schitterende deken gezien.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

schitterende deken gezien.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 22:08

Vandaag met 2 stalgenoten naar Hypodrama geweest, werd uitgenodigd, dus ach, we gaan maar mee.
Ik had niks nodig, maar vind het altijd erg leuk om te snuffelen, zeker in kleine maatjes.
Had een heel leuk keuringshoofdstelletje voor Honey gezien, bruin, met gouden gespjes en gouden blokjes op de frontriem, was echt cute!

Ik nog even bij de dekens kijken, zag weinig in Honey's maat (uiteraard, standaart)

Tot mijn stalgenoot een knalblauwe deken uit het rek viste. Ik vouwde hem uit, en hij was echt leuk! Waterdicht, kruissingels, dubbele voorsluiting, bilkoorden, loopsplitten, heerlijk dik, echt helemaal top!

Tot ik de prijs zag, toen vond ik hem ineens niet leuk meer...
€119!!!!!!!!!!!!! Voor een inimini dekentje!

In het schap lag nog een zelfde in 195, en die was ook €119, is toch absurd dat dat even duur is?

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:17

Jeetje was de deken hetzelfde merk die grote maat?
Naja misschien gooien ze hem nog een keertje in de aanbieding (moet je wel heeel erg geluk hebben)
Maar heb je het keuringshoofstelletje wel gekocht?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 22:18

nee, heb het niet nodig. Had daarnaast zwaar het vermoeden dat hij net iets te klein zou zijn, dus durfde de gok zowiezo niet aan

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 09:46

Dennis loopt nu ook onder dekens van die prijsklasse. Dat ze niet goedkoper zijn dan grote dekens kan ik me voorstellen omdat er natuurlijk veel minder van gemaakt worden.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 09:52

Dennis schreef:
Dennis loopt nu ook onder dekens van die prijsklasse. Dat ze niet goedkoper zijn dan grote dekens kan ik me voorstellen omdat er natuurlijk veel minder van gemaakt worden.

En qua tijd voor het maken ervan zijn ze niet zoveel minder kwijt.
Daar gaat het geld in zitten.
Meestal niet in de materialen.

badeend36

Berichten: 15
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 10:35

ze hebben tegen mij gezegd dat het daar zo goedkoop was!!!!!!!!!! vet raar..!!!!!!!!!!!!! nou dan hoef ik daar ook nietnaartoe voor een springzadel cker?????????/!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxx badeend36