een pizza etend paard!!??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

een pizza etend paard!!??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 15:11

nou vanaf gister spoort puk officieel niet meer Haha! ( deed ze al niet maar nu echt niet meer) zat ik lekker op stal met wen(lissalover) pizza te eten....voel ik ineens allemaal geblaas in me nek..draai me om en kijk recht in de neus van puk! die vond dat zij eigenlijk ook wel een stukje pizza luste!! dus ik gaf haar een stukje van het korstje ( met de gedachte dat spuugt ze toch uit!! *LOL* ) maar... nee hoor mevrouw stond helemaal te genieten van dr korstje Haha! Haha! en na een sessie luid gesmak en gekwijl..stond ze me weer aan te kijken met een gezicht van"ja t is op mam! Next please!! " een pizza etend paard!! hahaha OK dan!

wie heeft er nog meer zo'n raar paard!!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...


ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:25

die van mij eet banaan maar ze zal wel lang niet de enige zijn

en onze hond eet alles wat de paarden ook eten. *LOL*

.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:26

Geen paard die pizza eet, wel een hond... Mijn hond krijgt altijd het korstje van mijn pizza. Als hij me zit aan te kijken terwijl ik eet krijgt hij niks, dus hij gaat mooi plat liggen en kijkt de andere kant op. Zodra ik de punt (behalve dus het korstje) op hebt, gaat hij netjes zitten. Dan krijgt hij ook het korstje...

Maar ik eet ook nooit pizza in de stallen, misschien dat het daar aan ligt? Haha!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:27

ikjuh schreef:
die van mij eet banaan maar ze zal wel lang niet de enige zijn

en onze hond eet alles wat de paarden ook eten. *LOL*

die van mij eet ook banaan.
haha ik eet ook nooit pizza op stal dus ik weet het ook niet of die het lust Haha!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 15:46

ja was een beetje laat klaar met werken..en ik had oooh zo'n honger hahaha dan maar pizza halen en op stal op smikkelen!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:49

Splash die eet echt bijna alles ! Behalve dat bruine brood met noten , waldkorn ofzo heet het , dat lust ie weer niet.

    S p o t.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 15:58

nog zoiets puk at tot voor een half jaar geleden geen wortels! die spuugde ze gewoon uit met een gezicht van getver mam wat heb je me nou weer gegeven!! Haha! nu vind ze ze wel heerlijk!! raar paard!

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

fybro_rulez

Berichten: 203
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Maaseik (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:26

mij pony lust => koffie,coca cola,fanta,sprite,... en ze lust bananen,pizza en nog veel meer.en mijn honden vreten al het eten op van de paarden:D

MiEn SjAtTiEz=> Britt*Broske*Romina*FyFeL*NaThALiE*ILLUsion*Sheila*Bijoux*RoMeO*ReNko

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:43

Mursey is dol op heksenheyltjes, die dropjes met salmiak erin.
En dan het liefst de zoete!!
Ik heb ook een gek paard!
Maar een banaan spuugt ze verongelijkt meteen weer uit. Evenals een hoop andere dingen Haha!
VERWEND!

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:08

mm ik weet niet mijn pony krijgt nooit snoep dus.. of ze het lekker vind weet ik niet maar ik denk van wel want het is echt een vreetzak. Wat ze wel heerlijk vind is meloen ??? die had ik in de zomer een keer, van die water meloen en ze hapte ineens naar dat ding... oke eet dan maar op want dan lus ik het niet meer. Maar dat vond ze dus errug lekker


BlackBeautY

Berichten: 16
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Vriescheloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:11

Lekker Pietza.

I love black beauty 4 ever

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:52

ik heb mn pony een keer een klein beetje bacardi breezer gegeven. Hij stond zo te schooien en ik d8 dat lust ie toch niet. Mooi wel dus..

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:56

Haha, moest je daarna nog rijden? Knipoog

:brr:

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:44

Ik heb ook een pizza eter !

Op een van mijn vorige stallen brachten ze wel eens brood van de bakker, toevallig zat daar zo'n klein pizza broodje bij en ja hoor die ging er gewoon in. Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

McLoessie

Berichten: 51
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:50

Zwart-wit snoepjes, andere salmiak dingen, mentos in alle vormen. Toen we wisten dat ze afgemaakt moest worden werd ze lekker verwend door ons *LOL*

Raya is my personal best!

CARNAVAL was mooi *LOL*

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:57

die van mij at altijd manderijntjes als iemand op stal een manderijntje pelde stond ze al te hineken en met haar benen te schrapen maf beest

Trotse mamma van een prachtige dochter Lianna Louisa geboren 2 aug 2010

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:02

Prince eet snoep, chips, ijs, patat, koekjes, cola, sinas.. Je kunt het niet gek genoeg noemen of hij eet het Lachen

Obelix is gewoon stoer!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:03

Als ik met een vriendin van me (samen op haar tinker(zie staat te koop))
naar het bos ging kwamen we altijd langs het friettentje en kocht stef altijd een ijsje , raad eens wie er ook altijd een moord doet voor dat ijsje??? jep haar tinker ......tara is er gek op!! (softijsjes enzo haha) Vork

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:18

rare paarden...de mijne krijgt geen gekke dingen....is dat niet slecht?

Karaat_the_newforest op Instagram

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 08:49

nou echt gezond is het niet maar ze krijgt t ook niet vaak maar gewoon om ff te kijken wat ze allemaal voor gekke dingen eet..we zitten nu op de mandarijnen, pizza, ijs, caneelbroodjes(daar doet ze een moord voor!!) ...en er komen vast nog veeeeeel meer dingen achteraan!! *LOL*

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:52

Ehm vergeet je de bananen niet??? En dik met 'r (jouw) roze koek??? Die blijf ik leuk vinden!!!!

Ga je weg heb je paard en een koek in de verpakking, kom je terug heeft het paard het plasticje, leeg aan d'r lippen hangen....

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:52

Die van mij wil nog weleens mn sultana opeten voordat ik de kans krijg Schijnheilig Pizza heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd Haha!

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:55

MMMM brooodje kroket, maar het ging hem meer om het broodje dan om de kroket. Hij at het wel op. En dropjes lust ie ook.

Vrijdag eerste springconcour met de Mermus
SPANNEND.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 09:27

oh ja die banaan hahaha

en die vuile jatterd van jou...met mn heerlijke roze koek!! ik had me er echt op verheugd...ging ff drinken halen...kom ik terug koek weg en een paard met een snor vol kruimels en leeg zakje tussen dr lippen!!! Haha! en dan met een gezicht van : "ikke niet hoor mam...t waren de kabouters enzo" Schijnheilig

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.

Cut the bullshit out of your life...

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 09:36

pepermunt lust mijn paard niet dat spuugt ze uit en dan vreet de andere het op (of de hond)

.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xSCWx en 45 bezoekers