30 keer op een dag je pasje laten zien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Labello
Berichten: 28
Geregistreerd: 03-02-04

30 keer op een dag je pasje laten zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 12:54

Ze zijn er toch eindelijk mee begonnen de pasjes controle. Nadeel, altijd als je pauze hebt en je moet later weer naar binnen dan moet je het weer laten zien. Goede controle maar de pasjes van de roc scholen zijn allemaal hetzelfde. Laat ze dan metaal detectors plaatsen. Lijkt me veel logischer! Of beiden! Maargoed, word er bij jullie nu ook zo goed gecontroleerd?

banketstaaf was trouwens een meisje moest helemaal terug naar huis om een pasje op te halen, en toen kwam ze op school en toen waren die lui er niet meer Haha! banketstaaf maja!

Er is eens enorme ruzie geweest tussen een stel turken, en sindsdien dat word er flink gecontroleerd.


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 12:57

Bij mij op school wordt er helemaal niet gecontroleerd met pasjes, alleen als je tentamen gaat maken maar verder niet. Mijn vriend zit ook op een roc school maar daar is dat helemaal niet Verward wat is het nut er eigenlijk van??

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 12:58

Ik denk dat het nut is dat er geen mensen binnen komen die er niet horen!!

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl


Labello
Berichten: 28
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 13:01

ja inderdaad. Maargoed zet maar zo'n regenboog neer haha! Dan kunnen ze niet met wapens binnen komen. Er zitten zoveel buitenlanders op mijn locatie, en die ruzie's zijn nog steeds wel een beetje gaande dus Verward

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:09

Regenboog haha ik heb echt een laag humor nivaeu

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:09

O dus als er buitenslanders zitten dan is er ruzie? Nederlanders kunnen er anders ook wat van hoor! maar goed das een andere discussie Haha!

Maar waarom zouden er geen mensen binnen mogen die er niet horen vraag ik me dan af?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:39

Zodat er geen vetes op school worden uitgevochten... denk ik zo. Waarom zouden er wel mensen naar binnen moeten, die er niet horen? Dan heb je daar toch weinig te zoeken?

joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:47

denk dat dat opzich wel mee valt, en alst toch gebeurt ligt t denk ik aan de mentalie tijd van de mensen die het doen.
k bedeol doe datd an buiten weetje, anders maak je der weer zon zooitje van op school en wie kan dat dan weer poruimen idd de congierge en een hoop gezeur over wat wel en niet mag op school vermoeiend Boos!

bij mij op school gebeurt dat helemaal niet, kun je gewoon binnen lopen.
er is dan ook nog nooit wat gebeurt maar zoals ik al zei denk dat dat aan de mentalitijd ligt van de mensen op de schoolen.

p.s. let niet op type fouten, heb heel eff pauze nu dus moet znel typen

In to the fires of Battle we shall walk!

On to the Anvil of War we shall strike!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:03

joogre schreef:
denk dat dat opzich wel mee valt, en alst toch gebeurt ligt t denk ik aan de mentalie tijd van de mensen die het doen.
k bedeol doe datd an buiten weetje, anders maak je der weer zon zooitje van op school en wie kan dat dan weer poruimen idd de congierge en een hoop gezeur over wat wel en niet mag op school vermoeiend Boos!

bij mij op school gebeurt dat helemaal niet, kun je gewoon binnen lopen.
er is dan ook nog nooit wat gebeurt maar zoals ik al zei denk dat dat aan de mentalitijd ligt van de mensen op de schoolen.



Ja precies! OK dan!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:16

heee, zit jij niet bij mij op school??? ROC oost nederland in Hengelo aan de sportlaan driene??
ik moet ook al 1000 keer per dag mijn pasje laten zien, echt verschrikkelijk

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:17

Wees blij DAT er gecontroleerd wordt!! En als je weet dat er controles zijn, zorg dan dat je je pasje bij je hebt...(hoef je er ook niet voor terug naar huis). Het lijkt me toch een prettig gevoel dat er in ieder geval iets gedaan wordt om de veiligheid op school te verbeteren, toch???

Old minds are like old horses: you must exercise them if you wish to keep them in working order...
R.I.P. lieve Moon.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:23

Bij mijn school (hbo) wordt er volgens mij ook niet gecontroleerd (tenminste ik heb er niets over gehorod, ben al 2 weken niet op school geweest door stage Haha! )

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:30

Bij ons op school is ook de opleiding beveiliging... Die lui moeten dus iedere keer mn pasje controleren.. Hele aardige gasten hoor, maar dan zien ze me naar buiten gaan om te roken, niet eens 5 minuten later kom je weer naar binnen en mag je weer laten zien.
Vorige keer zei ik daar wat van en sindsdien mogen wij gewoon doorlopen.

Net als vanmorgen... ik was half 9 op school, had een half uurtje les en om 11 uur pas weer echt les. In de tussentijd was ik al 10000 keer naar buiten gegaan om een sigaret te roken.. De hele tijd stond er niemand. En ineens om 11 uur wel Verward Terwijl die lui me toch de hele tijd heen en weer hebben zien lopen.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:02

Soraya schreef:
Net als vanmorgen... ik was half 9 op school, had een half uurtje les en om 11 uur pas weer echt les. In de tussentijd was ik al 10000 keer naar buiten gegaan om een sigaret te roken.. De hele tijd stond er niemand. En ineens om 11 uur wel Verward Terwijl die lui me toch de hele tijd heen en weer hebben zien lopen.


Hoe hebben ze je heen en weer kunnen zien lopen als er niemand stond? Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:52

Ah joh, beter 30 x je pasje laten zien dan nog meer ongelukken! Vind het wel goed dat ze zo streng controleren

Op mijn werk moet je de hele dag je pasje zichtbaar houden voor de security en als je hem niet bij je hebt kom je er niet eens in

Nee hoor geef mij maar een pasje weet ik zeker dat het aantal rara snuiters die rondlopen waar ze niet horen drastisch word verminderd OK dan!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:16

hoe kan iemand nou tijdens de schooluren de school binnen? dan is de school toch dicht?
en als ze willen vechten komen ze dat hier niet doen Haha!

Enya - Daya :-)

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:19

nee hoor... bij ons is de deur van de school altijd open, je kunt zo in en uit lopen.
die "security" doet wel heel moelijk hoor... als je bijna bij de deur bent met je bakkie koffie zonder dekseltje of pistoletje zonder plastic zakkie eromheen, laten ze je weer helemaal teruglopen naar de kantine (zo'n 150 meter) terwijl je met 3 passen buiten kunt staan

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:25

Bij ons is sinds een paar weken ook dat er bij de hoofdingang in de pauzes gecontroleerd wordt, en buiten de pauzes om, zit de deur op slot en moet je aanbellen.
De leerlingen ingang wordt minder gecontroleerd, maar dan kom je vanaf het plein, en bij de poort houden ze in de gaten wie er het plein op komt.
Sinds dat er een paar weken geleden een vechtpartij op school is geweest, nadat iemand ouders had gebelt, en die in de aula iemand in elkaar hebben geslagen Lips are sealed controleren ze best veel, maar niet met pasjes, al moet je die wel bijhebben en kunnen laten zien als ze daar om vragen.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:29

ahzo. dan vind ik ons systeem van school sluiten toch wel handiger.

alleen lijkt het net een gevangenis, is een grote zwarte poort met grote pieken op de toppen Scheve mond

Enya - Daya :-)

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:12

Bij ons hoeft het alleen maar als je het schoolplein op wilt (en dus ook in de school). En als je naar de andere kant wil (via een loopbrug naar het MBO). Je mag 2 keer vergeten per trimester, bij de derde keer krig je een brief naar huis en moet je terug om hem te halen.

Tja om hem te laten zien als je de school binnenmoet vind ik best wel klets, het valt ook helemaal niet op dat je daar op school zit als je daar iedere dag 2 keer voorbij loopt. Maar het is natuurlijk wel beter voor de veiligheid.

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:13

Bij ons hoeft het nooit gelukkig.
Er komen ook eigenlijk nooit personen binnen die er niet horen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie