ik wil helemaal niet verhuizen.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

ik wil helemaal niet verhuizen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 14:44

mijn ouders willen verhuizen Boos! pffff ik woon hier me hele leven en nu is me ma het zat en wil ze weg Verdrietig ze hebben een mooi huis gezien in Wageningen(jemig das aan de andere kant van NL Huilen ) het is een super groot huis...wat moeten ze daarmee....?!?! er zit verder niet veel land bij en ook geen stal...dus dan heb ik maar pech Boos! ik weet echt niet wat ik moet doen.......ik studeer in Leeuwarden en zie het eigenlijk niet zo zitten om op kamers te gaan omdat ik em paardjes heb! en om die nu ergens te gaan stallen
ik heb hier verdorrie mijn leven, wat heb ik in vredesnaam in Wageningen te zoeken?????? oke ik ben hier niet 1,2,3 weg, maar het kan natuurlijk snel gaan,de makelaar van het huis belde alweer op vanmiddag......
wat vinden jullie.......? ik wil graag mijn paardjes houden en ben echt niet van plan om er mee te stoppen......maar moet er eerlijk gezegd niet an denken om mijn paardjes ergens op een stal te zetten ofzo...heb hem altijd thuis gehad Huilen blehhhhhh ik wil hier gewoon blijven..hier heb ik mijn leven,vrienden,paardensport enz.

iemand in de regio nog een kamertje over + stal Haha! Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:20

He bah, vervelend...Ik zit een beetje hetzelfde..Door de scheiding moeten wij ook verhuizen en heeft mijn ma bijna een flat gekocht..Een van mijn grootste nachtmerries is wel in een flat wonen.Vandaar ook dat ik niet kies,maar 'gewoon' heen en weer 'pendel'...
Sterkte en succes voor jou!


petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:25

Mag je niet zelf kiezen waar je woont? Bij vader of moeder?

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:28

Op zich heb je wel gelijk met dat je heel je leven hebt waar je nu woont, je vrienden, je paarden en al dat soort andere dingen. Maar die krijg je ook wel weer op een andere plek als je gaat verhuizen.

Dat met je paard snap ik wel, als je heel je leven gewent bent je beesten aan huis te hebben lijkt het mij ook niet leuk als je ze dan ineens ergens anders moet gaan stallen.

Veel sterkte dan maar.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:34

Mijn ouders wouden ook verhuizen.
Op het eerst wouden ze verhuizen naar Rosmalen waar pap de zaak heeft.
Maar omdat mijn broers en ik dat niet wouden, zijn ze maar een huis in de buurt gaan kijken.
Ze hebben een heel mooi huis gezien in St. Oedenrode, en in Son & Breugel ook. Maar ik denk dat we pas gaan verhuizen als ik met school klaar ben, de middelbare school iig.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:36

petraaken schreef:
Mag je niet zelf kiezen waar je woont? Bij vader of moeder?


Was deze vraag voor mij?
Zal hem toch even beantwoorden Knipoog
Ik mag kiezen,maar dat wil ik niet.Ik kan niet kiezen tussen mijn ouders en wil liever niet op een flat wonen. Dus ik kies gewoon niet..Blijf bij allebei wonen, dan een dag hier ,dan weer daar,net hoe het uitkomt.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:50

Ik denk dat je je goed beroerd voelt, mijn ouders zijn ook net gescheiden, en voor mij was de keuze niet moeilijk, maar we moesten dus ook verhuizen, en al ligt kootwijkerbroek naast Barneveld, al mn vriendinnen wonen in barneveld en voorthuizen, en ik vind kootwijkerbroek gewoon niets aan, het is nog wel ene mooi huisje, in andermans ogen, maar ik vind het een k.uthuis, gelukkig is het met opstal ruim een hectare en kunnen de pony's blijven, want anders werd ik helemaal gek.

Ik hoop voor je dat er n andere oplossing is, want ik zou pension ook verschrikkelijk vinden, ze staan er nu bij mij tijdelijk op ivm aanleg van de bak, maar echt het komt me de spuigaten uit.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 16:54

mijn ouders blijven wel bij elkaar hoor, voor de duidelijkheid!

evalovesandy: ik wete ook wel dat ik daar vrienden enz kan maken!maar ik ben net zo als mijn vader
ik heb me altijd daar aan vast gekrampt, de paardensport,mijn vrienden maar voornamelijk de paardjes,de vereniging,de wedstrijden, ik vind het vreselijk moeilijk om dat los te laten!kijk dat we gaan verhuizen is nu zeker.......maar ze hebben ook huizen bekeken met stallen...zouden ze dan niet ene klein btje rekening met mij kunnen houden????

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

CSAArabians
Berichten: 984
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:24

Ik denk dat ze op zich wel gelijk hebben door aan zichzelf te denken.
Jij zal naar alle waarschijnlijkheid ook geen jaren meer in huis blijven.
Zoek een leuke pensionstal in je nieuwe woonplaats en dan zit je er zo weer tussen.
Succes OK dan!

www.csa-arabians.com
Gezocht: leuke en betrouwbare verzorg(st)er!!

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 09:01

jeetje Tab, had nooit verwacht dat je zou gaan verhuizen jij natuurlijk ook niet Haha! Maar om dan meteen naar de andere kant van het land te gaan Scheve mond
Ach wie weet is het wel hartstikke leuk op een pensionstal, al zou ik er ook niet aan moeten denken helemaal niet omdat je al jaren gewend bent dat je paarden aan huis staan.

nou veel sterkte....

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 08:46

thanx,
pfffffff ik zie het helemaal niet meer zitten, me ouders maken nu al ruzie! ik kan me moeder wel de grond inslaan,vreselijk dominant zeg! bahhhh je moet me pa eens zien.....ik schrok ervan!vandaar dat ik nu een traantje wegpink!
maja ik heb geen keus,tis gewoon afwachten....... en daar word ik zo moe van......

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 09:29

heej kom op meissie niet de moed laten zakken hoor!! Je ouders komen er wel uit, wie weet ga je wel naar een mooi paradijsje verhuizen. Hou je taai he!! Ach gut

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 12:04

tja das niet leuk ikheb dit ook gehad maar bij mij is het andersom. ik stond op een manege en woonde daar al mijn hele leven. had daar me vrienden enzo. toen gingen we verhuizen en kwam me paard thuis staan. ik wou ook niet mee, maar kon uiteindelijk niets anders want had geen ged voor een huisje. maar nu ben ik wel bij dat ik ben meegegaan.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:28

Gelukkig maar! Dus je hebt het wel naar je zin hier in Friesland, Alike? Ben juist blij dat je meegekomen bent Knipoog

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:53

ja hoor ik heb het er best naar me zin

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:33

Ja ik ken het, mijn ouders wouden vorig jaar naar Barneveld ( Verward ) gaan verhuizen. we zouden dan wel een groot huis krijgen en misschien zelfs wel weiland/stal aan huis, maar ik wou het echt niet! gelukkig wouden mijn broertje en zusje ook niet verhuizen, en het is uiteindelijk niet doorgegaan Lachen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:41

Als wij hier met zijn allen niet willen verhuizen, maar enkel onze ouders, dan hebben we pech hoor... Mijn ouders zorgen voor eten op tafel, niet wij!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:54

Ik vind het eerlijk gezegd nogal egoistisch overkomen van je.
Natuurlijk is het niet leuk maar hoe lang zal jij nog bij je ouders wonen? Ik neem niet aan dat je daar tot je 30e zit.

Ik ben al heel vaak verhuisd in mijn leven omdat mijn vader steeds weer mooie promotie kon maken. Niet leuk, maar alles went. Ik woon nu al 10 jaar in hetzelfde huis en word helemaal onrustig *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 09:14

Tab, anderzijds zit je dan wel veel dichter bij de sgw wedstrijden in het oosten

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:40

't Lijkt me ook niet leuk, maar als je ouders willen verhuizen dan hebben ze daar natuurlijk het recht toe.
Als ik het goed begrijp hebben ze je 18 jaar lang verzorgd en alles gegeven wat je hartje begeerde.
Wie weet hoe lang ze al plannen hebben om te verhuizen, maar gebleven zijn om het jou naar de zin te maken.
Bekijk het ook eens van de andere kant Knipoog

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:07

Niet leuk.
Weet hoe het is ben zlef ook met tegenzin 4 keer verhuist.
Maar als je er weer een tijdje bent is het toch altijd wel weer leuk hoor!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 15:04

Fitzroy schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd nogal egoistisch overkomen van je.
Natuurlijk is het niet leuk maar hoe lang zal jij nog bij je ouders wonen? Ik neem niet aan dat je daar tot je 30e zit.

Ik ben al heel vaak verhuisd in mijn leven omdat mijn vader steeds weer mooie promotie kon maken. Niet leuk, maar alles went. Ik woon nu al 10 jaar in hetzelfde huis en word helemaal onrustig *LOL*


misschien omda jij het gewend bent! maar ik zal wel last hebben van verlatingsangst ofzo! en egoistisch kan ik mezelf nou ook niet noemen, ik ben niet dwars ofzo, ik zeg alleen dat ik niet weg wil, maja maakt mijn ouders natuurlijk verder niet uit, die willen weg, en dan gaan ze ook gewoon!!en natuurlijk hoop ik niet tot mijn 30e bij mijn ouders te zitten, maar ik zit momenteel wel op een klote periode...ik kan niet zomaar een huisje betalen waar ik ff me paardjes kwijt kan!

Lielle: ja je hebt helemaal gelijk, wat zit ik nog te zeuren Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:07

Maar je kunt ook niet van je ouders verwachten dat ze rekening houden met jouw wensen... Laat ik het anders stellen: ik ben mijn laatste paard kwijtgeraakt door onze verhuizing...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

ikke

Berichten: 37462
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:05

Pervinco schreef:
Maar je kunt ook niet van je ouders verwachten dat ze rekening houden met jouw wensen... Laat ik het anders stellen: ik ben mijn laatste paard kwijtgeraakt door onze verhuizing...


En waarom niet?? Je ouders hebben je op de wereld gezet, je toegestaan dat je paarden hebt en dan zouden ze daar plotseling geen rekening meer mee moeten houden? Als jij op vacantie gaat bindt je je hond ook aan de boom zeker!

Op zich is er niet zoveel mis met Wageningen hoor, ik ben er ook komen wonen, nou ja, nu dan in Bennekom, stukje verder, maar het is een leuke, gezellige stad en als je stalling mocht zoeken, PB even, d'r is hier zat mogelijk.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:58

ikke schreef:
Als jij op vacantie gaat bindt je je hond ook aan de boom zeker!


Pardon? Dat vind ik wel een hele trieste opmerking...

Ik vind niet dat ouders rekening hoeven te houden met hun kinderen wb verhuizingen nee - dwz: vanaf een bepaalde leeftijd. Op het moment dat je een kind op de wereld zet, wordt er doorgaans al gezocht naar een goede woonlocatie, scholen, winkels, kindvriendelijk. Op het moment dat iemand 18 is vind ik niet dat daar nog rekening mee hoeft te worden gehouden met verhuizen... Ik vind het al helemaal niet ter sprake dat je ouders moet gaan verplichten om ofwel te blijven wonen waar zij het niet willen, ofwel een huis te kopen met stalling ed erbij. Over 5 jaar ben je het huis uit, en dan? Dan gaan de paarden naar een pensionstalling of helemaal weg, en zitten de ouders met een groot huis dat ze niet willen hebben...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers