ik heb het dan eindelijk toch besloten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

ik heb het dan eindelijk toch besloten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 18:41

na lang nadenken en voors en tegens tegen elkaar te hebben afgewogen heb ik toch besloten om mijn paard aan Esther mijn verzorgster te verkopen...

Eigenlijk lucht het wel op... Raar maar ik weet dat het wel de juiste beslissing is..

Het is niet omdat ie niet lief is enzo maar puur omdat ik heel graag verder wil met springen en daar heeft ie niet de capaciteiten voor... Het zou niet eerlijk zijn ten opzichte van hem om daar toch mee door te gaan.... En alleen rondjes in de bak is niks voor mij....

Nu kan ik op mijn gemak rond gaan neuzen wat voor een paard ik dan graag zou willen hebben.... Iets met springbloed in ieder geval..

Wel tof is dat Ingenieur in ieder geval op deze stal blijft en ik er altijd als ik nog wil op mag rijden...

Het zal toch nog wel moeilijk maar weet dat ik verstandig aan doe..


Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:45

Nou mooi toch, ieder1 blij. En jij weet zeker dat je paardje het goed heeft. En misschien mag je er af en toe gewoon nog ff op rijden Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:48

Op een gegeven moment moet je keuzes maken, en als je met tegenzin naar je paard toegaat, dan hebben zowel jij als ook je paard daar niet veel aan. Je weet dat hij goed terecht komt. Heel veel plezier toegewenst bij je zoektocht, en ik hoop dat je snel ergens tegenaanloopt (en het dan nog betalen kunt ook Lips are sealed)

Je suis Charlie.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 18:53

thanx voor de reactie's... Ik heb al een paard op het oog maar kan het financieel nog niet rond krijgen.... Ik moet idd gaan kijken wat de mogelijkheden zijn voor mij... en dan kijken op wat voor een termijn ik een ander paard kan kopen.... Eerst maar even sparen denk ik..

Zal wel even wennen zijn paardloos....


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:54

sabineG schreef:
Zal wel even wennen zijn paardloos....


Kan ook verfrissend werken....Lips are sealed
(Ben blij dat ik op dit moment de paarden heb)

Je suis Charlie.

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:15

Veel geluk, bij het vinden van een paard dat bij je past, waar jij bij past ... Zodat zowel jij als het paard zich gelukkig voelen! Lachen

"Tenslotte ben ik niet tevreden over mijn gedachten. Ik zou wel eens iets heel anders willen denken. Maar wat? Ja, als ik dat wist, dan dacht ik het wel."

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:19

Veel succes met het kiezen van een goed paard!

siksiksiksiksik Schááááááááááááápjes

Als ik mijn ogen dicht doe voor een enge hindernis, hoop ik altijd maar dat mijn paard niet hetzelfde aan het doen is

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:01

Goed zo; je hippische wereld wordt een stuk leuker als je weer meer plezier beleeft aan eigen paard.
En als je verzorgster goed voor je paard is, en er blij mee is, waarom dan oook niet?

Veel plezier met de zoektocht naar je nieuwe springcrack!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:13

Fijn dat je je paard kunt verkopen aan een bekende. Succes met het zoeken naar een paardje dat aan jouw eisen voldoet.

* To Belg, or not to Belg *

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:04

het is moeilijk maar het zal je lukken Ach gut OK dan! *LOL*

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

zuppie
Berichten: 120
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: mooie twenteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:49

Knap hoor, dat je besluit dat je je paard verkoopt OK dan! . Dat getuigt van een goed doordachte keuze en zelfkennis *LOL* . Als je weet dat je verder wilt, kun je het beste de knoop doorhakken. Hoe moeilijk dat ook is. Ik zou niet graag in je schoenen staan. Maar ik wens je veel succes met het vinden van een goed springpaard Ach gut .

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 01:14

Hoi Allemaal,

Hier dan even een berichtje van Esther. Ik heb dus vandaag gehoord dat ik ingenieur kan kopen. Ik hoefde daar geen moment over na te denken. Hij is mijn grote paarde liefde. Ik hoefde er dus geen seconde over na te denken om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
Ik vind het heel moedig van sabine dat ze deze knoop heeft door gehakt en ze weet dat hij goed terecht komt, aangezien ik hem al 3 jaar rij!!!!

Lieve sab, je weet dat je altijd heerlijke bosritten op hem mag blijven maken!!!!

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 06:41

Thanx Es!! Ik weet zeker dat Ings bij jou het net zo goed krijgt als bij mij!!! Anders zou ik het ook niet doen.... Ik weet dat het de beste keus is en k moet zeggen dat ik me wel een soort van opgelucht voel... Het zal uiteraard best even wennen zijn maar gelukkig blijf je lekker op dezelfde stal.....

In ieder geval hoop ik dat veel plezier met Ings mag hebben en geniet er maar lekker van...... XXX

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 12:20

wat een happy end!
(pinkt traantje weg) Knipoog

Faber quisque fortunae suae

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:16

Altijd moeilijke beslissingen maar je weet wel dat het meisje er goed voor zal zijn omdat ze een tijd je verzorgster is geweest.

Succes met zoeken naar een paardje

gr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:25

He dit is goed om te lezen. Alledrie blij! Veel geluk allemaal!

Kimana

Berichten: 45
Geregistreerd: 05-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 02:54

Hoi Esther,
GEFELICITEERD!Eindelijk een eigen paard, en dan nog wel INGS!
Leuk voor je hoor, hoop dat Sabine ook snel een leuk paard vind, dat maakt het voor haar ook een stuk makkelijker, toch!
Geniet er maar heerlijk van!Liefs Trudy

Heel wat nieuwe foto's in mijn profiel!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:22

Ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen. En vind het ook knap dat je zo eerlijk bent naar je paard, dat zouden meer mensen moeten zijn. Je hebt in ieder geval de zekerheid dat hij een goed tehuis kijgt, wat wil je nog meer?!
Heb je inmiddels al concreet iets anders op het oog?

...

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 10:52

Heb een erg leuk paard gezien... maar moet ik nog even bekijken.... Als het zover is horen jullie het uiteraard!!!!!!

Bevalt prima in duitsland...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:58

Je hebt nog geluk dat het paard inderdaad niet verdwijnt en naar iemand gaat die je kent. Het paard zal de verandering zo niet veel merken. Ik denk dat je het zo goed afgewerkt hebt. Wat voor paard zoek je trouwens, al wat ouder of nog jong?

De hond is de betere mens

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:02

Nou ik denk dat je inderdaad een goede beslissing heb gemaakt!
Als ik ook dat lieve berichtje van de nieuwe eigenaresse lees ...toppie.

Succes met het vinden van je droompaard OK dan!

Those we loved but lost
are no longer where they were
but are always where we are.

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:08

Fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Ik hoop dat je een paardje kunt vinden dat goed bij je past, wel fijn dat je ex-paard bij je op stal blijft staan. In ieder geval heel veel succes met je nieuwe paard straks!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:38

He dat is wel een moeilijke maar ik denk wel een hele fijne oplossing zo, het paard zal er inderdaad niet echt bijzonder veel van merken, je bijrijdster heeft d'r grote liefde voor zichzlef en jij kan een beter passend paardje kopen.......!!!!!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:55

Als je zelf al weet dat het de goede beslissing is, is het goed dat je hem hebt genomen, je bijrijdster gelukkig, paard gelukkig, jij gelukkig nu je op zoek kan gaan naar een nieuw paardje dat wel aan je eisen voldoet.. !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:06

knap hoor! dat je zo'n grote stap hebt durven nemen! je weet natuurlijk nu wel dat hij in goede handen is, en je hem altijd kn blijven zien en rijden! nu kan je een nieuw paardje nemen die aan al je eisen voldoet *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Danij, Devitootje, GoogleAdsense, hollie, ijslandfan, Iris_Casper, laura22, Salinah, sterregoud, Titsia, xDeena_ en 149 bezoekers