ik zie het niet meer zitten :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

ik zie het niet meer zitten :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:31

Bah vandaag weer gereden met Sjors. Ze is gewoon zo ontzettend sloom ik kan werkelijk doen wat ik wil maar niets helpt....en telkens dat gemep met die zweep vind ik ook geen manier van rijden (.

Ik word er zo moedeloos van..heb geen eens zin meer om uberhaupt te gaan rijden want ze doet alles behalve dat wat ik wil

Godzijdank begin ik volgende week met prive lessen want ik zie echt door de bomen het bos niet meer

Moest het ff kwijt...

Gr Claudia

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:33

misschien moet je eens naar haar voer kijken en even de va laten kijken of ze niet een infectie van het een of ander heeft.........

succes!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:38

heb ik al gedaan dierenarts en paardentandarts zijn er al geweest maar kunnen niets vinden en is ze 100% gezond verklaard. Het voer ze krijgt brok met meusli 2x daags en drie keer daags hooi....Dat moet toch genoeg lijtk me...

Ik heb meer het idee dat ze me in de maling zit te weten, aangezien ze al op leeftijd is (20) en ze nu volgens mij zoiets heeft van nu vind ik het welletjes, terwijl met een buitenrit ze juist de friste is van alle paarden. Ze wil volgens mij gewoon niet aan het werk....en das baalen want ik kan er echt niets mee beginnnen zo. bah!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:44

Hopelijk helpen die prive lessen .. Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:45

ja idd yellowfish misschien zijn we toch niet zo'n goede combi samen Boos!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:07

Lessen doen een hoop......... wellicht helpt het....... slechter kan het niet worden toch....... succes!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 20:16

bedankt!!gijsenkim, ik zit ok met smart te wachten op die lessen, jammergenoeg had ze niet eerder tijd voor me...maarja beter laat dan nooit Haha!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:01

Vervelend he dat je paard met jou gaat rijden in plaats van jij met het paard .....hihi
Erg vervelend ja ,
ik wens je nog veel succes

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:08

Ik hoop ook dat die lessen gaan helpen..want zo is er ook geen lol meer aan he!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:10

Succes meisje!! ik heb juist een Ongelovelijk druk paard en geloof me dat is ook niet alles

Shariff you rock my world. (L)

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:12

wellicht probeert ze je aan te geven dat ze het zat is en dat ze van haar rust wil genieten.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:13

Oeps ik had het niet helemaal goed gelezen denk ik Haha!
solly Haha!
veel succes in ieder geval

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:14

Succes met je lessen.. dit is geen lol meer..
maar t word wellicht beter dan!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:15

ik ben het wel zat cheveyo maar ik zou haar voor geen goud willen missen, alleen gaat het zo niet langer Ik moet er gewoon ff hulp bij hebben want wat ik ook doe voorwaarts lopen wil ze niet...

Dus die lessen hadden hadden bijwijze van spreken vandaag al mogen beginnen..zo heb ik er zelf geen plezier meer aan en dat merkt zij natuurlijk ook gevolg daarvan is dat zij ook weer stront chaggy is.. niet leuk dus..

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:17

bedoel je te zeggen dat wanneer jouw paard aangeeft dat het rust wil, dat jij daar geen boodschap aan hebt omdat je haar voor geen goud zou willen missen?????

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:26

hmmm neej dat is het hem nu juist....ik ben absoluut niet fanatiek aan het rijden met haar maar me instructriese meld zelf ook dat ze me in de maling neemt omdat ze gewoon geen ZIN heeft om wat te doen. Nou kijk geen zin is natuurlijk heel wat anders dan dat ze echt "op" is. Dat is dus absoluut niet wat ik bedoel. Wanneer ze echt niet kan dan gaat ze met pensioen Haha! maar dit is gewoon klieregiheid, ik zelf dacht hier ook aan maar heb er alles en iedreen al na laten kijken dierenarts (ze heeft zelfs 3 dagen in utrecht gestaan om haar te testen op div dingen), tandarts, fysiotherapeut, paardenhealer, die zeggen allemaal dat ze kern gezond is en nog wel 10 jaar meegaat. Ze kent me gewoon precies en voelt me precies aan. dwz dat waneer ik er weer als een boom tegen op zie om te gaan rijden dan gaat het juist ook fout!!1

Kortom ik moet dringend weer les hebben.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:31

utrecht kan niet in haar bolletje/zieltje kijken toch?
maar dat van mij is slechts een optie.
succes met je lessen volgdende week, hoop voor je dat ze inderdaad vooruit gaat.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥


Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:35

daar heb je gelijk in, maar je begrijpt dat ik er 100% zeker van wou zijn dat ze lichamlijks niets mankeerde. Ze is verders vrolijk enzo hoor, daar hefet ze ook alle reden toe (komt elke dag los en krijgt genoeg aandacht van mij Haha! ) alleen met rijden is ze zo. Maar goed ik houd jullie op de hoogte van de hopelijke vooruitgangen!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:37

mischien is ze gewoon aan vakantie toe, kan ook. dat is natuurlijk ook gewoon een optie laat haar een paar weken staan, wie weet knap ze er wel van op. Is maar een idee hoor.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:29

Ik heb ook een "Oudje"staan. Die is 22. Hij vind werken in de bak ook niet zo super meer, daarom rij ik veel buiten en wissel in de bak erg veel af. Dat wil niet zeggen dat ik helemaal niet meer in de bak rij, zo'n 2 dagen in de week rij ik hem wel vrij intensief. Dat vind hij ook goed en erg leuk, dan werkt hij gewoon mee en kan ik een half uur tot 3 kwartier alles meepakken. Als ik 5 dagen in de bak zou gaan rijden ben ik alleen maar bezig met ruzie maken is dat is voor ons beide niet leuk. Het liefste zou ik 5 dagen in de week lekker dressuur trainen in de bak, maar hij vind het niet leuk en je moet toch echt samen werken.
Wat Cheveyo misschien probeert te zeggen is dat je paard het misschien even gehad heeft, misschien wil ze nog wel werken maar vind ze dat het in de bak wel welletjes is geweest. Die van mij kan geen dag stilstaan, zo graag wil hij lopen, maar als ik voor de 4e dag ofzo de bak inloop is z'n enthousiasme een eidn gezakt. Kijk eens verder dan lichamelijk of dat ze je probeert te misleiden. Ik zou haar niet helemaal op vakantie zetten maar haal wat druk van de ketel en ga wat 'stom' aan een lang teugeltje door de bak draven, balkjes rijden of maak lange ritten, misschien dat het dan een stuk beter gaat..

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:34

sommige mensen kunnen iets nou eenmaal beter uitleggen dan een ander, dank je ymke

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

powergirl

Berichten: 49
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: vollenhove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:12

he,
ik wens je echt heel veel sucses met je pony!!!
ik hoop dat het na de lessen al een stuk beter gaat en je moet hem vooral niet gaan verkopen omdat ANDEREN DAT BETER LIJKT je moet het alemaal zelf beslissen dus.............. veel sucses met je lessen!!! OK dan!

Love Timo 4-ever

powergirl

Berichten: 49
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: vollenhove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:15

he,
ik wens je echt heel veel sucses met je pony!!!
ik hoop dat het na de lessen al een stuk beter gaat en je moet hem vooral niet gaan verkopen omdat ANDEREN DAT BETER LIJKT je moet het alemaal zelf beslissen dus.............. veel sucses met je lessen!!! OK dan!

Love Timo 4-ever

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 23:37

afwisselling is er ook wel hoor...ze hefet zowieso twee dagen per week rust, en van die 5 dagen dat ik er rijd is het 2x in de bak en 3 daarvan een ritje buiten... weer of geen weer dat heb ik me aangeleerd... en juist wanneer ik met der aan de slag ga op zandpaden of wat dan ook dan gaat hjet super!! misschien is ze idd de bak zat....we zull.een zien wat de lessen brengen!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:22

ik wens je ook veel sucses met het rijden en ik hoop da je privelessen gaan helpen! ik heb nu ook zoon periode dat me paard ut gewoon ni wil en nou gaak gewoon wa meer de bossen in en wa vaker lol maken met hem en ik hoop da ut daarna weer beter gaat gaan.

en onthoud lieve mensen, een kwal is ook maar gewoon een pudding die kan zwemmen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Buffelduke, Dyphusion, gerlindie, Indy_Mouse_9, janneke584 en 149 bezoekers