Theorie autorijden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Theorie autorijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 18:26

Owh mensen ik weet t echt niet meer, Verdrietig
Ik ben nu al bijna 1 1/2 jaar bezig met me rijbewijs halen ik heb 2 keer me theorie gedaan en 2x gezakt.
Moed heb ik niet meer ik ga steeds meer in een soort van dip zitten Schijnheilig en ik moet er echt uitkomen maar ik zie t niet meer zitten, dat rot autorijden wat meot ik nou ???

Alvast bedankt

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:29

Ik begrijp je helemaal, ik weet hoe je je voelt, ik voelde me ook zooo slecht iedere keer voor die examens/theorie toetsen, ben dan nu toevallig geslaagd voor mn rijbewijs vandaag, maar had dit echt niet verwacht.

Het komt vanzelf wel goed, OOIT moet het je toch lukken! Jammer alleen dat je zoveel geld kwijtbent iedere keer!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:24

Kom op! Het gaat ook jou lukken

Twee keer zakken voor je theorie is geen schande hoor Als je ziet hoeveel mensen er terug mogen komen na elk examen weer. En hoe weinig mensen er zijn die wel in één keer slagen.....

Hoeveel praktijk lessen heb je ongeveer gehad nu?

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:19

als je de volgende keer nou weer zakt (hoop het natuurlijk niet voor je) moet je gewoon een mondeling theorie aanvragen schijnt een stuk makkelijker te zijn.
gelukkig had ik me theorie in 1x maar ben nu al 2x gezakt voor me praktijk!! Tong uitsteken suc6!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:28

Waarom doe je niet zo'n cursus ervoor? dan heb je meer slaginskans en kan je alles vragen wat je wilt. Ik zou daar eens over informeren! Het enigste wat ik je kan zeggen is goed leren en anders die cursus volgen!!!!

Succes sassie je kan t hoor!!!!!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:31

Marrie schreef:
Waarom doe je niet zo'n cursus ervoor? dan heb je meer slaginskans en kan je alles vragen wat je wilt. Ik zou daar eens over informeren! Het enigste wat ik je kan zeggen is goed leren en anders die cursus volgen!!!!

Succes sassie je kan t hoor!!!!!


Zo'n cursus is zeker aan te raden! Heb 't zelf ook gedaan en in die 3 dagen wist ik 't helemaal. Het kost welliswaar wat, maar dan héb je 't tenminste.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:33

Mocht je dit nog niet geprobeert hebben, dan raad ik je aan een cd-rom met daarop de Theorie aan te schaffen.
Hierin is alles heel duidelijk en kun je ook examens doen.
Zelf heb ik er erg veel aan gehad.
Succes! OK dan!