chaotisch begin van de les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

chaotisch begin van de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 00:52

vanavond had ik les op de club, met paard Oeterma Haha!
heel leuk allemaal, maa rik zat er op, was net een btje aan het inrijden, toen een vrouw(sommige kennen haar wel) haar paard even liet rollen(ze had net gelest) paard rolt over, met zijn benen tegen het schot! hij kon dus niet opstaan hij kon dus helemaal nix meer! zag er zo zielig uit! Verdrietig intussen iedereen in paniek in de kantine....
ik had me handen vol aan oeterma want nadat het paard tegen de wand klapte sloeg oeterma helemaal door Verward Schijnheilig en maar te stuiteren en gek te doen! intussen zat ik gewoon te kijken hoe het daar zijn gangetje gingO:)
maja oet flipte helemaal, waarom dat nou precies gebeurde weet ik niet, want er was alleen maar ene knal! misschien de paniek er om heen, maja al met al liep het goed af......ik vond het er maar eng uitzien! paard bewoog helemaal niet meer maar met wat huld van wat mensen heeft hij zich weer los kunnen maken!

uiteindelijk heb ik wel redelijk gereden, maar ze was toch een btje stresserig! Bloos

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:59

Je schrikt je echt rot als zoiets gebeurd Bloos Hopelijk houdt het paard er niets aan over.

Ze moet trouwens wel aardig in de buurt van het schot gestaan hebben als hij zich vastgerold heeft...


Ik raak er trouwens steeds meer van overtuig dat Otermo en Oeterma famillie zijn Knipoog

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:17

lekker bijde hand van die mevrouw. als je paard laat rollen dan zorg je toch dat je in het midden vand e bak staat

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:21

Ik snap ook niet dat ze niet in het midden van de bak gaat Verward
En hopelijk heeft het paardje niets.
En dat jouw paardje gek werd kan ik wel begrijpen Haha!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:22

Ik hoop niet dat die vrouw haar paard liet rollen in de bak waar jullie aan het rijden waren Verward Best gevaarlijk, zo'n loslopend paard tussen de ruitertjes. Als dat paard lekker gaat rennen en de rest gaat er achter aan... Scheve mond

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:26

lindatje schreef:
Ik hoop niet dat die vrouw haar paard liet rollen in de bak waar jullie aan het rijden waren Verward Best gevaarlijk, zo'n loslopend paard tussen de ruitertjes. Als dat paard lekker gaat rennen en de rest gaat er achter aan... Scheve mond



Dat snap ik dus ook nooit, op de vorige stal waar ik stond mocht het niet, maar deden mensen het toch.
En ja, als de 1 het doet dan moet iedereen het doen.. Verward
En als ik dan vroeg, of ze er geen gevaar inzagen, vooral voor de mede bakgebruikers, dan kreeg ik te horen, dat hun paard noooooooit wat deed, en dat het altijd goed ging...

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:45

Sall"]
[quote="lindatje schreef:
Ik hoop niet dat die vrouw haar paard liet rollen in de bak waar jullie aan het rijden waren Verward Best gevaarlijk, zo'n loslopend paard tussen de ruitertjes. Als dat paard lekker gaat rennen en de rest gaat er achter aan... Scheve mond



Dat snap ik dus ook nooit, op de vorige stal waar ik stond mocht het niet, maar deden mensen het toch.
En ja, als de 1 het doet dan moet iedereen het doen.. Verward
En als ik dan vroeg, of ze er geen gevaar inzagen, vooral voor de mede bakgebruikers, dan kreeg ik te horen, dat hun paard noooooooit wat deed, en dat het altijd goed ging...
[/quote]
Bij ons doen ze dat gelukkig dus nooit (tenminste ik heb het nog nooit gezien of gehoord, dus ik neem aan dat ze zo verstandig het niet te doen Knipoog) Ik vind het echt levens gevaarlijk.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 20:35

inprincipe was de les nog niet begonnen, en wij hebben 2 binnenbakken van beide 20x60. het paard is al rond de 16 en heel braaf, daarom bleef hij ook zo stil liggen.....die van mij zou dus echt in paniek raken!
maar slim was het in ieder geval niet....

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:10

Slim om je paard bij het schot te laten rollen
Hoe ging de les? Lachen