jongens en vriendinnen :?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

jongens en vriendinnen :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 19:28

Ik ben zo kwaad!
vind al een tijdje een jongen heel erg leuk! gister gingen we uit, ik met mijn broer en neef. en m'n vriendinnen kwamen ook..
het was allemaal niet zo gezellig, erg druk veel geduw kortom om 1 uur had ik het helemaal gehad, was chagarijnig en wilde naar huis!
wij naar huis, konden de jassen al weer niet vinden (op de grond getrapt :S) dus duurde nog eventjes..

toen ik stond te wachten kwam dé leuke jongen binnen.. gaf hem een 4 zoenen en zei dat ik het niet gezellig vond en weer naar huis ging.. toen weer 4 zoenen dat ik ging.. niet erg enzo zou hem toch snel weer zien (is ook een vriend van me en zit bij mij op school)

krijg ik zondag middag een telefoontje van een vriendin.. ja, ik ben met (de leuke jongen) geweest!! fiets off!! (sorry) ik ben zo kwaad! hoe kan ze mij dit flikken, hoewel ze weet dat ik hem écht heel erg leuk vind..
en dit is niet de eerste keer dat ze zoiets flikt! pff ik ben zo kwaad, moet het dus ook eventjes van me af schrijven!
ik moest toen ze belde weg en m'n batterij was leeg, dus viel me telefoon uit nadat ik had gezegd dat ik het een allemenselijke poedersuiker vond!
die hoef ik eventjes niet meer als leuke vriendin naast me bléh!

hebben jullie ook wel is zoiets?

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:31

heb zoiets eigelijk nog nooit gehad maar ik vind het wel banketstaaf van haar.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:33

Wij hadden altijd een ongeschreven regel (omdat we vaak dezelfde jongens leuk vonden), dat degene die HIJ het leukst vond, gewoon geluk had..
We zijn wel eens verdrietig geweest, maar nooit ruzie erom gehad..

Tis wel erg l*llig hoe het gelopen is.. Zoiets is nooit leuk nee..
Maarre..wat zegt zij er zelf van dan?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:34

vriendinnenregel 1: blijf van elkaars (toekomstige/ex) vriendje af...

Echt een k*tgein van haar zeg

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:35

zo dat is echt heel erg banketstaaf van haar!!! en ik zou het ook zeker tegen haar zeggen!!! Frusty

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:12

Zoiets vindt ik zo banketstaaf, vooral als je weet dat je vriendin hem leuk vindt, dan flik je zoiets toch niet Verward
Zou het ook zeker tegen haar zeggen. Zou er dan misschien geen ruzie om maken maar er zeker met haar over praten

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:19

ik vind het best wel een poedersuiker zeg. en het is al niet de eerste keer zeg je. lekkere vriendin dan.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:24

weer zo'n poedersuiker Boos! was al eerder een keer gebeurd toch es?
Nou 1 troost ik had het gister ook helemaal gehad ben om kwart voor 2 ook naar huis gegaan. Ben ook flink genaaid door carola.. ze heeft gezegd tegen langehuizen dat ik nix aan de p.o heb gedaan maar goed das een ander verhaal Tong uitsteken hoor je nog wel!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:30

Je kunt het ook anders bekijken, nu weet je wel dat je moet ophouden met die jongen leuk vinden.
Hij vind jou kennelijk niet zo leuk

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:38

okay, je kunt er wel erg jaloers om worden ja, maar was ze niet gewoon dronken ofzo? En als hij voor haar kiest kun jij er verder toch niks aan doen

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 16:39

tja.. dat is dus ook zo dat ze dronken was! maar dat vind ik geen excuus, heb vandaag wel goed met haar gepraat en het haar ook wel weer vergeven! heb al weer erg gelachen want hij kon niet zoenen Haha! haha
ben er ook achter dat hij leuker is als gewone vriend! dus dat gaan we volhouden.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:55

Als ik en mn vriednin dezelfde jongen lekker vinden gewoon met uitgaan pakken we hem allebei! Haha!

Al iemand echt echt een jongen leuk vind blijven we ervan af. En we blijven ook van elkaars exen af! Lachen

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:41

Tja dat is toch banketstaaf, bij ons was het altijd wie het eerst komt, wie het eerst maalt, tenzij iemand m toch wel heel erg leuk vond... Maarja vroeger vond ik altijd om de 2 weken weer een andere jongen helemaal fantastisch en mijn vriendinnen ook, dus daar was geen touw aan op te trekken