Ik heb nu wel een kamer!! Ik word nu officieel A!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 17:56

Had dit eigenlijk al meteen vanochtend willen typen, maar had er telkens geen tijd voor om het af te krijgen en dan moest ik weer heel sneaky Bokt afsluiten omdat iemand op mijn pc moest (lees: iemand van automatisering, want hij moest aangepast worden ofzo)
Heb het wel al aan een heleboel mensen verteld, maar nu is er dus het officiele topic. Haha!

Na een paar vergeefse pogingen en na bijna een kamer te hebben geahd, wat later niet doorging, had ik besloten me maar in te schrijven bij een kamerbemiddelingsbureau. nadeel daarvan is dat je inschrijfgeld moet dokken en, als je via hen een kamer krijgt, ben je verplicht hen 75% van je huur te betalen. Naja moest dan maar, dacht ik.
Ik had eerst gebeld of er uberhaupt kamers aangeboden werden, voordat ik me inschreef, want anders dok je dat inschrijfgeld voor niks en ben nou eenmaal geen megarijk iemand...
Goed, die waren er, twee stuks. Dus ik me inschrijven via I-net en toen zei ik ´schrijf me dan ook maar meteen in bij die twee kamers´ (je moet je namelijk inschrijven, max 5 pers, en dan ga je bij de eigenaar van de kamer kijken en die bepaald dan uiteindelijk wie het wordt) `Nee, dat kon niet, zei die jongen, je kon maar bij een per keer. Frusty Grrr, nouja moest dan maar. Toen zei ik, doe dan maar bij de grootste, want die had ik dan liever dan een kleinere. Nou ja zo gezegd, zo gedaan. Werd ik de dag erna opgebeld, had die eigenaar al de kamer onderling verhuurd en dus niet via het bureau Frusty
En die andere kamer was al vol. Pfff wat een pech heb je dan...
Maar goed, niet getreurd, ik ging vrolijk verder met zoeken en andere mensen waren zo lief mij te wijzen op andere advertenties van kamers enzo (thanx guys Lovers ) en als het echt niet anders kon, moest ik maar ff tijdelijk terug naar Bloemendaal en bij die oppassers in ons huis gaan zitten.
Werd ik vrijdag om kwart voor vijf op mijn werk gebeld. Het kamerbureau. Ze hadden een kamer en ik kon meteen zaterdag gaan kijken. Ik had de mazzel dat ik de enige was, ze hadden nog niemand anders gebeld en het was bijna 5 uur, en dan gingen ze dicht. Goed, ik op zaterdag met de trein vanuit Hilversum naar Apeldoorn. Kom ik öp Amersfoort, is daar de enige mededeling dat er geen treinen verder dan Stroe rijden Boos! Frusty , moest ik vanaf daar met de bus...grrrr (daar nog wel hele leuke tinkertjes voor wagens gezien, eentje was ik op slag verliefd op, had hele mooie vlekken en niet veel wit , zwarte manen en zijn vlekken waren heel mooi donkerbruin met een rode glans Kwijl !! Ik denk dat ze koetsiersexamens reden, want op de terugweg waren ze er weer en ze reden ook elke keer heen en weer en over het spoor)
Goed eindelijk op station A aangekomen, ging net de bus naar de Asselsestraat weg! Boos! Kon ik in de pisregen gaan staan wachten op de volgende en ik was al helemaal niet te laat ofzo....
Naja, eindelijk aangekomen op de Asselsestraat was de buschauffeur zo lief om voor de deur bij nummer 187 te stoppen... Dat was een modelbouwwinkel en daarnaast zat een vlaaienwinkel. Dus ik loop naar binnen en vraag, Bent u meneer van der Steeg? Ja dat was hij, hij runde blijkbaar die winkel. Ik me verontschuldigen dat ik te laat was, vond ie helmaal niet erg, hij had ook een hekel aan de NS (aardige man Haha! ) Ik ff met hem praten en toen de kamer kijken. Het is niet heel erg groot, iets van 14 m2, soort studentenkamertje, maar boeiuh, ik heb iets en wel heel gezellig. Naast mijn kamerdeur zit de deur naar de WC en tegenover mijn kamer zit een grote keuken. Ook op dezelfde gang zit de douche (is op tweede verdieping...) echt een meter lopen ofzo... Party!!
Ik neem hem!! zei ik, dus ik borg pinnen en gegeven, daar natuurlijk wel een bewijs van gevraagd en erop laten zetten dat ik de kamer per 1 december huur... (wilde niet nog een keer de dag erna te horen krijgen dat het niet doorging)
Ik ga lekker de muren schilderen (alle hulp is welkom!!) en er komt een nieuw kleedje op de vloer, hihi heb er echt zin in! Party!! Party!! Party!!
Er wonen nog 6 andere mensen in dat huis, heel gezellig dus, en allemaal rond mijn leeftijd...
Ik woon vlakbij een supermarkt en een snackbar en restaurantje. Schuin tegenover mij zit een brommerwinkel, dus als ik een keer pech heb....ideaal!! Ik ben echt heel erg blij!! Had zaterdag wel een beetje gemengde gevoelens, omdat ik dus eerder de dag erna te horen had gekregen dat het niet doorging, durfde ikniet blij te zijn ofzo... maarja had nu borg betaald en had al de sleutel.... ik ben iig heel blij en als alles helemaal klaar is, een grote housewarmingparty (voor zover dat past Knipoog ) speciaal voor Tovi Lachen Lovers
Blijblijblijblijblij!!! Party!! Party!! Party!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:07

Ojee er was nog hoop maar nu ghaat het helemaal mis Huilen Huilen Huilen Ze wordt een A.

Ps nu evengeen tijd om het geod te lezen doe ik na het eten en lessen wel Frusty Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:14

Wat dacht je voor de mensen die zo nu en dan wel eens dagen doorbrengen in A zoals deze persoon? Huilen Extreme duivel

Nee, leuk voor je! Zeker als het nog redelijk snel is gegaan... Ff pinnen en het is klaar? Dus als ik het goed begrijp zit er ook een benzinestation in de buurt? *LOL*

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:16

heeej dan zie jij tovi bijna elke dag, hoe gemeen!
maar wel stoer dus boven de vlaaienzaak als ik t begrijp. arme jij wantja we gaan je nu wel stalken. weet t precies te vinden Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:16

Whaaaaaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd!!!!!!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:19

HEEE!! Cool!!
Gaaf voor je zeg Party!! Party!! Party!!
Dat wordt TAAART eten Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 18:24

Citaat:
Op 2001-11-26 18:16, schreef Marjolein:
heeej dan zie jij tovi bijna elke dag, hoe gemeen!
maar wel stoer dus boven de vlaaienzaak als ik t begrijp. arme jij wantja we gaan je nu wel stalken. weet t precies te vinden Haha!

haha gezellig, me like being stalked... Haha!
En gaan we fijn heel fijn meeten en komen jullie vaak met mij paardje rijden of Grunninger hobbelen....

En Mike, ja er zit een benzinepomp in de buurt, maar dat is een SHELL, dus daar hoef je tenminste niet eerst voor een geeltje junkfood in te slaan!!
Haha! Bovendien is er ook een postkantoor met een giromaat om de hoek... tralalalaaaaaaaa mie heppie!! Party!! Party!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 18:26

Cool he, ben zo blij dat ik eindelijk officieel een A wordt!! hihihihi WE TAKE OVER THE WORLD (of naja bokt dan Haha! )

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:29

Leukkk!!! ik ga heel vaak langs komen hoor! want het is vlak bij mijn schooolll!! echt ontzettend gaaf man!

I love to love!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:30

en pinautomaat is nog geen 3 minuten lopen ervandaan (of tenminste fietsen) lekker dicht bij de stad. enja kom keertje hobbelen bij jullie van t voorjaar en dan neem ik ailtje mee als t haar een beetje leuk lijkt dan natuurlijk. wnat volgens mij schrikt ze zich dood met al die rare knollepaarden om zich heen. die is vlekken gewend.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:34

heyyyyy tof Pling

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 18:34

ja die schrikt natuurlijk van ECHTE paarden, is gewend aan koeien..... Tong uitsteken Lachen

En iedereen moet heel vaak langskomen....gezellie!!!
En A´s jullie willen mij wel helpen schilderen, he?? Heb Tovi ook al geregeld.... Haha! Clown

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:27

hey!! COOL!heel dicht bij mij!!! En een meisje die daar in huis woont die ken ik! Annelies heet ze! Heb je haar al ontmoet? Leuk man ik woon heel dichtbij!

gefeliciteerd!

kom nu echt gauw kijken oke?

xx jes jessica en damian!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:34

gefeliciteerd meid

als ik a.s.zondag moet komen helpen verfen hoor ik het wel.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:39

heeeee gefeliciteeeerd!!
mm ik kom je lekker niet helpen want ik g dus echt niet naar A..
Tong uitsteken

"Some memories are best forgotten"

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:30

Haha, Dildodee wordt een A-partje! Haha!

Gaaf voor je joh, eindelijk gelukt! Ben je dus niet per half december dakloos. Tja, in zo'n kartonnen doos bij het station is het niet echt fijn wonen, dan maar liever 14 m2 in A., toch? *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:41

oooh my god!!!!!!!!
enne marjo zou lekker met mij het bos in gaan puh!
weer op zeske die woensdag btw 't nieuwe paard van sinterklaas is Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 23:35

en wanneer was je van plan om t apeldoornse nachtleven dat erg boring is te gaan verkennen? volgens maaike moet dat deze week nog anders is ze de jongste (ja de logica die snap ik ook weer niet want ze blijft toch de baby der nieuwegein wannabeE's)
enja ik ga lekker keer bij kim hobbelen zonder jullie erbij en Ailin komt ook een keer bij jullie hobbelen met mij erbij. Ailin wil grote lottelkarrepaard nu wle eens ontmoeten.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 09:05

Hihi fijn dat jullie ook zo blij zijn voor mij!! Party!!

Jes: ja, die heb ik al ontmoet, aardig meisje en kom snel maar eens langs..... zondag?? Haha!

Plien: Als je wil, graag!!! Alle hulp is natuurlijk welkom....

yor: Extreme duivel TSK!!!

En wat dat nachtleven betreft, tja ik ben natuurlijk wel wat gaafs gewend, he....
Haarlem is heel leuk en ik ging ook best vaak naar Amsterdam en Dance Valley is om de hoek....
Dussss ik ben dr klaar voor!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 09:05

nou nog maar een keer gefeliciteerd dan he!!!!! ik vind t zo gaaf voor je!!
zondag lekker kliederen! Clown Clown tralalalalaaaa gaat goedkomen!!
enneh dodo als jij daar Balou gaat ga ik wel met je mee hoor, dan ga ik wel op Ior goed?? *LOL* *LOL* *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 09:32

Ja das goed, jij past nog best op Ior.....
Of je gaat op Emma hihi (in overleg met Kims nichtje off course Schijnheilig )....of je jat Gerdiens nieuwe haffie....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 12:06

Gefeliciteerd!!!!!

Ik wilde gisteren al reageren maar m'n comp had kuren Verdrietig

Echt super voor je Party!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 12:10

Thanx, ben zelf ook heel blij.... Party!!
Ja jouw comp was gister heel onaardig, he!! Je kon ook al geen foto´s zien!! Boos! Frusty Maar nu wel?? Kun je nu wel Iduuntje kijken....
Kom mar snel een keer langs... is voor jou ook heel leuk, want is dus boven taartwinkel!! Vork Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 12:57

aaah Maaike je mag met hinke wel naar buiten hoor of je neemt blaartje Koe

ene marjo je moet wel snel komen hoor!!!!

maare weer ontopic ik zou graag willen schilderen zondag maar helaas heb ik wedstrijd Schijnheilig
Ik kom wel tegen die tijd als het af is:) blijf ik slapen en maken we er een big party van!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 13:09

Citaat:
Op 2001-11-27 12:57, schreef Nimber:
maare weer ontopic ik zou graag willen schilderen zondag maar helaas heb ik wedstrijd Schijnheilig
Ik kom wel tegen die tijd als het af is:) blijf ik slapen en maken we er een big party van!


Kimmie, Maaike en ik komen je aanmoedigen!!! en daarna gaan we painten...
En kom jij maar gezellig pitten als het af is (nog meer gegadigden?? Moet je waarschijnlijk wel bij Kim of mij in bed, maar dat mag de pret niet drukken Haha! ) Heb je er problemen mee dat we dan vlaaiontbijt eten, hoef ik niet zo ver te lopen om in te slaan... Haha! Vork Clown

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, Bielsje, Bloesem21, BoJessie, corinec, daaf4ever, GrapeshotBot, Iris_Casper, janineskolla, Janneke2, janneke_S, JoyenUnory, Kabayo, manonutjuh, roosjenat, Suliko, XladyX, xLaraaj, YvonneV en 64 bezoekers