LOTR, trailer van de Hobbit

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

LOTR, trailer van de Hobbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:03

Na het succes van LOTR wacht iedereen met spanning op de verfilming van het boek dat eigenlijk de grondsteen heeft gelegd voor de Lord of the Rings Trilogie....de Hobbit. Geruchten gaan dat er druk word onderhandeld over de filmrechten van de Hobbit, geruchten gaan ook dat deze zijn stukgelopen, geruchten gaan ook dat men er nog niet uit is.Dus we weten eigenlijk niets. Maar intussen is er wel een (nep)trailer van "De Hobbit"...gemaakt door Steve Latham met stukjes film uit LOTR en Dragonslayer, met een muziek eronder uit de film "Requiem for a Dream" door Clint Mansell. Een ideetje hoe die film eruit zou kunnen zien, of er ooit een film gaat komen is nog de vraag. Ik vind hem zelf heel erg goed gedaan...maar oordeel zelf:

Afbeelding

http://www.lathamfilms.com/hobbit.html

Je suis Charlie.


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:14

Heb de hobbit net gelezen, en tja of deze verfilmd mag worden .het mag wel natuurlijk, maarreh van mij hoeft het niet. Al zal PJ er waarschijnlijk wel een mooi spektakel van maken.

- Offline -

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:22

Verklaar je eens nader, waarom vind je dat het bij de Hobbit niet hoeft? Ben je wel een liefhebber van LOTR?

Je suis Charlie.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:25

Ik zou het echt geweldig vinden als ie wel verfilmd zou worden.. ik vond het een fantastisch boek! En aangezien ik het zo jammer vond dat LotR nu af was , kan ik me hier weer op verheugen Haha!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:26

Ik denk dat zelfs Peter Jackson aan de hobbit niets kan verknallen. Als in: misschien kan ie een film maken die recht doet aan het boek, zonder met irreele plotwendingen te komen en de gaafste karakters weg te laten of onnodig mensen/elven te laten sterven.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 21:27

Hoho, we weten nog niet of het doorgaat.

Maar wat vinden jullie van de trailer (nep-trailer)? Ik weet het, hoort eigenlijk onder links....Haha!

Je suis Charlie.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:29

Niet gezien, m'n compu heeft z'n dag niet :/

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:30

Cassidy schreef:
Verklaar je eens nader, waarom vind je dat het bij de Hobbit niet hoeft? Ben je wel een liefhebber van LOTR?


LOTR vond ik gewellig, de film. Dei boeken moet ik nog lezen, maar de hobbit.... Ja ik weet niet of het spanning mee brengt. Misschien wel misschien niet. Ik vond de hobbit niet echt superspannend. Het zal heus wel een mooie, onderhoudende film worden maar van mij hoeft hij niet echt verfilmd te worden.

- Offline -

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:03

volgens mij een nep trailer, heb hem eerder gezien en de stukken waar "smaug" (de draak) in zit zijn volgens mij afkomstig uit reighn of fire. De overige stukken gewoon uit LOTR.
Zou het wel gaaf vinden als er een verfilming komt van de hobbit (van mij mogen ze uberhaubt nog 300 films maken die zich in middle earth afspelen) maar deze trailer geloof ik niet

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 22:15

stef schreef:
volgens mij een nep trailer, heb hem eerder gezien en de stukken waar "smaug" (de draak) in zit zijn volgens mij afkomstig uit reighn of fire. De overige stukken gewoon uit LOTR.
Zou het wel gaaf vinden als er een verfilming komt van de hobbit (van mij mogen ze uberhaubt nog 300 films maken die zich in middle earth afspelen) maar deze trailer geloof ik niet


Goed lezen stef, ik zeg toch dat het een nep=trailer is?

En de stukken van Smaug zijn uit Dragonslayer Haha!

Je suis Charlie.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:16

Er staat ook in het stukje van Cassidy dat het nep is...

- Offline -

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:20

Dat muziekje van Requiem for a dream is zooooo irritant als je het vaak gehoord hebt... Meesterlijke film is dat overigens, maar aan het eind ben je zelf ook bijna gehersenspoeld door dat deuntje en dan zetten ze het hier ook nog eens een keer onder... Beetje jammer!

Nulla tenaci invia est via

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 23:21

Ken die hele film niet...vond het wel een meeslepend stukje muziek.

Je suis Charlie.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:26

Oh ja, dat is het ook, maar in die film word je er uiteindelijk helemaal geschift van! Past wel bij het verhaal overigens. Is wel een aanrader om eens een keertje te huren, wel een heftige film, niet voor doetjes. Over drugsverslaving, compleet met beelden van trips en over hoe mensen afgleiden en geen happy end.

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:11

Ik hoop wel dat de Hobbit verfilmd gaat worden. Hoewel ik ook geruchten gehoord heb dat Steven Spielberg het ook wil doen. Ik denk dat dat niet eens zo'n verkeerde keus is.
Het nut van deze trailer zie ik niet zo in. Het komt meer over als een leuk knutselwerkje van een verveelde puber. Ik hoop dat ze snel met de echt film kunnen beginnen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 11:00

Misschien is de trailer van een echte fan, die het niet kan afwachten tot "de Hobbit" wordt verfilmd. En wat is er mis met verveelde pubers die aan nep-trailers werken? Het houdt ze in ieder geval van de straat.

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 11:18

Cassidy schreef:
Misschien is de trailer van een echte fan, die het niet kan afwachten tot "de Hobbit" wordt verfilmd. En wat is er mis met verveelde pubers die aan nep-trailers werken? Het houdt ze in ieder geval van de straat.


Ik zeg toch ook niet dat het niet mag?! Ik vind het heel grappig gedaan, maar ik snap het nut er niet van om het als "trailer" op het net te zetten.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 13:31

Ik snap het nut ook niet van die persiflage van het Council of Elrond...Haha! stond ook op het internet.

Je suis Charlie.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:44

Geweldig! Ik hoop dat de film er ook daadwerkelijk gaat komen! Ik heb de boeken nooit gelezen, zit nog wel in de planning maar de tijd ontbreekt Knipoog
De LOTR-trilogy is natuurlijk helemaal geweldig. Ik geloof nu al in the Hobbit, dat wordt gewoon een mega succes!
De trailer is echt leuk gemaakt! Ik heb de overture nu al gedownload. Summeroverture Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:52

Ik vind het wel leuk gedaan die trailer!
Van mij mag de Hobbit best verfilmd worden, zou ik wel leuk vinden want ik vond het een geweldig boek!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:08

Alles wat met LOTR te maken heeft vind ik interessant, hoewel ik betwijfel of de Hobbit net zo intrigerend en spannend wordt als de echte LOTR. Maar van mij mogen ze het gerust proberen, vind het heel jammer dat het nu afgelopen is!

Die trailer vind ik 3x nix, maja, tis ook idd maar een knip- en plakwerkje zonder dat het echt nieuwe feiten geeft. Dat muziekje heb ik op mn computer staan, onder de titel Lord of the Rings 1, maar volgens mij komt het daar helemaal niet in voor. Verward

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 16:32

*Tamara* schreef:
Die trailer vind ik 3x nix, maja, tis ook idd maar een knip- en plakwerkje zonder dat het echt nieuwe feiten geeft. Dat muziekje heb ik op mn computer staan, onder de titel Lord of the Rings 1, maar volgens mij komt het daar helemaal niet in voor. Verward


Hoe moet hij ook nieuwe feiten geven als hij is gemaakt van bestaand materiaal? Nogmaals, ze zijn nog niet eens met de Hobbit bezig...hoe kan er dan ook nieuw materiaal inzitten?

Je suis Charlie.

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:57

vind hem best leuk gemaakt Lachen

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:23

ik had 'em al eens gezien, toen ik probeerde aan de trailer van ROTK te komen afgelopen zomer. ik vind het wel heel goed gemaakt

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:59

Ik zou het enorm leuk vinden als hij verfilmd zou worden! Ik denk eigenlijk wel, de andere delen zijn zo'n ontzettend succes.. deze wereld doet alles voor geld, dus de kans dat hij verfilmd wordt is enorm groot Knipoog .
Deze trailer doet het overigens niet bij mij, maar ik zal het zo nog een keer proberen.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benazir, DotBot, Janneke93, SemrushBot, Varekaj en 47 bezoekers