pony staat met hoge koorts

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
signor

Berichten: 90
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: anna paulowna

pony staat met hoge koorts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:05

nou we hebben het ook te pakken hoor onze pony staat met 40.5 op stal hoge koorts en niet willen eten.
hij heeft ook het virus te pakken wat voor virus het is weten we niet maar het is wel hardnekkig.
de ene na de andere word ziek eerst al een paar paarden ziek en nu is het overgeslagen naar de pony's.
hij was zaterdag erg mak in de les maar ja dat kan wel eens gebeuren.
zondag stond hij niet echt lekker op stal dus even temp.
en ja hoor 39.9 echt niet goed dus niet eten en niks willen.
dus slobber gemaakt en sávonds terug om weer te tempen.
nou mog steeds hoog in de 39 .eerst morgen ff aankijken en ander de dierenarts erbij.
en ja hoor maandag 40.8 dus de dierenarts erbij aan de antibiotica en de quadrisol om de koorts naar beneden te krijgen en voor de rest maar afwachten.
dinsdag morgen koorts wel iets omlaag nu 39.8 en dus medicijnen gegeven en straks weer ff kijken hoe het nu met hem gaat hij voelt zich ook wel heel erg zielig.



Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:23

Ja, balen he! Mijn paard staat er sinds zaterdag precies hetzelfde bij. Maandag is DA geweest, toen had ie 40,2 graden koorts. En hij staat al op boxrust, dus hij is eigenlijk al zielig genoeg, maar ja...
Maar vandaag ging het al een klein beetje beter, hij had vanochtend zn hooi alweer bijna op en hij was net erg blij toen ik aankwam met zn slobber! Even geduld hebben dus, komt wel weer goed...
Jij ook sterkte dr mee!!!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:44

Klinkt niet best, sneu zeg...
Ik hoop voor je dat hij snel weer beter is
Sterkte!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

signor

Berichten: 90
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: anna paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 09:02

nou gisteravond weer bij hem geweest en de koorts was amper gezakt hij had mog 40.05.
dus medicijnen gegeven en de dierenarts gebeld omdat ,hij stond te trillen op zijn benen die zei kijk over 2 uurtjes nog maar een keertje of de koorts is gedaald.
dus ik laat op de avond weer terug en ff kijken nou was het 39.9 en nog steeds had hij het koud .
dus vandaag ff snel een warmere deken halen en die er maar op doen en hopen dat het weer beter gaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Donnatella, Igniss, Loe_Loe, Moonlight17, Wijzig123 en 143 bezoekers