les geven aan huis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

les geven aan huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 12:07

ik ben opzoek vor mijn zusje naar iemand die haar les wil geven in het westernrijden. er is een bak aanwezig. ze rijd op een fjord van 5 jaar en hij is al wel ingerijden vor het western maar ze wil graag samen met hem verder en meer leren. de stal waar hij staat is in hoogwoud. en ik hoop dat jullie iemand weet die aan huis komt.

groetjes en alvast bedankt


Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:20

Google!!! Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:59

Hoogwoud? Volgens mij is er in Middenmeer de mogelijkheid om lessen te gaan volgen bij Ariette Buchter, en ook Henk van Amstel...alleen komen die niet aan huis.

Heeft je zus beschikking over een auto? Misschien met trailer? Dan weet ik wel een adres voor je...

Je suis Charlie.

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 15:21

dat is het hem nou juist ze is 14 dus dat gaat een beetje moeilijk en het is niet z'n makkelijke pony met andere paarden en pony's die bij hem in de bak rijden dus vandaar iemand die aan huis kan komen


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:27

Er is ook een mogelijkheid om hem bijvoorbeeld ergens anders te stallen, en dan moet iemand haar komen brengen?

Je suis Charlie.

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 18:05

ik heb hem al niet achter huis staan. en het zo wel gewoon handig zijn als hij bij mij pony kan blijven staat. dus ik ben echt opzoek naar iemand die bij ons op stal les kan geven. want hij heeft al 4 stallen in een jaar gehad en waar hij nu staat heeft hij het naar zijn zin.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers