 11jarige dus een schimmel merrie gekregen(het was zo'n betrouwbare pony volgens mijn ouders) 25 jaar later koop ik na vele paarden bezichtigd te hebben uitmedelijde mijn verzorg paard toch maar over.Een joekel van een schimmel!! Haha! .En toch hoop ik nog stiekem om met de tijd een ander kleur paardje te kopen al is het maar vanwege de grapjes rond sinterklaas tijd.


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:27

Ik wil nooitttt een kleine pony, ik wil later een grote dressuurpony *he ik was jong Haha! * mijn eerste paard voldeedt hier wel aan....net een paardje en helemaal kastanjebruin.

tegenwoordig heb ik mijn pony van 1.40 Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:42

Ik wou een bruine met een bles en 4 witte voeten, en wat heb ik: een vos met een bles en 2 witte voeten Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:49

Ik riep altijd, ik wil absoluut geen wit paard of een schimmel en ik heb nou ook een cremmello. hihi!!!

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers