ik vind het zo zielig... te groot?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

ik vind het zo zielig... te groot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 19:07

de laatste tijd als ik op django rijd dan voel ik me veel te groot voor hem! hij lijkt er niet zo'n last van te hebben maar als ik hem aandrijf moet ik mn benen helemaal om zijn buik leggen en zn nekje is heel kort voor mij gevoel als ik erop zit. is het niet zielig voor hem?
het is een slanke arabier, hij is ongeveer 1.45 iets kleiner misschien. Ik ben 1.73 en weeg iets minder dan 60 kg.
Ben ik niet te groot/zwaar voor hem?
ik voel me echt te groot en te zwara en daarom gaat het lessen ook niet zo lekker want dan denk ik de hele tijd dat ik te zwaar ben en dan kan ik gewoon neit lekker op hem stappen.
ik denk dat ik niet meer op hem ga lessen maar ik wil wel in de zomer met hem naar buiten.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:10

je bent niet te zwaar.
te groot voor de pony niet, misschien voor de "mooi" wel, maar dat is helemaal aan jou.
Als je pony gewoon loopt ( kan me haast niet anders voorstellen ) is er niets aan de hand !

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:12

Ik denk dat je het beste ff een foto neer kunt zetten, sommige mensen hebben een groter bovenlijf en andere hebben grote benen !
En de bouw van je pony telt ook mee! Misschien ben je wel iets groot, maar niet té groot, dat alleen het beeld verstoord wordt!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 19:16

nee de meeste vans tal zeggen dat ik helemaal neit te groot ben maar ik vind van wel.. ik zal even een foto zoeken want de meeste doen het niet.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 19:27

IK maak nog wel een goede foto.
als hij naar beneden loopt dan is het niet zo erg maar als hij met zn hoofd rechtop loopt dan voel ik me echt te groot... Verdrietig
Laatst bijgewerkt door djangogirl op 17-02-04 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:31

Zover ik kan zien vind ik het heel erg mee vallen! Ik vind dat het gewoon nog kan!!!! ( Dus niet zeuren Tong uitsteken Knipoog )