Pony verhuren?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 01:23

Hallo allemaal,
Ik heb eigenlijk een beetje advies nodig.
In juni ga ik stage lopen op Schiphol voor 5 maanden. Ik heb dan niet zoveel tijd voor Iowa, en dat vind ik wel heel erg.
Ik ga haar niet verkopen, want zij mag nooit meer weg.
Nu dacht ik zelf, misschien kan ik wel een ruiter(tje) zoeken die haar kan gaan rijden zolang en veel plezier van haar heeft, zolang ik weg ben en niet zoveel tijd heb?
Ik ga pas februari 2003 weer met school beginnen na mn stage. Maar zou dit een goede oplossing zijn?
Hebben jullie ervaring met verhuren? En hoe zou ik het aan moeten pakken? Advertenties hangen/Plaatsen?
Hopelijk kunnen jullie beetje helpen.
Groetjes Linda


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 09:06

ik zou advertentie op verschillende plaatsen ophangen, een betrouwbaar iemand.
succes ermee

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:14

misschien kan je dan iemand zoeken die hem in de buurt van schiphol stalt dat je kunt kijken wanneer je wilt..?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:21

Wij hebben wjerdo ook verhuurd gehad. Keek naar mensen die graag een paardje wilde verzorgen en er ook wat voor wilde betalen, maar wel met alle voorzieningen net als een eigen paard.

doet idd advertenties plaatsen en ophangen. Veel kinderen willen graag een eigen pony/paard maar ouders kunnen het vaak niet betalen of hebben geen zin in die verantwoording. Zo'n kind moet je eigelijk hebben,


suc6 ermee

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 00:44

Ik zou als ik jou was wel een contract op laten tekenen, ik weet niet of je van plan was je paard ergens anders te laten staan, maar het is wel zo veilig op die manier kunne ze je paard niet ontfutselen als je begrijp wat ik bedoel, er staan dinge in zo als wie er betaalt voor een dieren arts, beslaan, eten en dat soort dinge,, het lijkt me wel een goed oplossing voor je

veel geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, Vagabondo en 44 bezoekers