Rare droom gehad, kan iemand m verklaren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Rare droom gehad, kan iemand m verklaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 17:52

Ik heb vannacht dus ontzettend raar gedroomd, het was 1 van de dromen die ik had, de rest weet ik niet meer. Ik werk dus als bliepmiep bij een C1000, nix mis mee, meestal kan ik het wel goed met de klanten vinden, zo niet, dan haal ik mn schouders op en hou mn mond. Maar in die droom....

Ik was dus aan het werk, achter de kassa, en er kwam een man zeuren over de houdbaarheidsdata ofzo. We moesten een weegschaal hebben die dat aangaf maar die hadden we niet, zoiets vaags was het. Later zat ik te bedenken (toen ik wakker was) dat de datum gewoon op de verpakking staat dus sloeg nergens op. Vervolgens kwam die man met een enorme kar met boodschappen bij mij aan de kassa, was al een beetje pissig door dat gedoe met die weegschaal. Ik sla alles keurig aan, en wat zegt die man 'Ja en nu ga ik alles weer terugbrengen,' hij weigerde dus te betalen. Ik werd zoooo ontzettend pissig, echt niet normaal! Hij had ook zn baby achtergelaten in een ruimte voor de winkel (die er in het echt niet zit) en hij beklaagde zich erover dat de babyfoon het niet deed. Verward Ik weer boos, zo van 'Ja dat kind ligt te slapen, vind je het gek dat je nix hoort.' Later stond ik jam te spiegelen Verward en kwam die man weer terug, en maar zeiken, en maar zaniken. Andere collegas van me gingen hem helpen en ik liep me echt in te houden van 'Stil, hou je mond, nix zeggen...' Echt zooo raar.

Toen werd ik wakker omdat de wekker ging, maar toen was ik nog steeds een soort van boos. Echt heeeeel maf. Is er iemand die enig idee heeft wat mijn droom kan betekenen? Heb geen ruzie op mn werk ofzo, ook niet met een bepaalde klant en ook niet op school of thuis. Vind het echt heeeeel vreemd! Verward

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:56

misschien ben je bang om echt ruzie te krijgen met je klanten...

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:19

Of misschien ben je gewoon knettergek Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:26

sometimes a sigar is just a sigar

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 21:29

DePennyBitch schreef:
Of misschien ben je gewoon knettergek Haha!


Dat is een ding dat zeker is, daar heb ik geen droom voor nodig om dat te verklaren. Tong uitsteken

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:57

Uhm, houdbaarheidsdatum staat voor jezelf? Ik bedoel mss twijfel je over een ander baantje te gaan zoeken of iets dergelijks. Je kan de juiste datum niet vinden en hebt een weegschaal nodig ervoor(haha) die weegschaal staat mss voor het afwegen van het een en ander in je leven? werk staat mss voor alle dingen die in je leven gebeuren, mss geestelijke toestand, dat je aan het groeien bent of een ander pad aan het ingaan bent. De volle kar staat mss voor de bagage die je voelt en met zich meesleept. De man is je andere ik, hij weigert te betalen, mss dat jezelf uit hangst ofzoiets iets weigert of afslaat(mss nieuwe baan ofzo??) nou ja ik gopk maar wat, heb geen idee haha.